Green Spirit Weer Open!

Hislordship

Wijs gebruiker
Hallo mede stoners :stoned: Ik ken jullie blij mededelen dat Coffee shop Green Spirit in Spijkenisse vanaf heden weer open mag!

Ze waren gesloten omdat de politie tijdens een inval nogal veel wiet en geld aantrof...
De burgermeester wou de shop voorgoed dicht maar de rechter was het daar niet helemaal mee eens dus vandaar dat de shop weer open mag. :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
Gefeliciteerd klanten van de green spirit.

:confused:

edit:
Oh, ik zie dat jullie er alle 2 vandaan komen,
happy high time dan!

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Joh :openmouth: Ik had van de verkoper gehoord dat ie gesloten zou blijven..

Sowieso was de eigenaar opgepakt, dus ik vraag me af hoe ze dan zo snel die shop weer kunnen openen.

Niet dat het voor mij uitmaakt. Ik rook alleen hasj en dat is toch kut bij de Green. Rij ik liever een stukje naar Bilbao in Rotterdam :stoned:

Immo

Badass junkie
Niet verwacht dat die shop nog open zou gaan. :rolleyes:

Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P

Chris Pontius

Badass junkie
ok nu nog de coke&speed store open en plantenbak is weer blij..

*beseft zich nu dat in 3e persoon praten echt heel fout klinkt*

L

Lid 6909

Gast
nee joh das mooi, ik praat ook altijd in 3e persoon, dan lijk je zo schizofreen, echt mooi!!!!

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Hij was gewoon geniaal, hippievogel was de verbeterde versie van hemzelf :rock:
ik heb niet voor niets een standbeeld van hem in mijn kamer.

Green Spirit en het vervolg - Peter Belinfante

Op 5 juni a.s. is de gedwongen sluitingstermijn van de coffee-shop afgelopen en mag Green Spirit gewoon weer open.

Tijdens de vergadering van de commissie Algemene Zaken van 19 mei 2009 heeft de burgemeester gemeld dat de gedoogbeschikking voor de verkoop van soft-drugs door Green Spirit is ingetrokken. Dit gedogen wordt uit de exploitatievergunning gehaald en dit betekent dat er wel een "gewoon horecabedrijf" mag functioneren, maar dat er absoluut geen soft-drugs verkocht mogen worden.

Door de eigenaren zijn hiertegen zienswijzen ingediend. Deze worden bekeken en er zal nog op korte termijn een besluit genomen worden of het verbod op verkoop van soft-drugs in stand blijft.

De burgemeester heeft tevens besloten het coffeeshopbeleid te bevriezen ter voorkoming van ongewenste ontwikkelingen in de gemeente.

Dit betekent dat er voorlopig dus geen mogelijkheid bestaat om in Spijkenisse een "coffee-shop" te exploiteren.

De VVD-fractie gaat er vanuit dat de aangedragen zienswijzen niet sterk genoeg zijn om na 5 juni Green Spirit weer toe te staan om soft-drugs te verkopen. Het is van belang dat de "bevriezing" net zo lang blijft bestaan totdat er duidelijkheid komt over de manier waarop er in Spijkenisse wel of geen soft-drugs verkoop mag plaatsvinden en waar precies in de toekomst dat in Spijkenisse wordt toegestaan.

De VVD is vanaf het begin van deze zaak van mening geweest dat er voorlopig een "0-optie" gewenst is. Eerst moet er duidelijkheid komen hoe in de toekomst met het soft-drugs beleid in Spijkenisse omgegaan moet worden. Dit is in het belang van iedereen en zeker voor de omwonenden en ondernemers in de Voorstraat en natuurlijk ook de bewoners van "Staalmeesters". Als er in de toekomst verder gegaan wordt met de mogelijkheid van verkoop van soft-drugs in Spijkenisse vindt de VVD in ieder geval dat het beperkt moet worden tot uitgiftepunt buiten het centrum van de stad.

gaat niet door dus.

Hislordship

Wijs gebruiker
ik haal nooit bij de green. maar tog goed weer een shop in spikri te hebben. :stoned: mensen van spijkenisse kunnen beter snelle jaap bellen. :wave:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
In Spijk zijn er idd genoeg dealers om een betere kwaliteit en kwantiteit van je wiet te krijgen.

En het is Spijkenisse en niet Spijkernisse

Hislordship

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?

Is 1 van de straatnamen :smoke: En zo ghetto is het niet hier, integestelling tot wat veel mensen beweren is het juist heel erg dood op straat in spijk :mrgreen:

Chris Pontius

Badass junkie
daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk. :tearsofjoy:

Hislordship

Wijs gebruiker
plantenbak zei:
daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk. :tearsofjoy:

Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:

Chris Pontius

Badass junkie
Maaswijk is zeker wel "ghetto"

ow ow ow wat een zielige figuurtjes :rolleyes:

foto weer eens te groot :openmouth:

Hislordship

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.

Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken? sorry maar dat vind ik een beetje stom... Kom eens met een goeie reden waaruit blijkt dat het ''verkeerde'' mensen zijn.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het is iig een beetje stom om het zelf te gebruiken terwijl je het een klote woord vindt. Alleen omdat anderen het de hele dag zeggen.

Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt of iemand Spikri, Spijk of Spijkenisse zegt. Alleen als iemand Spijkernisse zegt, dan erger ik me eraan.

Hislordship

Wijs gebruiker
Jah daar kan ik ook een beetje geiriteerd over raken als iemand spijkernisse zegt.
Maargoed ik vind spikri een stom woord maar de kracht der gewoonte is te sterk :P Ik hoor dat woord dagelijks al een paar jaar lang dus dan is het logish dat ik het vanzelf zelf ook ga gebruiken of niet?

Hislordship

Wijs gebruiker
Maargoed dat gedoe over spikri enzo laten we dat vergeten want anders word het hier alleen maar een discusie die in feitte nergens over gaat :tearsofjoy:

Hislordship

Wijs gebruiker
Goed nieuws Green spirit is zwaar verbeterd.

Tegewoordig vullen ze de zakjes vers voor je neus.
ID moet bij de ingang gezien worden.
Ze hebben bubblecum en santa maria erbij.
Kwaliteit van de bubblecum en NLX zijn goed egt een verbetering vergeleken met vroeger. :stoned:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
De wiet is sterk verbetert. Heb ik ook gehoord van mensen die wiet roken.

De hasj is echter nog steeds kut. Vooral die blonde maroc. Nog nooit zulke slechte hasj gerookt.

Bovenaan