• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Groene Mercedes (Live Report)

Drientje

DF-koning
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)

Dat kotsen klinkt allesinds als MDMA, heb ik bij geen enkele andere drugs. Maar inderdaad als je je drugs niet test kan je niet weten wat het is.

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
Als je moet kotsen van de smaak hoeft het niet van de mdma te zijn. Mcpp geeft ook vaak kots symptomen.

Verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat hij moest kotsen. Ik bedoelde ook niet van de smaak maar als ik het drop, net voor dat het begint te werken moet ik altijd kotsen.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Re: Groene Mercedes

Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb

Beeeb

Bewuste gebruiker

Harderstyles zei:
Ik moet nu wel zeggen, dat gewesthijt aan heb gewl.\\\

Be lannges blij dast ik heiand heb om mij t uiten

?
Geen idee wat ik daar mee bdoel :hearteyes:

:hearteyes:

Klinkt als een zeer geslaagde nacht! :mrgreen:

Beeeb

SperSIZEboon

Badass junkie

Beeeb zei:
Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:

Beeeb
ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feest :grin: :grin: :grin:

Beeeb

Bewuste gebruiker

SperSIZEboon zei:
Beeeb zei:
Harderstyles zei:

Beeeb

:grin:

Ja ik ook :tearsofjoy:

Maar dat begint dan al op het feestje... en niet pas na thuiskomst. :P

Maarre jij bent wel een soort van stichting korrelatie (of hoe het ook mag heten) voor eenzame drugsgebruikers die nog alleen wakker zijn en behoefte hebben aan wat geouwehoer :tearsofjoy:

Beeeb

*die baalt dat ze volgende week tentamens heeft en dus rustig aan moet doen dit weekend* :(

SperSIZEboon

Badass junkie

Beeeb zei:
:grin:

Ja ik ook :tearsofjoy:

Maar dat begint dan al op het feestje... en niet pas na thuiskomst. :P

Maarre jij bent wel een soort van stichting korrelatie (of hoe het ook mag heten) voor eenzame drugsgebruikers die nog alleen wakker zijn en behoefte hebben aan wat geouwehoer :tearsofjoy:

Beeeb

*die baalt dat ze volgende week tentamens heeft en dus rustig aan moet doen dit weekend* :(

hahahaha,ik ben graag een luisterend oor :grin:

peach

Experimenterende gebruiker
hm we hebben hier ook van die blauwe mercedes liggen en die gaan we volgend weekend lekker innemen met zn tweetjes...........belooft een heerlijk nachtje te worden na dit gelezen te hebben :grin: :)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik zit net mijn msn-gesprek met SperSIZEboon door te lezen, heb nog wat quotes voor de liefhebber, ter aanvulling.

Wat ik heb gezegd is rood, wat SperSIZEboon heeft gezegd is blauw.

2-4-2010 4:36:04 SperSIZE: jazeker

2-4-2010 4:36:09 echt
2-4-2010 4:36:11 Ik: alles is perfect
2-4-2010 4:36:13 Ik: in harmonie
2-4-2010 4:36:18 Ik: alles klopt opees

2-4-2010 4:57:36 Ik: die tustijds vokomen narmalene ]
2-4-2010 4:57:38 Ik: hahaha:P

2-4-2010 4:57:46 SperSIZE: tis echt onverstaanbaar gebrabbel :tearsofjoy:

2-4-2010 5:08:39 Ik: lik deef te weden
2-4-2010 5:08:45 Ik: ik zie om de haverklop mense ide et niet zin
2-4-2010 5:08:49 Ik: vage koit

2-4-2010 5:09:11 SperSIZE: dat ken ik :P
2-4-2010 5:09:29 Ik: alels of niet
2-4-2010 5:09:34 Ik: jeb ent te slotte maar één keer jammer he

2-4-2010 5:09:51 SperSIZE: jammer?
2-4-2010 5:10:51 Ik: dswooo
2-4-2010 5:10:55 Ik: dit voelt raar
2-4-2010 5:11:08 Ik: i kzit btwtegen min bak aan te zevere, ik durf te eijden dat min buuman dag deroo

2-4-2010 5:11:21 SperSIZE: euhhh ja
2-4-2010 5:13:19 SperSIZE: geen spaak aan vast te knopen..

