Goeie dxm ??

Hislordship

Wijs gebruiker
Hallo ik heb gister een fles hoest drank gekocht en volgens mij is dit wel een goeie teminste dat denk ik dus ik heb een vraagje is deze goed ?

het is een fles van 300ml

sammestellen is:

1,5mg dextromethofran hydrobromide monohydraat per ml
ook zit er methylparahydroxybenzoaat [E 218] en
propylparahydroxybenzoaat [E 216] als conserveer middelen.

verder zit er:
saccharoidenatrium [E 954]
sorbitol oplossing 70% [E 420]
propyleenglycol [E 490]
perzikaroma en water in. de fles bevat geen zuikers lactose of gluten

ken iemand mij vertellen of deze goed is ? btw het had geen naam stond alleen dextromethofran hbr.

pieter-b

Wijs gebruiker
De laatste en enige ervaring die ik met dxm had, was toen ik en een goede vriend van me beide zo'n flesje opzopen, en vervolgens aan de vodka zijn gegaan. Ergens in de nacht ging ik weer naar huis, en toen ik de volgende ochtend weer bij die vriend langskwam, was het HELE huis onder het bloed...hij had een glas laten vallen..was daar met zn blote voeten in gaan staan, heeft dat niet doorgehad, en heeft de hele nacht rusteloos door het huis gewandelt. (Dat grapje kostte dus een schoonmaakbedrijf)

hallotje

Bewuste gebruiker
http://www.food-info.net/nl/e/e420.htm

Sorbitol wordt deels opgenomen in de dunne darm en in het lichaam verwerkt als fructose. Het niet opgenomen deel komt in de dikke darm en wordt daar door de darmflora gefermenteerd. Hierbij komen onder andere gassen vrij. Deze zorgen voor krampen, winderigheid en diarrhee. Bij intolerante personen werkt het laxerend. Bij normale gebruik en toepassingen zijn er geen bijwerkingen te verwachten, deze treden pas op bij inname van 25-30 gram in één keer. Bij intolerante personen kunnen effecten echter al bij 5 gram voorkomen.

Succes met je plee trip

Hislordship

Wijs gebruiker
hallotje zei:
http://www.food-info.net/nl/e/e420.htm

Sorbitol wordt deels opgenomen in de dunne darm en in het lichaam verwerkt als fructose. Het niet opgenomen deel komt in de dikke darm en wordt daar door de darmflora gefermenteerd. Hierbij komen onder andere gassen vrij. Deze zorgen voor krampen, winderigheid en diarrhee. Bij intolerante personen werkt het laxerend. Bij normale gebruik en toepassingen zijn er geen bijwerkingen te verwachten, deze treden pas op bij inname van 25-30 gram in één keer. Bij intolerante personen kunnen effecten echter al bij 5 gram voorkomen.

Succes met je plee trip

haha dan moet ik maar op de plee zitten als ik het neem [of ik doe slim en koop gewoon ander spul] :P

Hislordship

Wijs gebruiker
ik heb de fles gebruikt samen met me stiefbroer op deze site heet ie panjawanja we voelde ons beetje wazig en lich beetje stoned meer niet waarschijnlijk omdat we daarvoor net ons avondeten op hadden nouja volgende keer beter