Gordelroos en XTC

Beste forummers,

Dit is mijn 1e post en ik kon geen ander subforum vinden waar deze vraag bij zou passen, als ik verkeerd zit laat het mij graag even weten.

Ik heb afgelopen tijd weinig geslapen, en kreeg allemaal bultjes op mijn rug. Nu ben ik naar de dokter gegaan en is er geconstateerd dat het gordelroos is, en dat dit kan komen door een verminderde weerstand.
Nu weet ik dat je van XTC ook een nogal verminderde weerstand krijgt. Het probleem is alleen dat ik zaterdag een XTC-Avond heb met mijn vrienden waarbij we XTC willen gaan gebruiken. Ik vraag me dus af hoe 'verstandig' het is om nu nog XTC te gaan gebruiken, en wil jullie ervaringen graag weten. Heeft iemand ooit last van gordelroos gehad en hierbij XTC gebruikt?
Ik wil namelijk niet dat het daadwerkelijk littekens gaat geven of dat het hevige pijn kan gaan veroorzaken, want nu is het alleen een beetje branderig en valt het allemaal wel mee.. heb het overigens pas 2 dagen.

Spyro

DF-koning
Beste forummers,

Dit is mijn 1e post en ik kon geen ander subforum vinden waar deze vraag bij zou passen, als ik verkeerd zit laat het mij graag even weten.

Ik heb afgelopen tijd weinig geslapen, en kreeg allemaal bultjes op mijn rug. Nu ben ik naar de dokter gegaan en is er geconstateerd dat het gordelroos is, en dat dit kan komen door een verminderde weerstand.
Nu weet ik dat je van XTC ook een nogal verminderde weerstand krijgt. Het probleem is alleen dat ik zaterdag een XTC-Avond heb met mijn vrienden waarbij we XTC willen gaan gebruiken. Ik vraag me dus af hoe 'verstandig' het is om nu nog XTC te gaan gebruiken, en wil jullie ervaringen graag weten. Heeft iemand ooit last van gordelroos gehad en hierbij XTC gebruikt?
Ik wil namelijk niet dat het daadwerkelijk littekens gaat geven of dat het hevige pijn kan gaan veroorzaken, want nu is het alleen een beetje branderig en valt het allemaal wel mee.. heb het overigens pas 2 dagen.
Denk dat niemand je daar echt een antwoord op kan geven. Aangezien je weerstand dus nog lager gaat worden door je tweede XTC avond zit de kans er zeker in dat het erger wordt.

Voor jezelf even de afweging maken of dat het waard is denk ik.

Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, het is overigens niet mijn tweede XTC avond, ik gebruik het maar 2x per jaar.. Ik heb gordelroos niet door de XTC gekregen.

Bedankt voor je reactie!

Spyro

DF-koning
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, het is overigens niet mijn tweede XTC avond, ik gebruik het maar 2x per jaar.. Ik heb gordelroos niet door de XTC gekregen.

Bedankt voor je reactie!
Sorry, las het verkeerd! 😊

Hopelijk krijg je niet teveel last.

transformated

Badass junkie

Misschien dat @Jmths hier meer over weet.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Mdma geeft je weerstand een enorme optater. Zou het dus niet doen. Je kunt je hele leven nog xtc nemen, dus waarom nu extra risico lopen?

Er gaat ook nog eens een wereldwijd potentieel levensgevaarlijk virus rond..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het vocht van Gordelroos is besmettelijk zolang je nog blaasjes hebt. Iemand die nog geen Waterpokken heeft gehad kan besmet raken. Die krijgt dan waterpokken. Dus kijk uit.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Misschien dat @Jmths hier meer over weet.
Drugs doet een aanslag op je gezondheid en weerstand, gordelroos zijn ontstekingen (blaasjes, rode plekjes/vlekjes) en zijn een aardige indicatie hiervan.

Gebruik je gezond verstand en zorg goed voor jezelf, slaap voldoende, eet gezond, beweeg en mits mogelijk zo nu en dan een beetje contact met anderen.

Bovenaan