1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Groen gele smileys / haluzineren

Discussie in 'Trip reports' gestart door Shaggie078, 19 apr 2017.

1. Shaggie078

Shaggie078 Newbie

LEES DIT vOOR EEN HEEL VET TRIP REPORT !!! Wel erg lang maar is het waard.

Beste mensen een tijd terug had ik van iemand onbekende groen gele smileys gekocht. Zijn niet bekend in Nederland op de markt en ook niet getest. Toch had ik er maar een gehaald bij hem.

Mijn trip report. Rond 23:15 op 6 feb dropte ik mijn eerste kwartje. (Heb voor dit kwartje al ander Half jaar niet meer gedropt) ik dacht 5 min later ja ik drop alles maar en had nog 3 kaartjes over. Na 20-30 min sloeg die opeens in. Stond in de badkamer achter mijn moeder en zei mam ik ga naar boven. Ik begon zo hard te gaan dat ik om 12:15 vrienden ging bellen om te zeggen dat ik zo veel van ze hield en ik de beste Pille ooit had. Zo heb ik ongeveer 8 vrienden gebeld tot 2 uur. Om 2:15 ongeveer zag ik opeens een kikker uit het dak komen. Ik schrok me dood dat ik het ook wel vet vond zo bleven er kikkers komen zebra kikkers en groene. Zo begon ik allerlei dingen te zien. Rond 3:30 zag ik opeens mensen voor mijn raam staan met een auto en ze sigaretten roken. (Ik sliep op de 3e verdieping dus was eigenlijk onmogelijk maar de haluzinaties waren zo realistisch) toen hun sigaret op was staken ze op eens hun arm door het raam en begon balletjes te gooien. Ik was zo super bang dat ik mijn moeder belde dat ze direct naar boven moest komen dat ik weg wilde. Toen ze eenmaal boven was deed ze het licht aan en waren ze weg. Ik liep met mijn moeder mee en zag allerlei mieren en muizen op de grond lopen. Toen ik eenmaal bij hun kamer was ging ik bij hun slapen. Ze zei zie je het nu nog steeds toen het licht aan stond ik zei nee. Ze deed het licht uit ik lag daar en zei mam ik zie ze toch ik denk dat ik contact met geesten kan maken. Ze zei doe maar je ogen dicht en ga slapen. Op een of andere manier vond ik het toch vet en bleef kijken zo zag ik 5 mensen waar van 3 ouderen en 2 kinderen toen ik keek begonnen ze te zwaaien dus ik zwaaide terug ik vond ze zo aardig dus begonnen ze te wijzen toen zag ik er nog meer en zwaaide ze allemaal. Rond 5:30 stond er een vrouw voor het bed te wijzen dat ik het bed uit moest omdat zei daar wou liggen. Ik ging met mijn handen een Sneek gevoel laten zien. En toch wou ze dat ik weg ging. Ik bleef smeken en mocht uit eindelijk blijven liggen. Toen ik goed keek zag ik een vrouw bij me vader liggen en bij me moeder lagen allemaal kinderen. Een klein meisje van 5 ongeveer ging lachen en ik vond het zo lief enz dat ik terug lachte. Toen ik naar de deur keek die stond een klein beetje open zag ik elke keer weer iemand binnen komen. Uit eindelijk heel vet getript enzo. Om 6:00 uur ging opeens me wekker me vader zei wat is dat ik zeg is me wekker ik moet er uit voor school maar ik was zo ver weg dat ik nog steeds fucking actief was en zo me bed uit sprong ik zeg ik heb zin in school. Uiteindelijk gedoucht enz keihard aan t trippe. Rond 7:45 bij me moeder op de bank ik zeg zo mam zie je dat nou niet ik zie allemaal tekste op de muur ze zei nee lieverd ik zie dat niet omdat je misschien wel contact met geesten kan maken. Me moeder zei je hebt wel grote pupillen ik zei oh dat is wel raar. Om 8:15 liep ik naar de bus was het haluzineren wel minder geworden en zag een half lichaam in de bus. Uiteindelijk op school niet echt iets meer maar mensen zagen wel dat ik niet had geslapen enzo. Ik gebruik medicijnen concerta waar ik waarschijnlijk door ging haluzineren. Op de beschrijving stond ook bij bijwerkingen je kunt dingen gaan zien en horen die er niet zijn. Dus me ma dacht dat ik niet had gebruikt maar dat het daar door komt.

