Grote pupillen!

arjan1234

Experimenterende gebruiker

Niet alleen mijn ogen, maar heel mijn gezicht zag strak. Was ruim een jaar geleden, voor het eerst in Off Corso. Voelde me er helemaal thuis. Zonder iets te hebben gebruikt kom je daar niet in, zo leek het. Daarna nooit meer geweest. Die avond was voor mij legendarisch.
Ik ging er water bestellen. Ik zo... w.w.w.ww.wwwww(en toen schreeuwend) WATER!
Zegt die barman: je krijgt helemaal niets meer... Toen is een vriendin maar water gaan halen :grin:.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Grote Pupilen horen erbij, daar is de zonnebril voor uit gevonden :smilingimp:

Dan kom je mensen tegen die volledig uit hun naad zijn en midden in de winter binnen met een zonnebril op zitten. Tja dan kan je beter gokken om je pupillen te laten zien. :wave:

Hahah, bij mij trekt het meestal best snel weg de day after. Ik heb niet hele opvallende grote pupillen gelukkig.

Rustig aan.

:wink:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Pupillen zijn bij mij al vrij groot van zichzelf...
Maar hopen dat het ook zo blijft, haha.

Ik heb wel voorbereiding erop.
Ik heb gewoon gezegd tegen mijn ouders dat ik een zonnebril draag om erbij te horen, hahahah :tearsofjoy:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Haha. Ach ja ik heb me lang geleden al voor genomen om me niets aan te trekken wat anderen mensen denken of vinden.

Je moet gewoon lekker ongesjeneerd uit je naad kunnen gaan en daarna brak thuis komen.

Ik woon op mezelf dus heb geen problemen met me ouders, toen ik thuis woonde had ik ook er ook geen problemen mee trouwens.

:)

gamezz

Bewuste gebruiker
meestal heb ik niet overdreven last van grote pupillen
uitzondering tijdens mijn candyflip op dour :tongueout:
als ik de foto vind post ik hem wel even

safca

Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij.

Heel subtiel nog iets van m'n blauwe ogen te zien. Fijn feestje was dit :xtc:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
safca zei:
Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij.

Wajoooh goed naar de klote :grin:

Had had je tot je genomen??

safca

Fishhead0707 zei:
safca zei:

Wajoooh goed naar de klote :grin:

Had had je tot je genomen??

Dit was op hetzelfde feest als waar de discussie over 'west- en oostindisch doof' ontstond. :wink: Tegen de tijd dat de foto genomen is had ik ongeveer 3 XTC pillen genomen. Weet niet hoeveel mg MDMA erin zat, ze waren niet getest. Maar ze deden hun werk damn well! Wel veel last van een onnavolgbare klapperkaak gehad, niet normaal. Dan zijn grote pupillen een lachertje vergeleken bij de spierpijn in je kaak the day after...

Fishhead0707

Wijs gebruiker
hahah. The good old MDMA... Blijft leuk. Er zal waarschijnlijk wel een deel amfetamine in hebben gezeten.. De brakheid en de naweeen van het gebruik horen er nou eenmaal bij... :)

Rustig aan.. :grin:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Okeeeeeee
Na mijn eerste keer kreeg ik geen grote pupillen!
Dit was met halve groene canadees dat was wel fijn!

Volgende keer zal ik weer kijken hoe mijn oogjes eraan toe zijn :) :hearteyes:

safca

Olijfboompje zei:
Okeeeeeee

Dat komt nog wel...
Grote doppen, niet te stoppen :openmouth:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
safca zei:
Olijfboompje zei:
Okeeeeeee

Dat komt nog wel...
Grote doppen, niet te stoppen :openmouth:

Haha geniaale quote.. :grin: Ik had trouwens van het weekend met de GHB wel grote doppen.. :openmouth: Dat was weer even wennen na een nuchtere periode.

Rustig aan. :)

Bovenaan