Goedkope manier om dronken te worden

Alleen ontbijtje doen, vervolgens paar liter bier drinken .... gegarendeerd dat je zat wordt, en je je van binnen helemaal kapot maakt

Flameon zei:
die 80 procent krijg je toch niet bij de slijterij of wel??
Mijn moeders haalt dat altijd, en ik vermoed dat dat gewoon bij de slijterij gehaald wordt hoor!

cropp zei:
Octogonapus zei:
Fresh zei:
Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....

nadat je een wapen hebt aangeschaft?
Google naar de eigenaar, print een foto van de hyves van zijn dochter en zeg dat je d`r hebt ontvoert?
:lol: :lol: :lol:

spacelord zei:
Dreuge zei:
paar pakken sinasappelsap lange tijd verwarmen

Zonder enige vorm van gistcellen zal dit nog steeds geen alcohol vormen...

Maar je kan natuurlijk wel je sokken uitdoen, er een half brood instoppen, en die sokken dan in het sap laat liggen voor een aantal dagen... Dat zou normaal moeten fermenteren...
:smoke:

jenkem1.jpg

informatie voor de newbies die snel en goedkoop high willen worden... :lol: :wink:
(al oud, maar ik moet er aan denken toen ik las van sinaasappelsap :P )

Jenkem :love: En dan ook echt zo'n serieus verhaal erbij 8) 8) 8)

"Jenkem is now a popular drug in American Schools"

Wat een held 8)

Tufnut zei:
Raar is een understatement in combinatie met Amerikanen

+ 1

OT:

Euroshopper bier, "Fine Red" Port en Gorlovka.

Rottend fruit en alcoholdoekjes in slechte tijden.

mensen naast je zeggen je hebt net m'n glas omgegooid, ok kan kan ik het vergoeden wat dronk je? long island ice tea oh ja is dat thee? nee schat, is beetje duur nee hoor is ok, goh wat zat erin mag ik proeven, nou niet echt koop er nog 1

Waarom dronken worden je drinkt omdat je het lekker vind als om elke andere reden drinkt ben je.niet goed.bezig masr wie ben ik om dat te zeggen heb haast alles gedaan wat er is op een aantal.dingen na dan. Geen ghb geen hero en geen n2o. En geen rc maar die waren er 8 jaar geleden nog.niet volgens mij

xastur zei:
Waarom dronken worden je drinkt omdat je het lekker vind als om elke andere reden drinkt ben je.niet goed.bezig masr wie ben ik om dat te zeggen heb haast alles gedaan wat er is op een aantal.dingen na dan. Geen ghb geen hero en geen n2o. En geen rc maar die waren er 8 jaar geleden nog.niet volgens mij
Ik vind het gek dat mensen (in het algemeen) nog vinden dat drinken om dronken te worden raar is. Je neemt toch ook een pilletje om wat te voelen?! (Of vul in: iedere andere drugs.)

Dronken worden voelt toch anders as 'n pilletje.

OT: Ik koop meestal een fles 37,6% vodka en deel die met 1 van mijn maten, zo doen de rest van mijn vriendegroep dat ook. Mixen in een plastic bekertje 50/50 vodka met energie. Dan ben je niet lam (tenminste ik niet) maar je bent wel lekker dronken.

Terug
Bovenaan