goede informatie kan levens redden!

als ik de berichtjes lees denk ik bij mezelf: 'gaan ze nu allemaal eerst uitproberen en dan pas informatie zoeken?
denk toch allemaal eens na!
als je met de auto rijdt moet je toch ook eerst weten hoe zo'n auto werkt?
GHB is erg gevaarlijk.
twee jaar geleden stierf mijn zoon Boy aan een combinatie van speed en GHB.
hem werd verteld dat GHB een vloeibare xtc was....
daar heeft GHB dus echt niets mee te maken: xtc is een upper en GHB is een downer. ook speed is een upper.
door de combinatie van een upper(speed) en een downer(ghb) krijg je een wisselwerking in het lichaam en een oververhitting....dit is Boy fataal geworden. hij was 19 jaar.
afgelopen aterdag hebben we de deuren geopend van het eerste informatie-inloophuis van Nederland.

groetjes wil

needlefreak

Bewuste gebruiker
als ik de berichtjes lees denk ik bij mezelf: 'gaan ze nu allemaal eerst uitproberen en dan pas informatie zoeken????????
'denk toch allemaal eens na!!!!!!!!!!!!!!

hmmz, over wie heb je het dan wel?

twee jaar geleden stierf mijn zoon Boy

dat is heel erg. ik wens je nog veel sterkte!

en veel succes met jullie informatie-inloophuis.

FuTuRe

Experimenterende gebruiker
ik ben zeker met u / je eens , eerst kennis dan proberen ! dat is met alles zo en dat is alleen maar veiliger voor je zelf

suc6 met de opendagen!

Emo

Bewuste gebruiker
daar heeft u helemaal gelijk in, daarom proberen wij (ben future en ik) ook eerst informatie te winnen over paddo's om het daarna mischien te gaan proberen. (kben nog niet helemaal gerustgesteld over de gevolgen etc)
maar kmoet zeggen dat k het enorm bewonder wat u doet en aan de site kunnen veel mensen wat aan hebben (ik ook)

Krs

Bewuste gebruiker
Erg wat er is gebeurt met uw zoon maar de site vind ik een goed idee en de info die er op staat is zeker handig. goed dat u zich daarvoor inzet

Drazzic

Bewuste gebruiker
Sterkte met uw zoon. Maar tuurlijk is het belangrijk eerst goede informatie te winnen en helaas doen de meeste dat niet. Gelukkig heb ik dat wel gedaan en kan ik mijn vrienden ook beetje informeren af en toe.

Jeller

Badass junkie
ja ik heb ook al gehoord dat mensen er aan sterven omdat ze na een uur niets voelen en dan weer een portie nemen :confused: dat begrijp ik toch echt niet

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
snap ik ff ni

hoe kan je neer gaan van ghb en speed same speed zorgt er voor dat je te been blijft in men vriendekring zijn er veel drugs gebruikers en die doen 9/10 ook ghb combineert met snelle

en mevrouw dit is niet bedoeld om te zegge dat je aant zwanzen bent ofzo want kvind het heel ferm van u da je al die dinge doet hoogst wrs
heb je nu al veel mensen overtuigd om geen drugs te neme en mense die
dan toch neme om er mee uit te kijke

als je er mee op past vind ik alles (y)
ben zelf in experimente fase dus ma ik zorg da het niet te ver gaat

sterkte nog
en succes

Mac...

Badass junkie
Jij ook erg veel succes met je experimenteerfase, was voor mij mss de leukste, maar ook de minst leuke tijd in wazigheid. Juist omdat je bij bepaalde hoeveelheden heel erg zweeft tussen een geweldig gevoel en outgaan, deze 2 liggen heel erg dicht bij elkaar, dus pas er mee op.

En uiteraard is het risico van een combinatie drugs groter dan alleen de drug zelf. Sowieso heb je een upper en downer die elkaar tegen werken, dit kan alles neutraliseren of juist alles nog heftiger maken. (uit eigen ervaring)

Dat wil echt niet zeggen dat GHB en pep noodzakelijk lethaal is, maar die mogelijk bestaat, ook al is deze klein. Hoeft maar 1 % te zijn en het gaat geheid gebeuren.

Daarbij kan ik uit het verhaal niet opmaken of deze jongen misschien al 1 of 2 nachetn wakker was, ook dat kan heel wat uitmaken.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Combi's zijn toch moeilijker te bepalen op hoe je er op reageert. Iedereen reageert er anders op, en zo is ook iedere keer dat je het doet anders. De ene keer kan je het wel aan envoel je je er lekker bij en de andere keer kan het fataal zijn dus uitkijken!

Bovenaan