Groentje met mdma

lovelover

Newbie
Ik wil mdma eens uit gaan proberen,
Weet alleen niet hoe te beginnen. Geen bekenden die dit ook doen...dit ik ken ofzo...of die in die wereld zitten.

Iemand tips.....

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hee! Allereerst, hoe oud ben je en uit welk milieu kom je? Want ik zelf zit op een filmschool, eerst dacht ik dat bijna niemand wat gebruikte. Pas na een half jaar kwam ik er achter dat bijna iedereen gebruikte. Het is ook niet iets wat je gelijk tegen iedereen verteld, want het zit net als seks nogal in de taboe sfeer.. Maar ik heb het via via op een feestje voor het eerst kunnen bemachtigen. Je moet er helaas altijd een beetje 'inrollen.'

urtinriZ

Belezen gebruiker
Het makkelijkste lijkt me om op een muziek/dans feest (techno, hardcore, zulk soort) beetje rond te vragen of mensen bij zich hebben. Dan is er natuurlijk niet de zekerheid die een test bied maar eerlijkgezegd heb ik mijn pillen ook nog nooit laten testen. Kan je gelijk vragen of je met die mensen mee mag lopen voor advies enzo :)

Dit is natuurlijk niet het beste maar als je het echt zou willen proberen...

jaapi

Belezen gebruiker
beter kan je zorgen dat je je pillen/kristallen vantevoren hebt, en laat testen. Het is wel je gezondheid waar je mee gokt als je dat niet doet (ik zie de ironie :wink:)

Misschien is het verstandig om binnen je sociale kring het balletje tactvol op te gooien, je kan aan de reacties van mensen op het onderwerp meestal wel zien of ze nieuwschierig of angstig zijn voor drugs/harddrugs.

Het is ook mogenlijk om aleen thuis mdma te doen, maar ik zou de eerste keer er niet aan verspillen :wink:. Doe dat op een feestje, of met meerdere mensen thuis (meningen verschillen, beide kunnen awsome zijn)

Maar, snoep verstandig, laat je zooi testen, of zorg dat je je "dealer" goed kan vertrouwen

trippelh

Bewuste gebruiker
lovelover zei:
32 en kwam uit een gat om maar zo te zeggen... en ja zullen er vast heel veel zijn... maar nog blue denk :flushed:

Ook ik en mijn vrouw zijn er op latere leeftijd mee begonnen .
We zijn nu 40 en 37 jaar en we zijn er 3 jaar geleden mee begonnen.
Er ging een wereld voor ons open.
Eerst xtc nu mdma kristallen :hearteyes: , wiet roken deden we al langer en nu gaan we een keer ghb proberen.
Er aan komen leek moeilijk maar we hebben een goede ... persoon gevonden die top kwaliteit leverd enwe hebben ons goed ingelezen en zijn bewust met alles bezig.
Nu nemen we om de 6 a 8 weken mdma en dat geweldige avonden/nachten .
Eerdaags dus ghb kijken wat dat brengd.

Ons leven is zoveel dieper en mooier er door geworden dus ik zou zeggen :Go for it :)

lovelover

Newbie
thanks allemaal..

Ik zal ook mijn spullen zeker weten laten testen, dat is zeker...
Ik heb inmiddels inderdaad wat vrienden gevonden die er wel ervaring in hebben dus dat is fijn.. lijkt me ideaal keertje een avondje thuis te plannen zeker ik nu weet dat er een paar met ervaring bleken te zijn... en vertrouwt... helaas is het voor hun weer tijdje geleden... dus nog ff een manier zien te vinden eraan te komen dus... hihi ...komt vast wel een keer hihi , heb al vernomen dat leiden misschien wel de grootste is erin ... maar goed wat ik al zei blue hahaha

Arnie87

Belezen gebruiker
Mijn eerste x was een kwart pil op een feest! Ditvondik al zatomdat het effect nogal overdonderend kan zijn.. dat was 40mg ofso.. tegenwoordig slik ik zo 400 weg zonder dat ik er problemen bij heb maar het is wel je gezondheid idd..

Op een feest kan het spul echt raar zijn de eerste keren gewooon maximaal 50mg pakken en je zit goed 100kan echt al TIEFUS veel zijn (vaak een hele pil)

50 mg werkt ok een uur of 5 en je bent niet brak of ziek de dagen erna omdat het zon kleine hoeveelheid is boven de 150 ga je wel wat moe voelen dagen erna

Bovenaan