Graag jullie hulp.

dzN

Belezen gebruiker
Ik ben een jongen van 17 jaar en experimenteer graag. Wiet kan ik hier in de buurt namelijk zeer moeilijk vinden, wanneer dit vroeger zo makkelijk was.

Dus heb ik al enkele keren XTC geprobeert, coke, speed. Nou sta ik wel open voor andere drugs, maar men vrienden niet. Ze blijven meer bij hun eerste keuzen, zo heb ik vrienden die alleen maar XTC pillen nemen, anderen alleen maar coke.

Nou hoor ik dat in de buurt alleen maar andere dealers komen, die ik ongeveer ken.

Dus liquid is geen probleem voor aan te geraken.

Graag zou ik jullie van jullie wat tips willen. Helaas zal ik deze drugs dan alleen moeten uittesten.

Heb namelijk ook wat schrik over het "out" gaan. Ik ga namelijk naar een discotheek. Dus waar zou ik extra op moeten passen?

Ik ben van plan om dit zaterdag te experimenteren, terwijl men vrienden weer aan hun gewoonlijke keuze zitten.

Alvast bedankt

Grtz

caatje

Badass junkie
dzN zei:
Heb namelijk ook wat schrik over het "out" gaan. Ik ga namelijk naar een discotheek. Dus waar zou ik extra op moeten passen?

Ik ben van plan om dit zaterdag te experimenteren, terwijl men vrienden weer aan hun gewoonlijke keuze zitten.

Waarom lees ik toch zo vaak dat mensen een (voor hun) nieuwe drug gaan/willen uit proberen terwijl ze niet in een "veilige" omgeving zijn? Veilig is naar mijn idee: thuis of bij een vriend(in)/kennis.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Probeer het eerst thuis met een kleine dosis 4-5ml en niet bij dosseren.

De eerste dosis is meestal onschuldig en gaan de meeste niet snel out, wel door bij te nemen.

L

Lid 6909

Gast
Ik zou ook gewoon zeggen thuis met een paar vrienden, iedereen doet zijn eigen ding, en waardeert elkaars eigen ding?

dzN

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:

De eerste dosis is meestal onschuldig en gaan de meeste niet snel out, wel door bij te nemen.

dus wat je wil zeggen is:

Best een paar uurtjes voor ik vertrek deze uitproberen.

En wanneer ik dan vertrek naar de discotheek trg dezelfde dosis nemen?

( ik laat dan wel een paar uur tussen hoor )

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dat maak jij ervan.

Kijk, zo lang werkt ghb

Onthoud dit goed als je de volgende neemt, hier gaan de meeste de mist in ... Te frequent bijtanken

dzN

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Dat maak jij ervan.

Kijk, zo lang werkt ghb

Onthoud dit goed als je de volgende neemt, hier gaan de meeste de mist in ... Te frequent bijtanken

ja oké :)

ik heb gwn wat schrik voor dit te gebruiken.

Ik heb gehoord en een vriend van me is zaterdag alleen thuis.

Dus ik denk dat ik het daar ga testen.
Je kan alleen out gaan , als je te veel hebt genomen hé ?

Nog wat dingen waar ik zou op moeten letten?

Flameon

Badass junkie
De eerste keer zou ik gewoon gebruiken in een veilige omgeving. Ga je GHB gebruiken in een omgeving die je niet kent, bijvoorbeeld een drukke discotheek, dan betwijfel ik of het allemaal wel goed valt.
Als het wilt proberen zou ik het doen met een tripsitter erbij, en de eerste keer niet of niet te snel bij tanken. Je zal niet de eerste zijn die out gaat door GHB.

PaiNandPleasurE

Experimenterende gebruiker
Flugeltje zei:

nou mijn eerste keer was3/4 buisje(dus minderdan 4 ml) en ik ging keihard out :openmouth:
het lastige van ghb is het doseren,je weet niet wanneer je wat aankan..ligt aan de toestand van je lichaam..
als ik jou was begon ik zelfs met een half buisje(ik weet niet hoe groot je bent etc)
en als je het wil gebruiken in een discotheek,zul je het toch echt al wat vaker gedaan moeten hebben en er de voor en nadelen van weten en het aan te voelen bij jezelf wanneer je genoeg gehad hebt..
het is namelijk nit echt tof om een paar uur lang nokkie in een discotheek(of zelfs ziekenhuis) te liggen..
nou succes drmee
p.s.ik wil je wel supporten :wink:

Bovenaan