Gripzakjes

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Waar halen jullie je gripzakjes? Ik wil mijn drugs wat beter verstoppen alleen heb ik van alles dat ik graag apart zou willen stoppen. Heb zelf nog niet gekeken bij de Gamma of Hubo want ben een beetje bang om er naar te vragen en online zijn ze veel te duur mocht je maar 200 stuks willen kopen en je woont in België.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik koop ze hier bij de cadeauwinkel die ook een afdeling verpakkingen heeft. Wist het niet dus kocht ze altijd veel te duur (door verzendkosten) via een webwinkel. Hobby winkels zullen ze allicht ook hebben.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
@StimsalaBanne
Veel Nederlandse smartshops hebben een webwinkel, en het versturen van gripzakjes is gewoon legaal lijkt me.

Prijzen verschillen nogal, sommigen zijn 10 keer zo duur als anderen, zo heeft azarius er 100 voor 3 euro en op gripzakjes.nl zie ik ze voor een euro of 5 per 1000

Lekker prijzen noemen op het drugsforum, heerlijk is dat lol!

Tijd om de prullenbak erbij te halen! Was wel benieuwd of je prijsvergelijkingen mocht maken zoals 'ik heb het gekregen voor de prijs van een Red Bull' of 'doordat ik op het festival een pilletje xtc heb gekocht kon ik de volgende dag geen halve taart kopen :grin:'.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Op Bol.com tijdje terug 100 zakjes gekocht, volgens mij was het 4,50€ incl verzendkosten. Weet niet of ze ook in België leveren

Nee op bol zijn ze best duur hoor en ze leveren wel aan België maar dan zijn ze enorm duur door de gratis verzending wat andere webwinkels niet hebben.

Rosie

Bewuste gebruiker
Waarom durf je niet om gripzakjes te vragen? Die dingen worden voor veel meer gebruikt dan alleen drugs hoor.
Ik heb een hele lading thuis liggen, en maar weinig in gebruik voor drugs.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Plaatselijke smartshop, van zakje zo klein dat er net 2 schroeven inpassen tot halve vuilniszakken. van 2 tot 5 euro per 100 stuks. 1x 30 euro en je bent klaar, dingen zijn idioot handig voor vanalles en nogwat.

Gripzakjes worden idd voor veel meer gebruikt. Zou als er in België idd geen smartshops zijn gewoon bij een hobbywinkel kijken. Worden bijvoorbeeld heel veel gebruikt om steentjes van diamond painting in te doen. Ik heb er daardoor ook echt honderden in huis liggen in verschillende maten. Kosten geen drol.

Inderdaad maar deze zakjes zijn niet zo stevig. Me vrouwtje heeft ook zo zakjes en zijn niet zo sterk als de reguliere gripzakjes voor wiet enzo.

Ja klopt dat is wel waar. Alhoewel het ook aan de verkoper van de DP ligt want heb ook wel es gehad dat ze wel zo stevig waren als reguliere gripzakjes.

ATGC

Bewuste gebruiker
Waar halen jullie je gripzakjes? Ik wil mijn drugs wat beter verstoppen alleen heb ik van alles dat ik graag apart zou willen stoppen. Heb zelf nog niet gekeken bij de Gamma of Hubo want ben een beetje bang om er naar te vragen en online zijn ze veel te duur mocht je maar 200 stuks willen kopen en je woont in België.

Stuur anders even een PM, ik heb echt te veel van die dingen en kan er wel een zooi gratis opsturen. Het zijn zakjes van de kantoorzaak hier in de stad, stevige kwaliteit.

En voor de Stasi ik bedoel admins, het gaat hier om lege zakjes :grin:

Bovenaan