TrippyShit
Badass junkie
Het is binnenkort zover. Lsd. Ik heb het 1x eerder gehad maar toen waren we opgelicht met halve voor hele zegels en had k 2x 25mics wat door een spacecakeje nog wel een grappig tripje van 3uur gaf ofzo. Verder heb ik met qua psychedelische ervaring 11x paddo's gedaan. Ik ben er eindelijk over uit dat ik binnenkort (nadat ik dmt meegemaakt heb) lsd weer eens ga doen en dit keer goed. Lang verhaal, nu de vraagjes :P Wat zou met deze toch wel wat ervaring een goede dosis zijn? Ook belangerijk een dosis die de moeite waard is? Ik wil het opzich wel wat rustig houden omdat ik een tijd niet getript heb en liever geen trip van 12uur heb. Nu zit ik dus te twijfelen... ik zat te denken aan 70-100mics. Wat kan ik in het kort verwachten bij deze dosis? Vast wel de moeite waard? En hoelang gaat een trip op deze dosis duren? Ik weet dat dit per persoon verschilt. Op paddo's tripte ik meestal 3/4uur gemiddeld op lege maag 6/7uur. Misschien dat dit kan helpen met een schatting hoelang het ongeveer zou duren. Nou dit waren dus mijn brandende vragen. Ik hoop goede, helpende antwoorden te krijgen.
Alvast bedankt..

Alvast bedankt..