(Waren 260 mg. En ben 15 jaar oud dus wel jong maar was een hele vette trip)

Dit was mijn trip report.

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Haluzineren... Really? :rolleyes:

3. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Wijs gebruiker

Ik ga het niet weer doen hoor...

4. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

:smirk: komaan nog 1 keer dan

oortjes en Dunnetjess33 vinden dit leuk.
  5. Heb zelf ook wel is onverstandig drugs gebruikt. Maar lijkt me toch wel hoognodig tijd dat je je is gaat inlezen over de gevaren van XTC. Daarbuiten om drugs gebruiken voor school? Domste wat je kan doen :tongueout:

Dunnetjess33 vindt dit leuk.
  6. Dunnetjess33

Wauw.. Gewoon thuis bij je moeder stiekem drugs gebruiken. Je hebt totaal geen respect voor je ouders, echt 0,0.
    Normaal geef ik wel tips hoe je veilig drugs moet gebruiken maar in dit geval is er maar één tip:
    Kap echt met drugs, alle drugs! En als je niet snapt waarom dan moet je echt hulp gaan zoeken.

PsyTekZ en HardstyleGabber vinden dit leuk.
  7. Hier ben ik het volledig mee eens! Oké ik ben ook 17 en woon bij me ouders. Maar ik gebruik zelden thuis en en helemaal NIET waar me ouders bij zijn!

8. Psychedelibee

Respectloos sowieso, maar dat is toch ook voor jezelf helemaal niet chill. Toen ik op mijn 23e nog thuis woonde voelde ik me al bezwaard en arelaxt als ik op zondag om 9u thuis kwam met gigantische doppen en mijn ouders zaten aan het ontbijt.

9. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Deze?

Zou et wel kunnen verklaren:

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2017
  10. Psychedelibee

Kap nou eens met foto's van drugs en doseringen erbij plaatsen liefhebbertje! We speculeren hier niet over drugs, punt.

11. Liefhebbertje

Is gewoon van een site en daarbij is dit speculeren als ik de vraag stel : deze?

Snap even niet wat ik nu precies fout die

Laatst bewerkt: 20 apr 2017
  12. Psychedelibee

Je plaatst een foto met een dosering erbij. Dat staan we niet toe aangezien anderen dan kunnen denken dat een pil die er op lijkt dezelfde inhoud heeft. Lijkt me toch vrij duidelijk dat dit speculeren is, al was het alleen maar speculeren of de TS misschien dezelfde pillen inclusief inhoud zou hebben.

13. Liefhebbertje

Oke dan hierbij mijn excuus van die regel wist ik niet zal ze meteen is gaan lezen

14. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

Neem gewoon es het hele regelpakket door :wink:

15. Dunnetjess33

16. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

haha doei... ik heb je er eergisteren ook op gewezen

17. Liefhebbertje

Ja skittles
    Ik moet wat opbiechten daar wist ik niets meer van
    Vanacht na de regels restforum doorgenomen en toen zagk mezelf en dacht:
    Hmmnz zei je een galf uur geleden dit ook niet.....
    En daar zit je dan

Laatst bewerkt: 21 apr 2017
  18. Liefhebbertje

Ik ben vanuit een bepaald oogpunt daar meer in geintereseerd
    Maar ik heb tegen mezelf gezegd bijt maar op je tanden log maar uit maar gedraag je ben hier graag namelijk

Laatst bewerkt: 21 apr 2017
  19. Liefhebbertje

btw? Zijn jullie in het weekend de drie musketiers? Allemaal altijd zo een gezind op 1 lijn dat heel duidelijk laten merken

20. Dunnetjess33

Nee wij zijn stiekem Kwik, Kwek en kwak in cognito... :lolol::lolol:

21. Liefhebbertje

Die zijn dan wel weer aardig dus een plusje erbij

22. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

Moraalridders van DF :sunglasses:

23. Dunnetjess33

Is TO alweer online geweest?

24. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

Denk dat we die hier niet meer terug zien

25. A$AP_Aether

A$AP_Aether Newbie

Miss was het een zware pil 2-CB? Met XTC kan je hallicuneren maar zo sterk is wel vreemd

Deel Deze Pagina