Octogonapus zei:Fresh zei:Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
nadat je een wapen hebt aangeschaft?
Nee, want die heb je toch al?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Octogonapus zei:Fresh zei:Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
Google naar de eigenaar, print een foto van de hyves van zijn dochter en zeg dat je d`r hebt ontvoert?Octogonapus zei:Fresh zei:Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
Mijn moeders haalt dat altijd, en ik vermoed dat dat gewoon bij de slijterij gehaald wordt hoor!Flameon zei:die 80 procent krijg je toch niet bij de slijterij of wel??
cropp zei:Google naar de eigenaar, print een foto van de hyves van zijn dochter en zeg dat je d`r hebt ontvoert?Octogonapus zei:Fresh zei:Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
Chris Pontius zei:Je kunt ook pure alcohol kopen. Beetje nutteloos om dat dan te verbieden.
spacelord zei:Dreuge zei:paar pakken sinasappelsap lange tijd verwarmen

Tufnut zei:Raar is een understatement in combinatie met Amerikanen
Ik vind het gek dat mensen (in het algemeen) nog vinden dat drinken om dronken te worden raar is. Je neemt toch ook een pilletje om wat te voelen?! (Of vul in: iedere andere drugs.)xastur zei:Waarom dronken worden je drinkt omdat je het lekker vind als om elke andere reden drinkt ben je.niet goed.bezig masr wie ben ik om dat te zeggen heb haast alles gedaan wat er is op een aantal.dingen na dan. Geen ghb geen hero en geen n2o. En geen rc maar die waren er 8 jaar geleden nog.niet volgens mij