Pizza Haze zei:Een goeie Santa Maria is High en lekker zoetig![]()
Tomaat zei:AK 47 heb ik eens veel van gehad, zeer lekkere wiet, lekker stoned maar high niet echt...
SSH is een goede haze, maar de SM ( :P ) zal nog beter zijn werk doen denk ik![]()
Stunner zei:Stoned wil ik zeker niet zijn als ik uitga.![]()
Tomaat zei:Iedereen zegt dat echt, maar ik ben daar een uitzondering op denk ik... High natuurlijk ook, maar stoned naar een fuif gaan is lange tijd een van mijn favoriete bezigheden geweest. Nog eigenlijk![]()
Ieder zijn ding.

twenty4seven zei:Tomaat zei:Iedereen zegt dat echt, maar ik ben daar een uitzondering op denk ik... High natuurlijk ook, maar stoned naar een fuif gaan is lange tijd een van mijn favoriete bezigheden geweest. Nog eigenlijk![]()
Ieder zijn ding.
Muahh! meestal merk ik zelf ook wel dat als ik gewoon lekker veel zuip en dan ook nog is wat jointjes rook dat ik er niet ontzettend actief bij sta op de zaterdag avond![]()
haha maar een dikke spliff op de zaterdag avond na wat biertjes..![]()
![]()
Stunner zei:Yo mensen, ik ga morgen naar de Dreadlock in Nijmegen en ik zit te twijfelen tussen de AK-47, Santa maria en de super silver haze.
Het gaat mij er voornamelijk om dat ik er high van wordt en dat het je remmingen wat wegneemt. Welke zou ik dan het beste kunnen pakken?
Stunner zei:Stunner zei:Yo mensen, ik ga morgen naar de Dreadlock in Nijmegen en ik zit te twijfelen tussen de AK-47, Santa maria en de super silver haze.
Het gaat mij er voornamelijk om dat ik er high van wordt en dat het je remmingen wat wegneemt. Welke zou ik dan het beste kunnen pakken?
Ik heb ondertussen die Santa Maria gesmoked met me pijpje en wel leuk effect ja, niet echt super heftig maar zeker een betere high dan die dure haze wel aanradertje.
Mischien iemand nog andere goede high weeds?
@Tomaat
Heb je het dan over stoned of high wiet?
W.F.L. zei:Je kan beter hasj gaan roken denk ik voor dat effect, als het goeie shit is word je er ook best wel fucked van in je hoofd. Ik wel. :P
+Een paar miljoen.Tomaat zei:Ik raak hasj gewoon zeer snel beu. Leuk om eens te mengen met lekkere wiet, maar ze zouden mij daar geen maand aan moeten leggen. Geef mij maar lekkere wiet!
Je probeert hier toch niet de Amnesia neer te halen he?Stunner zei:Ik heb ondertussen die Santa Maria gesmoked met me pijpje en wel leuk effect ja, niet echt super heftig maar zeker een betere high dan die dure haze wel aanradertje.
Mischien iemand nog andere goede high weeds?
Tomaat zei:Ik raak hasj gewoon zeer snel beu. Leuk om eens te mengen met lekkere wiet, maar ze zouden mij daar geen maand aan moeten leggen. Geef mij maar lekkere wiet!
[youtube]X-LsajelhQs[/youtube]KoxBox zei:+Een paar miljoen.
W.F.L. zei:Heb ik ook hoor, met hasj moet ik echt m'n best doen om het weg te roken terwijl het met wiet soms wat te makkelijk gaat.![]()
NorthernLightBE zei:AK47 is toch meer stoned dan high? Ik zou dan voor super silver haze gaan. Heerlijk die smaak.
Trouwens, TS: je weet toch dat je veel meer 'high' wordt van puur te roken dan met tabak? Kan ook een goeie tip zijn hé.
NorthernLightBE zei:AK47 is toch meer stoned dan high?