• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Golden Teachers

passive

Newbie
Leeftijd: 19
Gewicht: 75kg
Waar: Thuis in het tuinhuisje ( we hebben een huisje in onze tuin, met alle voorzieningen )
Hoelaat: 20:00
Eindtijd: 01:00
Personen: Alleen

Rond 5 uur had ik gegeten, een bordje friet, bami, en een kaassouflé.

Om 8 uur had ik het ingenomen.

20:00

Ik voelde het een beetje aankomen, ik dacht dat deze wel aan zou slaan maar bij het begin van de piek bleef ik hangen en ging niet dieper in de trip.

20:30

Op een moment had ik wat kaarsjes aangestoken en wat verdeelt over de kamer, zodat de shaduwen misschien wat zouden gaan spelen, maar zat eigenlijk alleen zelf de schaduwen wat te besturen en kreeg er grappige vormen uit gemaakt, of dit nu van de kaarsjes kwam of van de paddos, geen idee.

21:00 / 21:30
ik heb er maar een beetje van gevoelt, erg lichte visuals, ik ging even tekenen en zag heel wazig patroontjes maar die waren na 3 seconden weer weggefade, had wel een hele heldere gedachtengang en was heel erg ontspannen tijdens de trip, had tijdens dat hij opkwam nog wat meer van een andere portie gepakt.

22:00
Ik ging even buiten zitten en keek naar een boom, er werd heel abstract met diepte gespeeld, boven was dichterbij en onder weer verderweg, ik weet zo niet hoe je zon illusie noemt, maar dat was wel cool, maar ook heel erg mild.

22:30
Nadat ik naar binnen was gegaan ging ik even op mijn kamer zitten, lampen uit en naar mijn dekbed kijken, zit een soort van flower brushes overheen, dit was wel grappig, er kwamen allerlei gezichtjes uit en oogjes, maar je zag het niet echt, elke keer als ik mijn hand over het gezicht deed kwam er echt een reactie uit, zo van pfffffsafsa alsof iemand een hand over je geizcht doet, daarna kwam ik erachter dat er allemaal gezichten waren en ik dacht dat ik op ze zat, dus ben ik verschoven, langzaam vielen ze in slaap en gingen de visuals dus ook weer weg
Dit was heel licht, het was meer mijn fantasie die het deed dan de paddo's zelf.

Daarna had ik nog even naar de grond staan staren, ik heb zwarte tegels met donkergrijze spikkels, helaas ook geen enkele vervorming.

23:00
Toen ik merkte dat het niet meer ging werken ging ik maar gamen, de scenes waren ongelofelijk mooi en heb 100 screenshots zitten maken, maar het gamen zelf sloeg nergens op, ik bleef maar op en neer lopen en kwam helemaal niet verder.

23:15 / 23:30
Daarna had ik nog op mijn kamer gezeten met alle lichten uit, maar nog steeds geen visuals, het enigste wat ik echt had gehallucineerd was op een lichtpunt op mijn kamer ( rood licht van de wekker) werd heel tekenfilm achtig, alsof het licht uit een bos kwam, er hingen wat draden omheen, die werden kleine takjes, maar verder geen echte hallucinatie.

Ik had een klein likje M gepakt zodat ik makkelijker in slaap kon vallen, heb niets meer van de M gevoelt en duurde best lang tot ik sliep, rond 1 uur sliep ik

Mijn vraag is, had ik langer moeten wachten met de paddos eten ivm het eten wat ik op had?
En hoe kan het dat lachtruffels beter werken dan paddos, ik dacht dat paddos een veel harder effect hadden?
En de volgende keer ga ik lachtruffels doen, deze waren de vorige keer een groot succes.

Bovenaan