Grote fout!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Mijn deal beste vriend, al die vijandigheid op een fucking post???? Waarom steken zoveel mensen hier hun tijd in al die negativiteit??? Zo onrespectvol de mensen hier met elkaar omgaan, allemaal voor een post.... 🤣🤣🤣🤣
Nogmaals, kijk eens in de spiegel :)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Geen zorgen, heb ik gedaan. Jij niet zo goed denk ik.
Voldoende om te weten dat ik hier respectvol om ga met iedereen behalve spammers (want die mogen gewoon rotten in de hel) en dat ik op niemand neerkijk.

Genoeg om te weten dat als iemand me zou zeggen dat m'n topic minder goed leesbaar is, ik daarop zou reflecteren en wat aan zou veranderen in plaats van als relatieve nieuwkomer neerbuigend te doen tegen anderen.

Als je je hier wil profileren als zijnde een vervelend mannetje, prima. Maar zeg dan niet dat wij degenen zijn die voor een negatieve sfeer zorgen :wink:

Zoraa

Wijs gebruiker
Mijn deal beste vriend, al die vijandigheid op een fucking post???? Waarom steken zoveel mensen hier hun tijd in al die negativiteit??? Zo onrespectvol de mensen hier met elkaar omgaan, allemaal voor een post.... 🤣🤣🤣🤣
Omdat dat gene wat jij post gewoon hartstikke gevaarlijk is. Iedereen leest mee, hier op DF doen we aan harm reduction. Juiste informatie delen, elkaar steunen. Niet stoer doen over wat we allemaal naar binnen kiepen.

Hector48

Experimenterende gebruiker
ben helemaal niet thuis in de sociale media, heb zelf geen Facebook... Dat ik ook niet vertrouwd ben met jullie regeltjes hier, besef ik ook, als je goe leest, zie je dat ik heeeeel goed met mezelf kan lachen maar jij doet net neerbuigend tegenover mij door in het begin te wijzen met dat ploperig vingertje en dat je hoopt dat ik m n lesje wel geleerd heb enzoverder😁😁😁wie doet hier nou neerbuigend? Kijk de titel, grote fout, dat alleen al zegt dat ik men lesje wel geleerd heb plopertje, zoals ik zeg, kijk jij maar eens goed in de spiegel.

Hector48

Omdat dat gene wat jij post gewoon hartstikke gevaarlijk is. Iedereen leest mee, hier op DF doen we aan harm reduction. Juiste informatie delen, elkaar steunen. Niet stoer doen over wat we allemaal naar binnen kiepen.
Met alle respect, dit was ook de bedoeling van die post, doe niet zoals ik vijf jaar geleden deed....

Zanza

DF-koning
Ik heb al een aantal keren het verhaal en de posts gelezen, en da's al een hele opgave in mijn geval, en snap van dit topic geen ene bal. Maar goed, ook dat kan wel weer eens aan mij liggen.

Ligt het aan mij?

Zoraa

Wijs gebruiker
Met alle respect, dit was ook de bedoeling van die post, doe niet zoals ik vijf jaar geleden deed....
Je bericht was erg onsamenhangend, voel je niet zo aangevallen, val niemand meer aan. Laat dit topic links liggen en begin op nieuw hier op DF. De mensen hier zijn echt heel chill. Misschien ben je wat verkeerd gestart. Hier krijgt iedereen een 2de kans. Laat zien wie je echt bent. Lees wat meer topics zodat je ziet hoe hier wordt gecommuniceerd en ga ook op die manier communiceren. Dan ga je hier vast een leuke tijd krijgen met leuke contacten.

Hector48

Ja, ben helemaal nieuw op het hele forumgebeuren, ben echt een technologische dinosaurus, mis de tijd van Nokia 3310 😜 ik maak me helemaal niet druk. Besef wel dat ik wel irritant kan overkomen. Ben gewoon enorm gedreven en heb teveel vrije tijd zo zonder QR code🤣🤣🤣🤣 maar zie ook dat veel negatief gereageerd word en ook veel neerbuigend gedaan word zoals mevr plop ook al zei. Pik ik dan ook graag op in 😁.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja, ben helemaal nieuw op het hele forumgebeuren, ben echt een technologische dinosaurus, mis de tijd van Nokia 3310 😜 ik maak me helemaal niet druk. Besef wel dat ik wel irritant kan overkomen.
Daar kun je aan werken :)
Ben gewoon enorm gedreven en heb teveel vrije tijd zo zonder QR code🤣🤣🤣🤣
Geen zorgen, met QR code kun je nog steeds precies niks.
maar zie ook dat veel negatief gereageerd word en ook veel neerbuigend gedaan word zoals mevr plop ook al zei.
Dan heb je niet begrepen wat ik zei. Ik zei niet dat er veel neerbuigend gedaan word, ik zei dat jij nogal neerbuigend doet. Maar goed, wel mooi dat je dat zelf erg grappig vind!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als iedereen hier is respectvol met elkaar zou omgaan, man wat een negatieve energie hier😂😂😂 dmt sectie gaat het er toch pakken vreedzame aan toe,.....
I understand.... 😂😂😂😅🎉🎉🎉🎉

Ik kan niet anders dan lachen als je over jezelf zit te pochen omdat je een croissaintje bent. Zeker als je denkt dat ik geimponeerd zou zijn terwijl ik altijd de grootste van de klas was. Alleen maar positieve energie hier broeder 😘.

Hector48

Ik laat het hierbij, bij mij is het ook pas gekomen na m n 35 ste 😂😂😂🎉🎉🎉

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Heb je wel gelijk in, men is nogal snel negatief en neerbuigend.

Blauweaap

Badass junkie
😂😂😂 Jep, man zou ik jouw ogen willen zien als ik voor jou sta.... Zou zo de moed in je ogen zien verdwijnen. 👀👀👀🎉🎉🎉. Niet dat ik iets zou doen hoor😄 zou wel echt grappig zijn 😇
Bicep net zo groot als mijn piemol, nou kan ik jou vertellen dat dat niet groot is💁

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan