grieperig + speed = ?

Pepnoize

Belezen gebruiker
yooo

ik ga morgen naar nederland om te feesten
morgen nacht ligt al een half jaar vastgelegt en ik kijk er al even lang uit !

maar er is enorm veel griep bij ons hier en ik begin nu ook de symptomen te vertonen
(soms slappe benen, beetje spierpijn, moe zonder reden, hoestje)

ik wil morgen echt NIET thuisblijven
en ik vroeg me dus af wat het zou hebben van effect als ik een lijntje speed snuif terwijl ik grieperig ben?

als het zonder goed genoeg gaat dan blijf ik er af maar als ik te moe word wil ik wel een lijntje misschien...

ik praat nu enkel in het geval dat ik nog niet heel ziek ben morgen. als ik koorts heb enzovoort blijf ik thuis. maar als ik enkel me wat kut voel en de symptomen heb ...

ik weet dat drugs nooit goed zijn wanneer je ziek bent / aan het worden bent, omdat je weerstand dan verlaagt enz maar dat maakt me weinig uit, wil gewoon morgen het feest niet missen.

ik hoop op een snel antwoord, aangezien ik het voor morgenavond moet weten!

alvast bedankt

grtzzz
Pepnoizzzze

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Tsjaah grieperig betekent voor mij koud-warm flashes en ik vind dat altijd wel een lekker gevoel en met speed op heb ik dat ook wel dus denk dat het heftiger zal zijn. En er bestaat ook zoiets als medicinale speed dus dan kan je het ook zien als een medicijn :tongueout:. Misschien voel je je wel op en top fit :).

Taat

Bewuste gebruiker
Zoals jij het beschrijft valt het griepje nog wel mee..
Dus ik denk dat als je speed snuift je echt niet zieker word..
Maar speed verlaagt je immuunsysteem wel, dus het kan zijn dat je je ná het gebruik vd speed wel slechter en zieker gaat voelen

DrPepper

Experimenterende gebruiker
Voor de feestavond opzich is het best handig....MAAR je zult de boete gepresenteerd krijgen achteraf. Heb me griep er 3 weken lang mee gerekt....wat een ellende :rolleyes: Thunderdome, Raving Nightmare, Oud op Nieuw....eindelijk opgeknapt nu.

peppie

Belezen gebruiker
Op het moment zal je er niets van merken,maar de kans is heel groot dat de verschijnselen heftiger terug keren de dagen erna.
Maar het hoeft niet.
Maar wat geeft het als je ervoor een top avond hebt gehad :P

Arenshi

Bewuste gebruiker
als je speed snuift wanneer je grieperig bent gaje gewoon nog overgevoeliger zijn als normaal, neem gewoon een paar dafalgans. :wave:

martin van nu

Belezen gebruiker
Ik heb ook griep en ik wil morgen een paar uur in me blote reet door de sneeuw rennen.
Ik weet dat het slecht voor me is, maar ik wil het gewoon erg graag.
Wat denken jullie? moet ik het doen?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik heb ook nog met een bronchiale infectie een nachtje doorgewerkt op een fuif, en toen begonnen met opkuisen, dat was wel zwaar.
Maar toch in het t-shirtje blijven rondlopen hé in de mist enzo en zweten.
En blijven roken natuurlijk :rolleyes:

De dag erna kon ik m'n nek nietmeer bewegen en trok de pijn door mn nek naar m'n achterhoofd.
De pijn op m'n luchtwegen werd toen echt ondraagelijk.

Maar ik zou zeggen, gewoon doen joh! :wave:

Pepnoize

Belezen gebruiker
uiteindelijk kon de speed niet meer geregeld worden, en hebben we coke gehaald

ik heb me uiteindelijk niet echt slecht gevoeld, ik had enkel een irritant hoestje, en was redelijk snel moe... heb wel gefeest van 22uur tot 6u30 :rock:

en ben nu nog altijd niet ziek...

toch allen bedankt voor de hulp!

grtz
Pepnoize

peppie

Belezen gebruiker
martin van nu zei:
Ik heb ook griep en ik wil morgen een paar uur in me blote reet door de sneeuw rennen.
Ik weet dat het slecht voor me is, maar ik wil het gewoon erg graag.
Wat denken jullie? moet ik het doen?

Ja gewoon doen en nog ff een duik in een wak nemen, en daarna neem je een overdosis en je bent weer helemaal de oude :wink:
Alleen nog ff de sneeuw opzoeken :grin:

live fast

Newbie
ik ben vorige week maandag goed te pakken genomen door de griep en heb daarom van maandag tot donderdag geen pep aangeraakt, maar de drang erna was zo groot dat ik donderdag besloot om een flinke lijn te pakken en het leek wel wondermiddel want ik voelde de griep totaal niet meer en heb er ook geen last meer van gehad, Het hoesten word wel wat slijmeriger ( haha ) maar ik weet wat ik de volgende keer doe als ik ziek word :)

martin van nu

Belezen gebruiker
@ live fast,

Ik neem aan dat je beseft dat, als je zo'n enorme moeite hebt om 3 dagen niet te snuiven, je dan echt wel dik verslaafd bent?
Op je 18de.

Live fast, die young.
Wat jij wil.
Speed is dan wel een goeie keuze. Hoef je tenminste niet zo lang te wachten.

Immo

Badass junkie
Ik zit nu ook ziek thuis met de griep en moet morgen spelen met m'n band, Ik ga speed gebruiken om een paar uurtjes geen last te hebben van de griep. Ik heb dit een aantal keer gedaan en tot nu toe heeft het altijd effectief gewerkt. Als ik moet spelen in de staat hoe ik me nu voel word het sowieso niets, dus ik neem liever het risico. Ik zal wel laten weten hoe het deze keer is afgelopen. :P

Flinter

Belezen gebruiker
Misschien een beetje oud en laat magoed toch om even mede te delen aangezien die mexicaanse opduikt xD.

Speed werd in de jaren 20 30 40 voorgeschreven als medicijn voor astma en griep. Waarom? het zijn een soort van onstekingen/infecties in de luchtwegen en speed maakt dat prima vrij. Heb zelf nu ook last van griep en heb er een lijntje speed bijgenomen en ik voel me van compleet lamlendig naar nog wel wat redelijk. Uiteraard is het maar de bedoeling dat je een beetje neemt en geen 10 gram :P.

Flinter

MIA-1985

Wijs gebruiker
Immo zei:
Ik zit nu ook ziek thuis met de griep en moet morgen spelen met m'n band, Ik ga speed gebruiken om een paar uurtjes geen last te hebben van de griep. Ik heb dit een aantal keer gedaan en tot nu toe heeft het altijd effectief gewerkt. Als ik moet spelen in de staat hoe ik me nu voel word het sowieso niets, dus ik neem liever het risico. Ik zal wel laten weten hoe het deze keer is afgelopen. :P

En hoe was het afgelopen? Tis al maanden geleden, maar ben toch nog ff benieuwd!

Matthijs85

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is dat het wel helpt om wat te kunnen doen, maar dat het daarna driedubbel zo hard terugkomt...

Bovenaan