Gorillaz 15/11/2010

Ik ga waarschijnlijk naar het concert van Gorillaz in de Heineken Music Hall. Wie gaat er nog meer heen? Of wil er heen? Wat verwachten jullie van de animaties? Ik ben erg benieuwd wie er allemaal op zullen treden. Ik hoop De La Soul te zien. Maar ik heb geen idee of die komen. Als ze Feel Good Inc. gaan spelen ga ik janken, weet ik nu al. Haha. Nog meer Gorillaz fans hier?

Ah oké. Ik houd me bezig met beide, aangezien ik de tekeningen heel erg mooi vind en zelf ook graag teken.
Oh, dat boek is over de biografie van de band. 300 bladzijdes puur over hun verleden. <3

BT2303 zei:
Zekers vet, maar het is me veel te duur.
Ja dat vond ik ook. Maar het concert is op mijn verjaardag, dus ik krijg ten eerste 10 euro korting van de ouders van mijn vriendin - die met me mee gaat. En als ik wil kan ik het voor mijn verjaardag krijgen. Alleen ga ik er denk ik zelf voor sparen aangezien het pas in November is.

nultien

Belezen gebruiker
10 euro is wel een vetpotje..

Gorillaz is zeker erg,
en ik wil het dus ook wel zien,
maar eerst de prijs afwachten :wink:

Sowieso ook Gorillaz Sound System @ Sziget (H)

nultien zei:
10 euro is wel een vetpotje..

Gorillaz is zeker erg,
en ik wil het dus ook wel zien,
maar eerst de prijs afwachten :wink:

Sowieso ook Gorillaz Sound System @ Sziget (H)
Ja inderdaad.

De prijs is 53 euro. Kaarten verkoop is 4 Juni en begint om 10 uur. Wie weet kom je ook! ;D

Arthur King zei:
Hoe komt het dat het zo duur is?
De meeste concerten waar ik was in de HMH waren iets van €35,- ofzo.
Ik denk omdat Gorillaz heel beroemd zijn en omdat Jamie Hewlett aan die animaties werkt die natuurlijk heel veel tijd kosten.

W.F.L.

Badass junkie
En Damon moet natuurlijk net zo veel verdienen als met Blur. :grin:

Edit: Ik zou enkel gaan als Shaun Ryder D.A.R.E. weer komt verpesten.. Wat een Held is hij toch! :grin:

nultien

Belezen gebruiker
Shit blijft aan,
Zei heel stoer met "Nee het is te veel geld"

Maar waarschijnlijk ga ik wel gewoon met een groep vrienden whahah
Gorillaz (L)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dopezilla zei:
Ik wil er graag heen, maar 'k hoop dat ik 't kan betalen. :(

Olle

Het was al vrij snel uitverkocht... Kaarten die nu nog worden aangeboden, zijn nog veeeel duurder helaas.

@ chris: mocht HIJ :hearteyes: erbij zijn, dan zal ik er aan proberen te denken! :wink:

Bovenaan