Groene vierkante hulks/beastmode

Hertogen

Newbie
Hallo iedereen,

Onlangs heb ik een paar vierkante groene hulk/beastmode pillen in mijn bezit. Echter vind ik hier geen info over terug, wel over de blauwe en oranje maar niets over de groene.

Heeft iemand ervaring met deze vierkante groene hulks/beastmodes? Zie foto

Groetjes!Polish_20230913_163808933.jpg

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik wil gewoon weten of er geen nare substanties inzitten.
Dat is wat speculeren is. Niemand hier kan je vertellen wat er in je pillen zit. Als je dat wil weten (wat aan te raden is) moet je ze laten testen.

Stel dat iemand hier zegt "oh die, die zijn 50mg, neem er maar een stuk of drie" en jij blijkt een andere batch te hebben, en die van jou zijn 300 mg. Zie je het probleem?

Lees de forumregels door en zorg dat je je eraan houdt :)

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik wil gewoon weten of er geen nare substanties inzitten.
Testen, testen en testen. Had ik al testen aangehaald?
Dat is de enige manier om erachter te komen wat die pil bevat. Vervuiling en hoeven mg werkzame stof/MDMA.

Dan nog kan de ene batch veel verschillen van de andere batch ondanks identieke vorm, gewicht en kleur.

Speculeren is zoals eerder gezegd niet toegestaan maar daarnaast kan dat ook nog gevaarlijk zijn. Breng er eentje weg en heb een week of 2 geduld, daar hark je ze een stuk zekerder mee naar binnen. Trust me.

OtherShore

Badass junkie
Hahah, ik moet wel zeggen (en dat is geen speculatie), wat een onaantrekkelijk design! Ik bedoel, waarom niet iets positiefs. Ik moet nu alleen maar aan een workout denken.

Hertogen

Newbie
Ik hoopte gewoon dat iemand ze al eens geprobeerd had en mij gewoon kon zeggen dat dit een "normale" mdma xtc pil is zonder veel bijzonders. Hoeveel mg mdma er in zit is nu niet zo zeer van belang, zolang er maar enkel mdma in zit en geen amfetamines ofzo. Maar ik snap de boodschap...testen dus...

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik hoopte gewoon dat iemand ze al eens geprobeerd had en mij gewoon kon zeggen dat dit een "normale" mdma xtc pil is zonder veel bijzonders. Hoeveel mg mdma er in zit is nu niet zo zeer van belang, zolang er maar enkel mdma in zit en geen amfetamines ofzo. Maar ik snap de boodschap...testen dus...
Niet van belang hoeveel erin zit? Dat lijkt me juist van belang. Hoe weet je anders wat je naar binnen haalt?

Hahah, ik moet wel zeggen (en dat is geen speculatie), wat een onaantrekkelijk design! Ik bedoel, waarom niet iets positiefs. Ik moet nu alleen maar aan een workout denken.
Als je 130 verwacht en blijkt 280 te zijn dan heb je een aardige workout voor de boeg anders🤣

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Je hebt gewoon niets aan die info. Iemand die een pil heeft gebruikt die op de jouwe lijkt, kan niets zeggen over de inhoud van jouw pil, simpelweg omdat je niet weet uit welke batch die komt, waar en hoe die geproduceerd is, etc. Het kan een totaal andere pil zijn, die er toevallig exact hetzelfde uitziet.
Naast testen om te weten wat erin zit, is het ook heel erg fijn om te weten hoe sterk je pil is, zodat je goed kunt doseren!

Bovenaan