• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Groene teletubbie & Coke

Rite

Newbie
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en dit is men eerste post dus als het verkeerd staat ofzo zeg het me :sunglasses:

Onlangs op een feest, (DnB / Dupstep / Hardcore / Rave) heb ik voor het eerst een groene teletubbie en coke gedaan!

Eerst en vooral will ik zeggen na even onderzoek, dit al af te raden is... Zeker als je het de eerste keer gebruikt... (verminderend "Love-effects" en ook vermindering van XTC-effect toch bij mijn ervaring...)

We komen toe op het feest en we horen al de muziek van ver door ons lijf gaan. Op dit moment had ik ENORM veel zin om te feesten, enig probleem was - mijn vrienden en ik hadden al nachtje doorgedaan en waren wel in een dipje...

We gingen naar binnen en haalden direct een pint. Opeens haalde men vriend een groene teletubbie boven! En hop ze ging naar binnen. Eerst voelde ik er helemaal niets van tot als de feest/tijd beetje vorderde. Na een 10minuten voelde ik de pil opeens op men maag liggen en ik had geen drankje meer. Ik haalde direct een nieuw drankje en zoop het ineens op. Ik begon te zweten als een zwijn en voelde de pil af en toe op men maag liggen. Men vrienden zijden dat het belangerijk was dat ik veel dronk. Dus ZUIPEN! (Alcohol en XTC/Coke vernauwen de bloedvaten dus heb je hogere gevaar voor cardio problemen)

Na 20minuten kreeg ik een walm, opeens - helemaal niet te verwachten en uit het niets. Ik was zo loom dat ik bijna niet op men benen kon staan... We gingen even naar buiten maar er was teveel volk. Ondertussen droop het zweet van me af, moest ik opnieuw drinken en gingen we dan toch maar trg naar binnen. Japanse dubstep kwam op, ik had ZOVEEL zin om te feesten maar eerst ng even in de corridor voor paar lijntjes coke. Na dat we in de corridor waren, was er ook teveel volk. Dus gingen we maar achteraan in de zaal de lijntjes opsnuiven. Ondertussen was ik al heel weg onder de ment. Hup hup hup de lijntjes naar binnen ( je weetwel hoe dat gaat als je al volledig in feeststemming zit :sunglasses: )

En het volgende moment stond ik te feesten zoals ik dat nog nooit had gedaan! Gewoon alles geven... Nu waren er wel nog genoeg mensen die vanalles hadden genomen. En ik stond daar helemaal vanvoor in de lichten te zweten als een zwijn... (ondertussen had ik al andere t-shirt gekregen, maar kweet ng altijd niet van wie :confused: ) Heel euforisch, zag de lichten in men hoofd... Ik voelde ze als het ware naar me toereiken en iedereen rond me was gewoon happy. Geen ander woord dan happy. En we stonden daar te feesten tot als ik op een gegeven moment een klop kreeg... Men ogen sloot, de lichten de muziek gingen nu DOOR mij en ik voelde echt de waves die door me geen gingen... Op dit moment was het tijd dat ik naar buiten ging, maar khad dit ng zelf niet door. (Daarom best nooit alleen zulke dingen doen zeker?) En kwam iemand die daarnet me MDMA voorstelde me helpen en vragen of alles ok was. Op dit moment waren al men vrienden in de feest weg maar hadden ze toch wel door datr iets mis was met mij. Ik moest naar buiten en moest dringend iets drinken. Mijn hersenen waren aan het fritureren (zo voelde het toch :tongueout:)

Na even buiten te zitten geen muziek meer kwamen de spastische verschijnselen. Ook onder speed en GBL/GHB heb ik ALTIJD dezelfde trekken (valt me altijd op als ik probeer men avond te reconstructeren) spastisch met men handen en bijten op men vuisten.
En ng een lijntje coke (voor op te peppen/ erdoor te komen... Achteraf niet echt zo slim maar ken je lichaam zou ik zeggen en vooral wat je kan en niet kan. Ik kon wel ng een paar lijntjes door men lijf sleuren dus weigerde ik niet.)

Na 2 seconden buiten te staan had ik er genoeg van ik wou en ik moest feesten. Ik liep trg naar binnen haalde me weer een drankje en begon weer te feesten alsof ik niet had.

Feest was gedaan, ook zo plots zoals ik het nu zo schrijf, het was OPEENS gedaan... Maar ik stond daar ng altijd te feesten en te zweten als een zwijn en spastische trekken... Tijd voor n jointje dan maar en trg naar huis te stappen...

De t-shirt dat ik van een onbekend iemand heb is nog steeds niet terecht :tongueout:

PS: de hele avond toen ik nuchter was duurde ongv 2uur~ maar duurde nu als ik er terug op kijk in vergelijken met wat ik meemaakte heel lang in vergelijken toen ik onder invloed was :grin:

De rest van de avond heeft ogv 5minuten in men hoofd geduurd maar het was de ZOTSTE feest ooit in mijn leven!

Bovenaan