Graag wat advies

Definately

Newbie
Beste mensen,
Geprobeerd eerdere posts te vinden hierover, kon het zo snel niet vinden.
Ik zou graag wat advies ontvangen over de volgende situatie:

Ben pas op latere leeftijd xtc gaan gebruiken. Nu was het de eerste paar keer fantastisch, het gevoel wat ik er van krijg is gewoon te gek. Probleem is wel dat ik de laatste paar keer steeds al redelijk vroeg een bepaalde piek bereik en daarna snel moe en een beetje misselijk word. Dit heeft niet met de doseringen te maken. Hier heel voorzichtig mee geweest. Gisteren op festival ging het top. Het werkte echter maar 3 of 4 uurtjes optimaal en daarna ging het al snel naar dat ik de hele tijd wil zitten en veel stiller word en een beetje dichtklap en ik vind dat zonde! Op dat moment heeft bijpakken geen enkel positief effect meer op me. Nu vroeg ik me af: is er een ander middel waarmee ik het langer kan behouden? Dus een combinatie drug. Ik doe het maar 1 of 2 keer per jaar en wil graag op een festival wat langer volhouden! Maar wel met behoud van het effect van de xtc. Ik ben wel benieuwd naar eventuele reacties/ervaringen.

Dirkdirk

DF-koning
Misschien is 6-APB wat voor je, de high duurt daarbij langer, maar je blijft wel helderder dan op MDMA.
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar ik word niet helderder van 6-apv itt mdma. Dat kan per persoon verschillen misschien. Maar ik word van allebei even gaar.

Zeehond

Badass junkie
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar ik word niet helderder van 6-apv itt mdma. Dat kan per persoon verschillen misschien. Maar ik word van allebei even gaar.
Voor mij is er een heel groot verschil in helderheid tussen mdma en 6-apb en voor m’n vrouw ook. We zijn op 6-apb veel helderder dan op mdma.
De duur van 6-apb is veel langer dan mdma.
En 6-apb een veel geleidelijker opkomst en comedown.
Onze dosering is 200mg succinate.

Zeehond

Badass junkie
Het is al een tijd geleden hoor, maar 120-130 mg 6-apb was voor mij een prima dosering waar ik toch wel 6 tot 8 uur flink hard van ging en voor MDMA zit ik meestal op 180 mg op een goed level. Maar de pauzes tussendoor zijn het belangrijkst.
HCI of succinate, nogal relevant.
Succinate is een stuk ‘zwakker’ en op psychonautwiki hanteren ze HCI doseringen. Terwijl HCI nauwelijks nog te koop is.

Laatst bewerkt:

Definately

Newbie
HCI of succinate, nogal relevant.
Succinate is een stuk ‘zwakker’ en op psychonautwiki hanteren ze HCI doseringen. Terwijl dat nauwelijks nog te koop is.
Ik begrijp dat er verschillende varianten zijn? Ik heb al een beetje gezocht en kom capsules of pellets tegen. Mag ik vragen om een betrouwbare website of is dat tegen de regels van dit forum

Dirkdirk

DF-koning
Ik begrijp dat er verschillende varianten zijn? Ik heb al een beetje gezocht en kom capsules of pellets tegen. Mag ik vragen om een betrouwbare website of is dat tegen de regels van dit forum
Nee, je mag geen websites noemen dat is tegen de regels. Wel kan ik je vertellen dat de ,meest voorkomende variant de succinate is, de HCI (waterstofchloride) versie is erg zeldzaam en daarbij ook een stuk potenter.

Zeehond

Badass junkie
Mag hier niets zeggen over verkooppunten.
Meestal staat het er bij, anders gewoon even vragen via de website of chatfunctie.

Definately

Newbie
Voor mij is er een heel groot verschil in helderheid tussen mdma en 6-apb en voor m’n vrouw ook. We zijn op 6-apb veel helderder dan op mdma.
De duur van 6-apb is veel langer dan mdma.
En 6-apb een veel geleidelijker opkomst en comedown.
Onze dosering is 200mg succinate.
Dit klinkt echt heel erg goed, ik hoop dat dit voor mezelf en mijn zus ook zo zal uitpakken. Precies het type ding waar we naar op zoek zijn,maar nog nooit eerder van gehoord. Wij kennen alleen de old school drugs. Dit is zeer waardevol advies. Thanks allemaal 😀

jackhan

Belezen gebruiker
Ik pak elke twee uur bij (meestal maar 1-2 keer) met xtc.
Daarmee verleng je namelijk beter het effect. Na 3-4 zit je al in je coming down en heeft dus minder effect wat je zelf ook al merkt

Laatst bewerkt:

Zeehond

Badass junkie
Ik pak elke twee uur bij (meestal maar 1-2 keer).
Daarmee verleng je namelijk beter het effect. Na 3-4 zit je al in je coming down en heeft dus minder effect wat je zelf ook al merkt
Bijpakken met 6-apb?
Niet nodig, niet verstandig en ook een ergere kater.
Niet aan te raden voor TO in het kader van harm reduction.

ljuv

DF-koningin
Er zijn ook een heleboel leuke flips met mdma! Dan vang je de comedown met een ander middel op, of mdma in de comedown van een ander middel (om en nabij). Wel belangrijk om dan ook een beetje bekend te zijn met het andere middel en niet zomaar drugs te combineren... https://www.google.be/amp/s/www.narconon.org/drug-abuse/polydrug/nicknames.amp.html

Zelf gebruik ik graag 2cb als de mdma uitwerkt en ik nog even moet. Op lage dosering vind ik 2cb sowieso mdma-achtig. Keta gebruik ik heuuuul graag erna, maar niet als ik nog heel graag wil partyen want soms wordt 't daar te heftig voor hehehe.

Laatst bewerkt:

Definately

Newbie
Er zijn ook een heleboel leuke flips met mdma! Dan vang je de comedown met een ander middel op, of mdma in de comedown van een ander middel (om en nabij). Wel belangrijk om dan ook een beetje bekend te zijn met het andere middel en niet zomaar drugs te combineren... https://www.google.be/amp/s/www.narconon.org/drug-abuse/polydrug/nicknames.amp.html

Zelf gebruik ik graag 2cb als de mdma uitwerkt en ik nog even moet. Op lage dosering vind ik 2cb sowieso mdma-achtig. Keta gebruik ik heuuuul graag erna, maar niet als ik nog heel graag wil partyen want soms wordt 't daar te heftig voor hehehe.
Er gaat een wereld voor me open , bedankt! Ga me er eens goed in verdiepen. Thnx

Bovenaan