golden teacher

magyar21

Newbie
Hey allemaal. Ik ben helemaal onervaren in paddo's. Maar samen met een paar vrienden zouden we graag eens trippen. Ik kan golden teacher paddo's ontvangen maar vooraleer ik dat zou kopen had ik eerst een paar vragen.

Namelijk: hoeveel gram nemen we best per persoon?
Hoeveel kost een dosis en hoeveel gram is dat dan?
Wat doe ik best bij een bad trip?

Alvast bedankt

Chaincells

Belezen gebruiker
Heeft iemand van jullie ervaring met psychedelische middelen? Een psychedelische trip kan namelijk erg overweldigend zijn.

Qua dosis zou ik niet meer dan een gram of 15 nemen je eerste keer wat bij gedroogde paddo's een gram of 1,5 is.

Ook moet je zorgen dat je een goede locatie heb waar je niet bang hoeft te zijn dat je te veel opvalt of dat bijvoorbeeld je ouders thuis komen. Zorg ervoor dat de mensen waarmee je het doet goed te vertrouwen zijn en gebruik geen andere drugs tijdens je paddo trip. Op deze manier is de kans op een bad-trip aanzienlijk kleiner.

Wanneer je 'bad' gaat vooral niet in paniek raken. Jezelf bedenken dat een trip altijd ophoudt en dat je er verder niks meer aan kan doen behalve je overgeven aan de trip. Zorg voor relaxte muziek en zet telefoons uit. Ga geen gevaarlijke dingen doen zoals auto rijden of fietsen door drukke delen van de stad.

Ik vind het persoonlijk lekker om een stuk te wandelen (zoek een rustige plek op) omdat je thuis nogal veel onrust hebt (Telefoons, TV, Computer, kloken, etc).

In ieder geval heel veel plezier!

Bovenaan