Goede dosis voor mij?

TrippyShit

Badass junkie
Het is binnenkort zover. Lsd. Ik heb het 1x eerder gehad maar toen waren we opgelicht met halve voor hele zegels en had k 2x 25mics wat door een spacecakeje nog wel een grappig tripje van 3uur gaf ofzo. Verder heb ik met qua psychedelische ervaring 11x paddo's gedaan. Ik ben er eindelijk over uit dat ik binnenkort (nadat ik dmt meegemaakt heb) lsd weer eens ga doen en dit keer goed. Lang verhaal, nu de vraagjes :P Wat zou met deze toch wel wat ervaring een goede dosis zijn? Ook belangerijk een dosis die de moeite waard is? Ik wil het opzich wel wat rustig houden omdat ik een tijd niet getript heb en liever geen trip van 12uur heb. Nu zit ik dus te twijfelen... ik zat te denken aan 70-100mics. Wat kan ik in het kort verwachten bij deze dosis? Vast wel de moeite waard? En hoelang gaat een trip op deze dosis duren? Ik weet dat dit per persoon verschilt. Op paddo's tripte ik meestal 3/4uur gemiddeld op lege maag 6/7uur. Misschien dat dit kan helpen met een schatting hoelang het ongeveer zou duren. Nou dit waren dus mijn brandende vragen. Ik hoop goede, helpende antwoorden te krijgen.
Alvast bedankt..

:)

Wirwar

Belezen gebruiker
Ik heb laatst getript op 90mics, geeft een goeie trip (voor mij iig) en na ongeveer 7 a 8 uur was alles weer zo goed als normaal.
Ik voelde me toen alleen nog een beetje vreemd maar, wel weer in staat om alles wat je in het normale leven ook doet weer normaal te kunnen doen :P (auto rijden bijv)

tomz0r

Badass junkie
Je hebt al veel tripervaring zie ik. Ik zou je voor een lekkere maar niet al te heftige trip 100 tot 150 microgram aanraden aangezien je over die 50 praat alsof dat niet veel voorstelde. 100 microgram vind ik nog minder heftig dan een portie paddo's doordat het gevoel meer lineair is en niet steeds wisselt.

70-100 microgram is wel ok voor een tweede keer LSD na de eerste keer 50 microgram, maar na al die paddo-ervaringen zou ik gewoon een flinkere dosis nemen.

Je tript ongeveer 6 tot 8 uur lang vrij hevig. Daarna lukt het wel om te slapen, maar je blijft het daarna nog ongeveer 7 uur wel voelen, tenzij je slaapt. :P

De grafiek van erowid vind ik de duur en hevigheid wel goed weergeven.

Veel plezier :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Bedankt voor die grafiek. Ik dacht dat je echt 12uur kon trippen maar de laatste uren is het snel afnemend. Weer iets geleerd. Ik denk dat ik voor de 90 ga omdat dat het aantal mics is als ik de maya halveer. bedankt voor de reacties! Heb er zin in maar moet even wachten nog dus in de tussentijd ga ik DMT ontdekken :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Mijn eerste trip was een maya, en dat ging véél te hard. Maar was wel leuk.
Beginnen met een halfje, na 4 uur een kwartje, en eventueel nog een kwartje.

DMT en LSD is iets totaal anders.

L

Lid 6909

Gast
Mijn eerste trip was ook op 50mics, maar ging wel redelijk lekker.

Volgende keer wil ik graag voor de 150 mics gaan!

ervaring;
1x nootmuskaat
15+x paddo's
3x salvia

Of zou ik nog meer mics kunnen nemen?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
tomz0r zei:
Je hebt al veel tripervaring zie ik. Ik zou je voor een lekkere maar niet al te heftige trip 100 tot 150 microgram aanraden aangezien je over die 50 praat alsof dat niet veel voorstelde. 100 microgram vind ik nog minder heftig dan een portie paddo's doordat het gevoel meer lineair is en niet steeds wisselt.

70-100 microgram is wel ok voor een tweede keer LSD na de eerste keer 50 microgram, maar na al die paddo-ervaringen zou ik gewoon een flinkere dosis nemen.

Je tript ongeveer 6 tot 8 uur lang vrij hevig. Daarna lukt het wel om te slapen, maar je blijft het daarna nog ongeveer 7 uur wel voelen, tenzij je slaapt. :P

De grafiek van erowid vind ik de duur en hevigheid wel goed weergeven.

Veel plezier :wave:

ik kan op 100 mics na 8 uur echt nog niet slapen hoor. Tis dan wel al een stuk minder heftig, maar kan nog heerlijk ergens compleet op wegtrippen dan. Slapen lukt pas na 12 uur een keer bij mij. Ligt aan de persoon I guess.

@TS Ik zou je 100-125 mics aanraden. 150 is voor mij al behoorlijk heftig, maar als je je goed voelt is dat ook wel te doen. Zou wel minimaal 100 nemen iig.

Happy trippin' :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
is het onder de 100 het niet waard?

En debris.. ik weet dat lsd en dmt iets totaal verschillends is maar wou gewoon eerst de dmt uitproberen die komt deze week :grin:

L

Lid 6909

Gast
Ik had 50/60 mics, en was toch wel redelijk aan het trippen?

Maarja, niet echt heel hard ofzo.

tomz0r

Badass junkie
Ligt heel erg aan de persoon denk ik. Een vriendin van me tripte visueel bijna niet met een dosis van 150 mics, terwijl je niet wil weten wat een vriend van mij allemaal gezien heeft op 60 mics.

Maar aangezien je al 50 hebt geprobeerd en dat bestempelt als licht zou ik gewoon voor een stuk hogere dosis gaan. Zolang de set en setting maar goed zijn.

:wave:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ah man, je kunt beter 50 nemen, en 3 uur later nog eens 50 als het niet genoeg is.

Nee :P dan verlengt hij de trip alleen maar. Dan zit je 15 uur vast aan een net niet erg leuke trip :P

Nooit later als een uur nadat het begon te werken in nemen, later als dat is verlengen. Dus meestal geld voor je piek bijnemen.

Bovenaan