graag jullie mening

Bladie

Newbie
Ben normaliter een ´meelezer´ en geen ´schrijver´, maar heb nu dan toch ook een vraagje.
Sinds een jaar gaat er vrijwel geen weekend voorbij zonder cocaine. En het worden steeds meer grammetjes. En doordeweeks kan ik de verleiding ook wel eens niet weerstaan.

Merk dat mijn gezondheid achteruit gaat en ik als persoon. Ben gewoon minder leuk voor mezelf en voor anderen. (Excuus voor lang verhaal, maar ben een vrouw en dus lang van stof :wink:)

Gisteravond geregeld nieuwe troep laten aanrukken. Had niet eerder bij hem gehaald. Nu de vraag: de smaak en geur was anders en heb nu ook nog een vieze chemische smaak. Vooral als ik hoest. Wat zat er door? Ik denk zelf speed, maar ben benieuwd wat jullie denken.

Best fijn om dit even op te schrijven. Realiseer me dan ook extra dat ik erg verkeerd bezig ben. Ik heb dan ook vanmorgen mijn beste vriend ingelicht, de foute nummers uit mn tel gewist, andere gram door toilet gespoeld én voor morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts.
En ik voel me er prettig bij. Rustig.

Judas

Wijs gebruiker
Bladie zei:
Merk dat mijn gezondheid achteruit gaat en ik als persoon. Ben gewoon minder leuk voor mezelf en voor anderen. (Excuus voor lang verhaal, maar ben een vrouw en dus lang van stof :wink:)
Zal voor je duimen dat je leven NA je cocaperiode een lang, mooi verhaal op gaat leveren :)

Bladie

Newbie
Dank je wel, dat hoop ik ook. Ben wel degelijk gemotiveerd nu, omdat mijn lijf het gewoonweg niet goed trekt. Mijn koppie trouwens ook niet :wink:

Heb jij inmiddels een mooi verhaal of ben je happy met je gebruik? Oh en wat denk jij dat er in die coke zat?

Judas

Wijs gebruiker
Zonder cocaine ben ik weer de beste vriend van mezelf, voer ik weer een harmonieuze dialoog met mezelf. Zo is elke dag in mijn autobiografie meer dan de moeite waard. Dit besef maakt het gemakkelijk om ieder symptoom van opkomende trek te elimineren.

Wat je laatste vraag betreft: Het gaat toch om de uitwerking, niet om de geur & de smaak. Heb vaker naar pis stinkend poeder mijn neusholten in gejaagd dat een walgelijke nasmaak had maar waar je een euforische roes van kreeg waar je U tegen zegt.

Denk eerder dat er versneden medicijnen inzaten dan speed. Als het met veel paracetemol, fenacitine of levamisol versneden is, dan krijg je die onaangename geur en smaak.

De groeiende aanwezigheid van dat soort medicamenten in 'cocaine' lijkt me een extra reden om het spul links te laten liggen.

Wens je veel sterkte zodat je gezondheid en persoonlijkheid er weer op vooruit kunnen gaan.

Bladie

Newbie
Hoelang gebruik jij nu al niet meer?

Vergat erbij te zeggen dat ik erg ziek werd, een hartslag had om bang van te worden en kon met geen mogelijkheid in slaap komen.

heel veel succes met stoppen, hoe wilt je 't aanpakken, cold turkey of langzaamaan?

ik zou niet te veel hier kijken als je wilt stoppen.. dat laat je dr alleen mara aan denken dat is neit goed.. je kunt beter hobbies zoeken die je het denken aan de sos laten vermideren.. sporten vissen etc. :grin:

Bladie zei:
Ben normaliter een ´meelezer´ en geen ´schrijver´, maar heb nu dan toch ook een vraagje.
Sinds een jaar gaat er vrijwel geen weekend voorbij zonder cocaine. En het worden steeds meer grammetjes. En doordeweeks kan ik de verleiding ook wel eens niet weerstaan.

Gisteravond geregeld nieuwe troep laten aanrukken. Had niet eerder bij hem gehaald. Nu de vraag: de smaak en geur was anders en heb nu ook nog een vieze chemische smaak. Vooral als ik hoest. Wat zat er door? Ik denk zelf speed, maar ben benieuwd wat jullie denken.

Best fijn om dit even op te schrijven. Realiseer me dan ook extra dat ik erg verkeerd bezig ben. Ik heb dan ook vanmorgen mijn beste vriend ingelicht, de foute nummers uit mn tel gewist, andere gram door toilet gespoeld én voor morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts.
En ik voel me er prettig bij. Rustig.

bij je vorige pakjes zat er geen chemische smaak aan? ik proef altijd wel chemische shit hehe..

Judas

Wijs gebruiker
Bladie zei:

Vergat erbij te zeggen dat ik erg ziek werd, een hartslag had om bang van te worden en kon met geen mogelijkheid in slaap komen.

Weekie of 6, voel me onmetelijk veel sterker dan in eerdere periodes dat ik probeerde te kappen. Nu voelt het meer aan dat ik echt gestopt ben ipv probeer te stoppen.
Al die tijd geen cravings meer. Wel nog steeds slaapproblemen. Ben me nu suf aan het drinken met een mix van bier en oxazepam zodat ik zometeen, na een warme douche, dromenland in kan glijden.

Vermoed dat de cravings wegblijven door mijn zware trainingsschema, maar dat ik daardoor stijf van de adrealine sta. Toch is dit beter dan al die jaren daarvoor, want als die geile cocahonger me in de greep krijgt, verlies ik het geheid.

Het gaat jou ook lukken Bladie :wink:

alcoholist

Wijs gebruiker
ik hoop dat je indd echt gaat stoppen,
want ik heb mensen in mijn omgeving zien onsporen,
die hebben fouten gemaakt die nooit vergeten/vergeven konden worden.
van weekend gebruikers naar dagelijks gebruik,van een gebruiker naar een inbrekende gebruiker om zo geld te krijgen om te gebruiken :P
en nog inbreken bij mensen die je goed kent..
en mijn coke smaakt trouwens meestal een beetje naar autobanden rubber shit
en jaaaaa ik heb nooit autobanden geproeft,dus hoe weet ik dat dan??

daarom :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Bladie zei:

Komt me erg bekend voor. Ik had een paar weken geleden ongeveer hetzelfde, er zat (naast vast een boel andere rotzooi) speed doorheen. De hele nacht nauwelijks geslapen en toen om 12 uur wakker worden om te gaan werken :(

alcoholist

Wijs gebruiker
ja,heb trouwens erg last van hartkloppingen,altijd eigenlijk,zeker wanneer ik ga slapen.
ook al heb ik een week niet gesnoven.
heb dit weekend overgeslagen,het was HEEEEEL zwaar,en ben heeeel agresief geworden,ruzie gehad met mn familie,noem maar op.
toen ging het lichtje aan,dit is uit de hand gelopen.

ga nu dus ook een tijdje stoppen

Bovenaan