Goedkope LSD

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ik heb gister een aanbod gekregen om 100 zegels te kopen voor 100 euro..
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit waar is, of het zijn zegels met 10ug p/zegel.

Of heb ik gewoon heel veel geluk...

Normaal betaal ik tussen de 250 -350 euro voor 100 blitze zegels met een goed aantal mics
Wat betalen jullie zo gemiddeld voor 100 zegeltjes?

Ik zal ze laten testen en ik laat jullie de uitslag dan nog wel weten, ik weet ook nog niet welke soort zegels het zijn.

tomz0r

Badass junkie
Gemiddeld is een zegel iets meer dan 50 mics volgens het testcentrum. Ik heb zelf ook nog nooit zegels boven de 100 mics gehad. Vraag je dealer of je er een paar mag laten testen. :tongueout:

100 euro is inderdaad erg goedkoop. Ik betaal los 3 á 4 euro per zegeltje, eigenlijk altijd tussen de 45 en 80 mics als ik ze laat testen. Ik hoorde van degene van wie ik ze meestal koop dat de prijs niet enorm veel daalt als je er veel koopt. Hij had het ik ieder geval over 250 euro per 100 stuks. Ik weet dus niet of het wel mogelijk is. Zou wel mooi zijn. :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vaak wel ja, het goedkoopste wat ik tegen ben gekomen is 100 zegels van 250ug voor 450. Dus ik hoop voor je dat ze 100ug zijn dan zou het echt vet zijn, gewoon ff tester vragen!

Bovenaan