groene flitsen

goeie dag.
als ik xtc pak dan krijg ik soms als ik daarna in mn bed lig met ogen dicht een soort van groene flits. t lijkt wel onweer.
das dan maar 1 of 2 keer. en voel er niets van.
nu had ik het toen het bijna was uitgewerkt met ogen open
.
heeft iemand dit ooit mee gemaakt of kent het?
groeten anoniem

Skirre

Bewuste gebruiker
Het ligt misschien aan de hoeveelheid mdma die je hebt gehad? Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen bij een (te) hoge dosering dingen gingen zien die er niet zijn dus het kan daaraan liggen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Skirre zei:
Het ligt misschien aan de hoeveelheid mdma die je hebt gehad? Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen bij een (te) hoge dosering dingen gingen zien die er niet zijn dus het kan daaraan liggen.

Inderdaad zou net als je in het andere topic beschreef een goede pauze houden ook van speed coke etc.

Hoeveelheid speelt een grote rol. Is een teken om wat minder frequent aan de dope te gaan.

het zou idd kunnen dat ik vanaf de 1e keer dat ik mdma pakte altijd een te hoge dosis nam ik heb die schokjes eigenlijk al sinds de 1e paar keren dat ik t pakte :) maar goed ik zal maar eens een lange pauze houde

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
En misschien ff naar je dosis kijken de volgende keer? :wink: Less is more.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Flitsen in je hoofd kunnen voorkomen na gebruik en zijn vooral een teken van verstoring van je Serotoninesysteem. De precieze oorzaak weet ik niet maar ik weet wel dat het voornamelijk voorkomt bij overmatig gebruik.

Hoe vaak gebruik je? En welke dosis?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Flitsen in je hoofd kunnen voorkomen na gebruik en zijn vooral een teken van verstoring van je Serotoninesysteem. De precieze oorzaak weet ik niet maar ik weet wel dat het voornamelijk voorkomt bij overmatig gebruik.

Hoe vaak gebruik je? En welke dosis?

Heb het zelf ook meegemaakt, had teveel MDMA op zonder enige tolerantie. (viewtopic.php?f=3&t=45839 <- Lol, eerste post op 't forum)
Pas je dosis aan de volgende keer, doseer verstandig bij en neem niet teveel. Neem de dagen daarna gewoon goed rust, dan gaat het vanzelf over. Hou je pauzes van 3 maanden, of laat het helemaal links liggen voor een tijdje.

Men denkt dat dit komt omdat het serotonine systeem in de war is. Het komt in ieder geval alleen maar voor bij overmatig gebruik.

ok de laatste keer was dus in dec 2013 en de 1e keer weer in mei 2014. en toen kreeg ik ook 2flitsen alleen dit wel na het was uitgewerkt tijdens rust zeg maar ik heb de volgende dag daar geen last meer van. dosis toen was 2x 160 ik heb het eigenlijk al vanaf de 1e x dat ik me herinner. d8 altijd dat het normaal was.

Bovenaan