• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Golden Teachers - LIVE

raging_bull

Bewuste gebruiker
This is it, de Golden Teachers zijn klein gesneden en staan inmiddels al bijna een uur te trekken in de thee. Ik heb 2 joints gedraait met Cristal er in, en 3 sjekkies als ik meer wil roken probeer ik wel bij te draaien. De thee heb ik trouwens op smaak gebracht met Marokkaanse mint thee.

Om 12:15 ga ik de eerste thee drinken. Ik heb op het moment best wel een beetje honger.

12:30 Ik heb nu 3 bekers thee op, en ik voel de eerste effecten al heel lichtjes opkomen. Heb zin in muziek!

12:45 Het is duidelijk voelbaar dat we 15min verder zijn… Ik voel me verward. En ik halicuneer lichtjes. Voel veranderingen van luchtdruk echt heel goed. Ik ga weer naar bendeden, want ik voel hier een hoge druk, ik kom bijna niet uit me woorden.

13:00Er lijkt weinig veranderd te zien het afgelopen kwartier, ik lig op mijn bed te luisteren naar het album akon – konvicted. We shall see,

13:15 Ik lijk er geestelijk weer goed bij te zijn, voelde me een beetje afgedwaald, Heb enorm veel energie in mijn benen ik kan ze niet stil houden. Ik voel me raar, alsof ik nuchter ben maar toch niet weet niet.. Ik denk dat ik op mijn peak zit, en ik ga de rest zo ook maar opdrinken.

13:30Damn, het lijk wel of die kwartieren me aan komen waaien. Vreemd gevoel heb ik. Elke keer als ik denk kom laat ik nog wat typen dan is er weer precies een kwartier overheen.. Ik heb net de rest opgedronken, ik heb nu de volle 30 gram Golden Teachersin mijn lichaam.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ze noemen deze paddestoelen Golden Teachers omdat ze je wat leren.. Klopt. Ik heb een grote les geleerd vandaag. Ik heb mijn visuele trip gehad. Ik weet nu hoe de wereld er ook uit kan zien.. Maar dit is de 4e en zeker de laatste keer dat ik paddo's eet.

Ik heb mezelf enkele uren zo vreemd gevoeld, en nog steeds. ik weet alleen nu dat ik me nu beter voel als toen strax.. Ik voel me een beetje moe..

De trip zelf is niet echt een plezier geweest vind ik zelf. Ik heb op het begin liggen luisten naar muziek en heb toen wel wat visuele effecten gehad als muren die bewegen enzo en andere shit.

Daarnaa kan ik me niet goed meer herinneren wat het hem deed.. maar ik was gewoon mezelf niet meer. en nog steeds niet helemaal. Het besef dat het wel weer over gaat is er wel, maar het lijkt zo zooo lang te duren.. Ik heb me tijdens deze trip niet echt fijn gevoeld, en heb achteraf ook meer zo iets van was ik vandaag maar gaan blowen ofzo..

Ik merk wel nu hoe meer ik er over praat hoe beter ik me voel..

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ben nu weer helemaal nuchter, tenmisnte ik voel me wel zo.. Mijn pupillen zeggen dat het anders is.

Ik heb vandaag een wijze les geleerd.. Ik blijf voortaan echt van die paddetoelen af. Ik houd het wel bij mijn oude vertrouwde blow..

Lijp

Experimenterende gebruiker
Ik zou alleen eten ook afraden, gewoon gezellig met vrienden trippen, omdat ik ook steeds met vrienden trip moet er wel iets heel ergs gebeuren mocht ik ooit niet meer van paddo's houden.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb ook één keer gehad dat ik me vreemd en eenzaam voelde, en wilde dat de trip afgelopen was (maar uiteraard wel het besef dat ik ze op had). Ik zat toen ook op een feest en er waren vrij veel mensen. Daarnaast was de trip wel fijn. Ik ga het juist weer thuis doen, in m'n eentje of met enkele vrienden.. heerlijk.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik trip het liefst met vrienden in de natuur. Het liefst in een bos of op het strand. In ieder geval niet thuis of in een andere bekende omgeving. Ik vind dat ik dan teveel gekoppeld blijf aan mijn dagelijks leven. Als ik op een onbekende plek ben waar ik niet gestoord kan worden, dan wordt meestal alles buitenaards en weet ik soms niet meer wie ik ben. Dat maakt me dan eigenlijk niets uit. Ik kijk dan gewoon om me heen en filosofeer een beetje :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja, dat was een inkoppertje.
Ik denk dat je je gewoon beter moet voorbereiden.
Sowieso het idee om een paddo live verslag te maken is naar mijn idee al redelijk absurd.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
Ik trip het liefst met vrienden in de natuur. Het liefst in een bos of op het strand. In ieder geval niet thuis of in een andere bekende omgeving. Ik vind dat ik dan teveel gekoppeld blijf aan mijn dagelijks leven. Als ik op een onbekende plek ben waar ik niet gestoord kan worden, dan wordt meestal alles buitenaards en weet ik soms niet meer wie ik ben. Dat maakt me dan eigenlijk niets uit. Ik kijk dan gewoon om me heen en filosofeer een beetje :)

Dat vind ik ook verreweg het allerbeste. Lekker rustig plekje weg van alle drukte, ergens midden in de duinen is ook aan te raden :grin:

J0rrit

Badass junkie
deze heten toch .... cubensis? dat zijn toch cubaanse, die golden teachers, en ook een van de sterkere soorten hoorde ik?

J0rrit

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Psilocybe Cubensis zijn mexicaanse paddo's

dus golden teachers zijn gewoon mexicaanse? dan ben ik lekker opgelicht door mijn smartshopeigenaar, hij zei dat deze heftiger waren dan een boeddha, een stuk chocola waar 2/3 gram gedroogde hawaiaanse inzitten? :confused:

azgaza

Badass junkie
Intoxicated zei:
Mjah, je hebt wel meerder soorten cubensis.

Ik geloof thaise, mexicaanse, enzovoorts...

Waren equadoriaanse ook niet gewoon cubensis? Want die voelden wel degelijk iets sterker aan.

pepito

Bewuste gebruiker
Babylonische spraakverwarring: Zijn allen psilocybe cubensis, maar een ietwat specifieke variant van hetzelfde geslacht...Dus eigenlijk Cubensis uit Thailand, Mexico, Guatamala etc...De naam Cubensis is afkomstig van de vindplaats van waaruit deze soort als eerste is gedetermineert...

^_^

Bewuste gebruiker
Mensen die Akon luisteren moeten ook niet meer doen als dronken worden en stonen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Oke, ik heb dit topic sinds mijn laatste reactie bewust niet meer geopent omdat ik best wel blij was dat ze uitgewerkt waren...

Ik moet toch nog ff kwijt dat ik niet snap wat er fout is aan Akon luisteren tijdens een paddo trip?

of is het hem meer dat jullie Akon gewoon niet moeten? (mensen die dit roepen dus he :wink: )

thor

Belezen gebruiker
akon is een agressief negertje, haalt mensen het podium op en gaat ze een beetje berijden. Of gooit ze weer terug in het publiek..

oh ja en hij maakt poep muziek :grin:

Bovenaan