2-4-2010 5:13:39 Ik: 2we;;;;;hier weer
2-4-2010 5:13:45 Ik: ik dacht serieus dat min beste makker nast mijn stond
2-4-2010 5:13:47 Ik: dus ik wil
2-4-2010 5:13:49 Ik: m een hand geven
2-4-2010 5:13:51 Ik: istie weg
2-4-2010 5:13:51 Ik: ??

2-4-2010 5:14:01 SperSIZE :tearsofjoy:
2-4-2010 5:14:05 Ik: lenhij dat daar ook niet geian
2-4-2010 5:14:05 SperSIZE: leuk he xtc
2-4-2010 5:14:08 Ik: anar iauieis vaags
2-4-2010 5:20:10 SperSIZE: je brabbelt echt onbegrijpelijk :P
2-4-2010 5:20:21 Ik: PRAAAT
2-4-2010 5:20:25 Ik: PPraat uab
2-4-2010 5:20:26 Ik: hele verhalen
2-4-2010 5:20:29 Ik: heb j een fotor?

2-4-2010 5:20:34 SperSIZE: foto?
2-4-2010 5:20:37 Ik: zomaar:P
2-4-2010 5:20:44 Ik: praat iek moenteel
2-4-2010 5:22:16 Ik: 0 sweer
2-4-2010 5:22:24 Ik: wuk nub 2e beast naje vastoajje ge

2-4-2010 5:36:06 ik allemaal die sigaret zoeknGv war is dat ing nou wer
2-4-2010 5:36:09 stondtie in mijn hondhoek

2-4-2010 6:05:37 pupillen zogroot als zuid afika

2-4-2010 6:06:28 dit is raar jonge
2-4-2010 6:06:33 als ikt yp en ik lese het staat het er gewoon normaal
2-4-2010 6:06:38 en dan lees ik het 5 min later terug
2-4-2010 6:06:41 en dan klopt er geen zak van

En de beste vd avond:

2-4-2010 4:47:32 ik weet 't niet mer
2-4-2010 4:47:34 ben hetvergeten
2-4-2010 4:47:36 en het is prima zo]

Alles kwam weer boven toen ik dat doorlas, wat een geweldige nacht :hearteyes: :wave:

J86

Bewuste gebruiker
Hahahaha, zoooo mooi dit

Ook echt dat MSN gesprek :grin:
Zoveel herkenbare dingen, geweldig.

Beste livereport dat ik ooit gelezen heb.
Met al die hallucinaties enzo, twijfelde je nou nooit of je wel echt met iemand op MSN zat ofzo? :P

Harderstyles

Bewuste gebruiker
J86 zei:
Hahahaha, zoooo mooi dit

Ook echt dat MSN gesprek :grin:
Zoveel herkenbare dingen, geweldig.

Beste livereport dat ik ooit gelezen heb.
Met al die hallucinaties enzo, twijfelde je nou nooit of je wel echt met iemand op MSN zat ofzo? :P

Haha, dankje! Nee dat gelukkig niet, maar verder wel hallucinaties in 't echt dus dat er mensen stonden in mijn kamer enzo. :mrgreen:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
zazzoo zei:

Toch wel hoor, maar ik heb eens wat verdere research gedaan, en nu blijkt dat mdma in combinatie met antidepressiva de werking van mdma voor een stuk teniet doet. Van de week had ik mdma gebruikt samen met twee vriendinnen, de ene nam ook antidepressiva en de andere niet, met het zelfde resultaat. Hoewel zij een andere SSRI had als ik (seroxat) ervaarde ze ook niet wat het zou moeten zijn. Wel opgewekt en opgepept maar dat was het dan.

it'sme

Belezen gebruiker
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
Beeeb zei:
Harderstyles zei:

Beeeb

Hahaha ik ook inderdaad! Op het feest een beetje om wel in de sfeer te zitten, maar niet zo erg weg te spacen dat je niets meer merkt van het feest en dan als je thuis bent helemaal LOS :grin:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
it'sme zei:
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ja dat zag ik dus ook toen ik dat msn gesprek aan het nalezen was, wist niet dat ik zo erg heen was!! :P

yxes

Bewuste gebruiker
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes

Harderstyles

Bewuste gebruiker
yxes zei:
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

~yxes

Inderdaad, was heerlijk!

Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!

yxes

Bewuste gebruiker
Harderstyles zei:
yxes zei:

~yxes

Inderdaad, was heerlijk!

Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!

