(Groningen) 'psychonautisch groepje'

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik wil graag een 'psychonautisch groepje' bij elkaar krijgen. Dus een soort clubje van 4 a 5 mensen die eens in de zoveel tijd bij elkaar komen om samen te trippen en om ervaringen/ideeen uit te wisselen.

Dus woon je in Groningen(of omgeving) en lijkt het je leuk om met gelijkgestemden de wonderlijke werking van drugs zoals paddo's en salvia te onderzoeken, reageer dan en mischien hebben we dan binnenkort al een psychonautische avond/middag.

(Ikzelf heb 1 keer een paddo-trip gehad en 1 keer een salvia-trip. Dit is al meer dan een jaar geleden. Maar na het lezen van 'Uit je bol' is mijn interesse weer heel sterk gewekt. En een groepje van gelijkgestemden lijkt me ideaal om het maximale uit een trip te halen.)

mail naar: (niet langer van toepassing) , en dan kletsen we wel verder; hopelijk reageren er min. 3 mensen, zodat we een mooi groepje bij elkaar krijgen.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hee Arjen, heb je ook tripverslagen van je ervaringen? Ik ben wel benieuwd

Ik heb geen tripverslagen gemaakt. Maar ik kan wel vertellen wat ik nog weet.

Paddo's(philosophers stones): Ik had hier thee van gemaakt. Het was op een lekkere zomeravond zo rond een uur of half tien. Dus ik ging relaxed in de tuin zitten; langzaam die thee opdrinkend. Het smaakt best wel lekker, want die 'p-stones' zijn niet bitter zoals andere paddestoelen en ik had ook nog een zakje gewone kruidenthee laten meetrekken. Ik begon 't best wel spannend te vinden. Dus na een minuut of 20 ging ik naar binen om op m,n koptelefoon muziek te luisteren, terwijl ik op bed lag; op de dekens. Na het 3e nummer sloeg het echt in. Het was return to innoncence van enigma. Daar zit zo'n indianen stem in . En dat klonk echt superstrak. Ik had m'n ogen dicht en achter m'n netvlies zag ik echt mooie visualisaties ( net zo iets als op windows media player, alleen dan mooier.)
Ik voelde me heel stabiel. Ik kan geen beter woord bedenken. Alsof ik alles wist wat ik moest weten. Dit klinkt nu vaag, maar toen was het heel logisch.
C.A. 45 min na inname ging ik naar het toilet. Toen moest ik dus opstaan om te lopen. Op dat moment kwam het effect echt goed los. Af en toe vergat ik wie ik was, maar dat was maar voor 15 sec ofzo. Dus eigenlijk bleef ik wel constant contact houden met de realiteit. Om van m'n kamer naar de w.c. te komen heb ik wel 10 minuten gedaan, omdat ik steeds stil bleef staan om me te verwonderen over ieder zintuigelijke indruk.
Een maal op de w.c aangekomen voelde ik me wel wat misselijk. Dus ik bereide me voor om te overgeven. Dus ik zat op m'n knieen voor de w.c. pot. Daar zag ik in de witte w.c. pot allemaal gele krullende patronen. En toen keek ik op naar de muur en daar zag ik het ook. Het zag er echt mooi uit. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb nog wel een half uur voor die w.c gezeten, maar ik hoefde niet over te geven. Mijn reukzin verbeterde/veranderde ook heel sterk. Ik rook af en toe een bepaald soort geur. Als je me toen had gevraagd 'waar ruikt het naar', dan had ik gezegd: 'het ruikt naar geel.' Best wel vaag, een geur die naar een kleur verwijst. Dus ik zag en rook een mooie tint geel.

Zo ging het dus nog een uur of drie door...Zonder al te veel veranderingen. Alhoewel het effect na 1,5 uur wel duidelijk begon af te nemen
Over het algemeen voelde ik me goed in deze trip, en voerde verbazing de overhand. Verbazing over alles wat bestaat.
Toen de trip was uitgewerkt voeld ik me wel wat triestig. Maar dit was de volgende dag over.
Van 'P-stones' ga je niet echt heel sterk hallucineren, maar toch kun je echt diep onder de indruk raken.
------------------------------------------------------
Salvia: Hier kan ik niet zoveel over vertellen. Alleen dat het super vaag was. Ik had salvia uit een waterpijp gerookt. Ik weet niet meer zeker of ik 1 of meerdere teugen heb genomen.
Maar toen het insloeg, en dat is echt binnen enkele seconden, toen verloor ik echt het contact met mezelf en deze wereld. Daarom is het heel moeilijk om er iets over te vertellen. Bij mij hield het effect enkele mintuten aan. Toen ik na enige tijd weer een beetje terug kwam in de ze wereld hoorde ik mezelf zeggen: 'ik snap er niks van..' En dit bleef ik herhalen
En zo was het ook: ik snapte er helemaal niks van. Kortom ik ervoer een overheersend gevoel van 'niets zijn.'

Qocaïne

Badass junkie
Lijkt me wel wat hebben om een vast groepje te hebben waarmee je gaat trippen...

maar ik woon niet in groningen en omstreken.. ook slavia is voor mij iets te heftig :P

veel plezier in iedergeval! hoop dat het je lukt!

Bovenaan