Gratis truffels 19/7

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik wou bestellen maar ga morgen een week op vakantie. Denk niet dat de verse truffels goed blijven zo lang op het postkantoor.
De code doet het nog.

Aardig van je!

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
tja, voelt toch niet helemaal zo... mijn naam staat er dan wel niet maar het zijn wel mijn woorden, ervaringen en emoties... Ben ik misschien toch iets te introvert voor :sweatsmile:

Heel begrijpelijk, er zijn er velen die dit liever niet delen, niets mis mee. Nu voor mij was het heel leerzaam en interessant om het eerst voor mezelf te doen en vervolgens te zien wat ik wel kon en wou delen. De delen die je dan liever niet deelt kun je inkorten, herformuleren of gewoon weglaten. Het zet je wel aan het denken... want uiteindelijk... wanneer je de details negeert en naar het groter geheel kijkt is iedereen ongeveer het zelfde met dezelfde intieme dingen. Niet dat je een mening vroeg. Deel graag af en toe mijn gedachte als ik iets tegenkom dat me aanspreekt door persoonlijke ervaring bv. ☺️

donderjagen

Experimenterende gebruiker
Het zet je wel aan het denken..
ik heb een van mijn trips gedeeld op het forum, ik wilde toch een beetje over mijn terughoudendheid (die voortkwam uit een vorm van angst) heen stappen. Mijzelf goed bewust van het feit dat iedereen anders tript en mijn ervaringen wellicht ook gewaardeerd zouden worden. Het blijft voor mij wel echt een intiem iets, soms lijkt het alsof het diepste van mijn ziel naar het oppervlakte wordt gezogen als ik trip, en dat houdt ik liever verborgen voor anderen.

Ga wel de reports in de gaten houden en die van jou lezen 😉

Bovenaan