Ja meestal ben ik ook wel een stuk kwijt, beetje net als truffels of alcohol er gebeurd zoveel ineens. Meestal pas als je terug gaat denken vallen er weer wat stukjes op z'n plek, vooral als je met vrienden terug gaat denken kan je elkaar met lege gaten een beetje aanvullen. Zoals weet je nog dat ene moment met die kluisjes, dan komt het weer bovendrijven en kan je elkaar aanvullen ofzo :P

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Harderstyles zei:

Ik vergeet vooral vaak aan t einde van mn trip waar ik t toch over had. Soms zelfs tijdens mijn zin, dan verander ik ineens van onderwerp omdat ik gewoon niet meer wist waar ik t over had. Maar ik denk dat dat gewoon aan de hoeveelheid ligt.. Haha

Zo moest ik een keer naar het politiebureau na een feest, ik was zwaar vd plaat maar mijn tas was gejat met mijn pinpas/paspoort/geld/ov/etc. En ik had mijn vader gebeld om hem even in te lichten over het feit dat ik maandag wel naar het politiebureau zou gaan (omdat ik te 'moe' was), heeft hij geregeld dat ik meteen kon gaan. Dus ik zwaar vd plaat daarheen en gelukkig waren het twee oude vrouwtjes die niet wisten wat Masters was en ik zei steeds maar dat ik écht heel moe was. Ik vergat namelijk steeds wat ik zei haha echt kut. Maar ze hadden niets door, of ze deden alsof. Ze zeiden in ieder geval niets haha!

Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?

KoxBox

Badass junkie
lipsticknmascara zei:
Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?

Behalve dat er een verschil is tussen 8 jaar en 8u... :P

Harderstyles

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
lipsticknmascara zei:

Haha ja, maar zoals KoxBox al zegt, er zit nogal een verschil tussen 8 jaar en 8 uur. Ik vind het altijd zo kut, betaal je veel geld voor je feestje vervoer pillen drinken en sigaretten, en dan weet je niet zoveel meer, alleen dat je een geweldige avond hebt gehad. Is er ook niks aan te doen, dat je je wel meer herinnert? (Nee, niet minder nemen zeggen!)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Kijk aan, van de site van Jellinek:

Geheugen
Vermoed wordt dat serotonine betrokken is bij het vastleggen van informatie in het geheugen. Een tekort belemmert deze functie. Duidelijk is geworden dat bij regelmatig XTC gebruik geheugenstoornissen kunnen ontstaan.

Hoop dat jullie d'r wat aan hebben, er is dus niks aan te doen helaas! Misschien toch maar de volgende keer aan de PEP :P

Mike

Bewuste gebruiker
Harderstyles zei:
Kijk aan, van de site van Jellinek:

Geheugen
Vermoed wordt dat serotonine betrokken is bij het vastleggen van informatie in het geheugen. Een tekort belemmert deze functie. Duidelijk is geworden dat bij regelmatig XTC gebruik geheugenstoornissen kunnen ontstaan.

Hoop dat jullie d'r wat aan hebben, er is dus niks aan te doen helaas! Misschien toch maar de volgende keer aan de PEP :P

Net alsof pep je gehugen niet aantast....

Harderstyles

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Dat was eigenlijk (redelijk) serieus. :P
Van alle drugs word je toch vergeetachtig...

Hm ik heb nog niet zo'n waslijst aan drugs geprobeerd.. Enige tot nu toe is xtc, redelijk uitgebreid, en een keer toen ik op een feestje was pep, maar toen zat ik al redelijk in de olie dus daar weet ik niet zoveel meer van, vandaar! :grin:

MBpower

Newbie
Dit vind ik nou echt een goed live report, zeer herkenbaar maar vaak moeilijk om te typen :grin:
Van mijn groene mercedes ga ik helaas niet trippen :(

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Harderstyles zei:
Dat weet ik dus niet, blijkbaar wel?

Ik moet iets hebben wat dat niet doet.. Iemand?

Leren :) Na een vakantie heb ik echt last van geheugenverlies als ik drugs heb gedaan tijdens die vakantie, maar tijdens school, als ik veel moet leren en dus daarmee mijn geheugen train heb ik nergens last van :grin:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Haha grappig dat je dat zegt, en misschien heb je wel gelijk.. Ben dit jaar namelijk tijdelijk studieloos, kijken hoe het gaat vanaf september dan :tearsofjoy:

Bovenaan