grote drugs vraag

zou jij die keuze nog op nieuw make

• neen heel zeker ni heel me lijf na de balle

Stemmen: 0 0,0%
  • ja tuurlijk al word ik maar 25 als ik maar veel drugs gehad heb

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

berbe

Bewuste gebruiker
mijn vraag is als volgt
als jij de tijd kon trug draaie naar de periode in je leve waarin je nog nooit drugs had gebruikt
en je weet wat je nu weet (ivm hoe schadelijk het is)
zou jij dan nog steeds die keuze opnieuw make om gaan te gebruike misbruike of experimentere?
wel eerlijk zijn a u b

mijn antwoord: echt niet!!!

Deranged

Badass junkie
Dat jij jezelf verkloot heb betekent niet dat we dat allemaal hebben gedaan. Ik heb nergens spijt van.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zou terug drugs genomen hebben, maar wel niet in deze mate, en ook niet zoveel drugs, en vooral andere drugs, geen speed/coke meer
(alhoewel ik nu nog veel nieuwe drugs wil proberen)

Imke

Badass junkie
Ik heb ook nergens spijt van, hoewel nu bijna alles verneukt is, ik heb tenminste iets meegemaakt en eerlijk gezegd, heeft drugs mij de ogen geopend wat betreft mijn kijk op het leven.

matthijs

Badass junkie
Ik heb nergens spijt van. Ben blij met de ervaringen. Één keer xtc heb ik spijt van gehad. Was gewoon een domme actie maar verder ben ik blij met wqat ik gebruikt heb...misschien iets minder blowen ofzo.

Mac...

Badass junkie
Ik heb ook nergens spijt van, zou het mss wel allemaal ietsje anders gedaan hebben, maar voor mijn 25e dood vind ik dan ook een beetje cru..

needlefreak

Bewuste gebruiker
Moest ik nooit gebruikt hebben zou ik nu een hele andere persoon geweest zijn en een ander leven gehad hebben. Maar ik heb wel gebruikt en daar heb ik geen spijt van. :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Wat needlefreak zegt, je zou misschien een heel ander persoon zijn geweest, maar van de keuzes die ik maak heb ik 't over 't algemeen geen spijt van. Toch wel optie 1 gekozen.

Marklar

Belezen gebruiker
Waarom moet een poll vraag het antwoord van de maker weerspiechelen in de tekst :( Lekkere objectieve uitslag...

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik heb nee gestemd
maar heb nie veel keus voor te antwoorden.
zou het nog wel gedaan hebben, maar niet op zo jonge leeftijd en ook niet meer zo veel

Jeller

Badass junkie
idd iets tussen de 2.. gewoon minder smoren, keb daar te veel tijd en geld aan opgedaan
maar nu ook geen fortuinen natuurlijk..

berbe

Bewuste gebruiker
zolang je nog gebruikt (vb saivy en deranged )
weet je niet wat het met je gedaan heeft

mja komt er nog wel achter
:d
maar ik bedoelde ook
voor de mense die er aan verslaafd zijn geweest tot en met
zou je nog eens kieze en niet denke van ja tuurlijk lekker knalle ofzo

berbe

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Dat jij jezelf verkloot heb betekent niet dat we dat allemaal hebben gedaan. Ik heb nergens spijt van.

wat je zegt:d
ben jij eig al ooit lange tijd gestopt
zo ja dan kan het gewoon niet anders da je mijn mening deelt
ofwel heb je nog niet zo veel gebruikt ofzo
ik merk gewoon dat me lijf niet is wat het eerst was:confused:

en dat komt door het snuive van soeed voornaamelijk

daarom dus
als ik nog eens pep ga gebruike spuit ik het
niet men darme en maag nog meer verklote

berbe

Bewuste gebruiker
Deranged zei:

wat je zegt:d
ben jij eig al ooit lange tijd gestopt
zo ja dan kan het gewoon niet anders da je mijn mening deelt
ofwel heb je nog niet zo veel gebruikt ofzo
ik merk gewoon dat me lijf niet is wat het eerst was:confused:

daarom dus

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik heb veel drugs gebruikt, maar gebruik nu enkel nog weed.
Geen chemische shit voor mij...
Ja er gaan nu mensen zijn die gaan zeggen dat er in weed ook chemische troep inzit. Maar zeker niet evenveel als wat er in harddrug in zit
Harddrug is enkel chemische SHIT

matthijs

Badass junkie
berbe zei:
zolang je nog gebruikt (vb saivy en deranged )
weet je niet wat het met je gedaan heeft

Maar zowat iedereen op dit drugsforum gebruikt drugs dus eigenlijk kan praktisch niemand het dan zeggen.

qinn

Bewuste gebruiker
ALs ik de tijd kon terug draaien naar de tijd dat ik geen drugs zou gebruiken dan zou ik dat zeker doen...

Want niet dat drugs ofzo me lichaam hebbe verneukt... (ja uiteindelijk doen ze dat wel)
maar eerder omdat de drugs me sociaale leven heeft verneukt...
Ruzie met me ouders...
Ruzie met me vriendin...
Ruzie met oude vrienden...
Ruzie met familie...
enz... enz...

Dus als ik de tijd terug draaien kon...
Zou ik dat zeker doen...

needlefreak

Bewuste gebruiker
berbe zei:

daarom dus

Het slikken van speed in 'bommetjes' is de minst schadelijke manier.
Spuiten is de schadelijkste manier van gebruiken.
Speed die je op straat koopt is dikwijls erg onzuiver. Als je het in je aders spuit, kunnen al die onzuiverheden een 'bad hit' geven, met erge hoofdpijn, koortsaanvallen, enz tot gevolg. Om nog maar te zwijgen van al de schade die spuiten veroorzaakt. Dus als je je lichaam niet nog meer wilt verkloten, spuit dan niet!

pepito

Bewuste gebruiker
absolutely geen spijt van...vooral de entheogenen (trippers) die voor mystieke ervaringen zorgden...of voor introspectie...
belangrijke regel is begrenzing!!!

nooit fan geweest van chemicalieen... coke zeker geen fan, zelfs niet de "pink peruvean" die ik s kreeg...zit nie te wachten op opgeblazen ego en de te dure, te korte helderheid, en Dillinger zong het al in de jaren 80""

ok, heb iets te lang doorgeblowed,5 jaar leuk, 10 jaar te lang, maar zoals men zegt"aan alles komt een eind"is ook die begrenzing er...langdurig gebruik van veel middelen is vooral heeeeel saai..

Bovenaan