Griep fzo + Speed

Flowkes

Belezen gebruiker
Yoooow , tis dus donderdag avond , morge laatste exame van de week , en euh kzou die graag nog meedoen... Maar ik ben ziek :( Griep of iets griep-achtigs , IK zou morge rond 4 uur opstaan En met lijntje speed in me neus probere te lere ... wss is dit helemaal geen goed idée ... Maar ik wou toch eve vrage ... mensen met ervaring hiermee ...? Mzzl

Flowkes

Belezen gebruiker
Begin hier alstublieft niet in caps te schrijven -_- ik stelde maar gewoon een vraag hoor , ... Kheb er niet super veel ervaring mee daarom vraag ik het hier ... en niet om antwoorden als de jouwe te krijgen ...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
tja, met griep heb ik het nog niet geprobeerd. Met een dikke verkoudheid of bronchitis wel. En dat helpt enorm veel op het moment zelf. Maar je voelt je toch nog steeds niet optimaal. Als je koorts hebt zal je het misschien te warm gaan krijgen en overmatig zweten. En zet je schrap voor extréme brakkigheid als het is uitgewerkt. Maareuh, ik zou het niet aanraden met griep hoor. Speed zet je longen wat open, en het is daarmee dat het de ziekigheid wegwerkt bij verkoudheden en bronchitis... griep is toch wat anders

Nu ja, gezond zal het zéker niet zijn...

Carlitos

Badass junkie
Het heeft ook niet echt superveel met examen te maken.
Je bent ziek,speed helpt niet tegen ziek.

Als je niet ziek was had je dan niet genomen ?
Als de ziekheid je concentratie afleid,neem dan wat ritalin ofzo voor concentratie maar geen speed.Speed lijkt me echt geen goed plan..

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Je stelt je griep daarmee lijkt mij alleen maar uit. En dat kan nooit goed zijn. Plus dat het me nou ook niet bepaald bevorderend voor de situatie lijkt.
Ik zou het op een blikje redbull gooien en er 100% tegen aan gaan.
Veel succes!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je voelt je tijdelijk inderdaad weer even wat beter, maar na afloop komt je griep weer dubbel zo hard terug!
Ik heb wel eens gehad dat ik met lichte koorts aan de mdma ging en dat het toen de volgende dag weer helemaal weg was, maar met speed word je uiteindelijk toch echt alleen maar zieker! Weet ik uit ervaring....

Supervlieg

Wijs gebruiker
Jah 2 weken terug gedaan in combo met x. Ik was ervoor al een hele week ziek, maar na een lichte kater van da weekend was ik weer beter.

SPEED IS ZEH CURE!!

Solidius

Badass junkie
Gewoon doen joh

Northawke

Wijs gebruiker
De laatste keer dat ik met een beginnende griep op heb gesnoven, heb ik letterlijk een hele zondag doodziek in de badkamer gelegen. Ik ben zelden zo ziek geweest. Ik kon nog geen slok water binnen houden. Dus, nee, geen goed idee.

Kaoutar

Experimenterende gebruiker
Door speed (en en andere drugs) gaat je weerstand naar beneden, lijkt me niet zo goed als je al ziek bent!

DarkTerrorFreak

Experimenterende gebruiker
Flowkes zei:
Yoooow , tis dus donderdag avond , morge laatste exame van de week , en euh kzou die graag nog meedoen... Maar ik ben ziek :( Griep of iets griep-achtigs , IK zou morge rond 4 uur opstaan En met lijntje speed in me neus probere te lere ... wss is dit helemaal geen goed idée ... Maar ik wou toch eve vrage ... mensen met ervaring hiermee ...? Mzzl

Ja, als je ziek bent en je gebruikt speed heb je nergens meer last van. Alleen bedenk wel dat de klap achteraf 2x zo hard aankomt :wink:

Bovenaan