Grootte Philosophers Stones

Arthur King

Wijs gebruiker
Hallo,

Ik had laatst Philosophers Stones besteld bij Azarius, het doosje bevatte veel kleine truffeltjes.
Deze werkten overigens erg goed, maar nu ben ik vandaag naar Amsterdam gegaan om truffels te halen in een smartshop.
Dit doosje bevat 2 truffels met een formaat waar je u tegen zegt. :grin:

Nu vroeg ik me af, bevatten grote of kleine truffels meer werkzame stof per gram dan de ander?
Of zijn ze allemaal hetzelfde.

Arthur

sky

Belezen gebruiker
Als jij die truffels uit Amsterdam nou eens zelf eerst naar binnen werkt. Kun je ons en jezelf daarna zelf het antwoord vertellen.
Ik denk zelf dat het verschil niet zo heel groot zal zijn.

Arthur King

Wijs gebruiker
sky zei:
Als jij die truffels uit Amsterdam nou eens zelf eerst naar binnen werkt. Kun je ons en jezelf daarna zelf het antwoord vertellen.
Ik denk zelf dat het verschil niet zo heel groot zal zijn.

Ok, ik zal het laten weten, ik ga ze dinsdag consumeren :wink:

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik had weer 10 gram genomen, maar de effecten waren vrijwel hetzelfde, grootte speelt dus geen rol.

Weer wat geleerd. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dacht wel eens ergens gelezen te hebben ( in een boek dus kan geen link geven) dat bij normale paddo's dus niet de truffels de meeste werkzame stoffen worden aangemaakt in het begin van de groei ( dan zijn ze nog klein, vers ed. en interesanter voor dieren waardoor er meer 'gif' is moet.) Hoe groter ze worden hoe meer werkzame stoffen er worden aangemaakt natuurlijk maar zo neemt naarmate ze groter worden de consentratie wel af.

Weet dus niet of dit bij de truffels ook zo is en of dit verschil merkzaam is.\

EDIT:

sorry zag dat het topic al wat weekjes oud was, laat het toch maar staan voor de geintereseerden.

Bovenaan