grote pupillen

whiterose

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort naar een feest, maar ik ga wat gebruiken. Maar... me ouders gaan me ophalen, dus kan ik dan een speed bommetje doen? Of krijg ik daar grote pupillen van? Want mijn ouders merken echt alles.. Ze hebben me al eerder met grote pupillen gezien, en toen vroegen ze ook wat ik gebruikt had. Maar heeft iemand hier een oplossing voor? Drank is ook geen oplossing. :wink:

Funky Monkey

Badass junkie
Gewoon zeggen dat het donker is :)
En als je het bommetje aan het begin van de avond inneemt heb je aan het eind van de avond niet echt grote ogen meer denk ik... Zolang je niet bij neemt natuurlijk :beer:

Carlitos

Badass junkie
Heb nooit grote ogen van speed. (verwaarloosbaar)
Ze gaan wel glinsteren.

Maar hoe langer ik wakker ben hoe groter ze worden.

Tedere tronika

Dat is moeilijk te zeggen verschillende mensen reageren heel anders op speed. als je bij je ouders in de wagen zit, en brgint tegen 200 woorden per minuut door te ratelen over hoe gezellig het was, ... zullen ze ook wel merken dat er iets niet helemaal in de haak is. Ikzelf heb nooit grote pupillen van speed, en wordt er helemaal niet druk of aktief van, anderen die ik ken hebben danwel weer schoteloogjes, of stuiteren heel de avond in het rond.
Iedereen ervaart het anders, ik zou zeggen, probeer het voor het feest een keertje uit, met een klein lijntje en zie hoe het gaat.

Albino

Bewuste gebruiker
Mijn ogen zijn alleen vrij ver open, grote pupillen heb ik geen last van ze worden altijd extreem klein bij mij.

Maikelk

Belezen gebruiker
jaja in de nacht en dan een zonnebril opzetten als je ouders je op komen halen... :P
denk dat je er dan om vraagt gepakt te worden.
Denk dat hiet weinig aan de doen is, presoonlijk krijg ik eigenlijk geen grote pupillen bij speed, alleen momenten dat mijn ogen wat ver open staan. Wel als het later begint te worden en de speed is (bijna) uitgewerkt werden ze wel heel groot :confused: (waarschijnlijk van vermoeidheid dan ofzo, te lang wakker)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe langer wakker, hoe groter de pupillen. Bij mij wel iig. In mijn hele jonge drugsjaartjes, werd ik de volgende dag (zonder slaap uiteraard) dan ook altijd goed parra als ik ze zo groot zag terwijl het op het feest onder invloed van pep nog wel meeviel. Bleef angstvallig in bed en durfde mijn ouders onder geen voorwaarde onder ogen te komen... :openmouth:
Kan je inderdaad beter gewoon wat mdma nemen, niet te veel anders slaap je niet goed, dan zijn je pupillen de volgende dag weer redelijk normaal. Als ze je ophalen en ze merken wat, dan kun je het beste zeggen dat het gewoon donker is. Is goed excuus!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Denk dat het een kwestie van afwegen is. Is de meerwaarde die je hebt van drugs gebruiken op een feest zwaarder dan de gevolgen die je zal ondervinden wanneer je ouders erachter komen.

En ik denk dat je er beter vanuit kan gaan dat je grote doppen zult hebben, vooral na een nacht lang feesten in het donker waar alle impulsen zo intens zullen zijn. En aangezien je ouders kennis hebben van het feit dat drugs je grote doppen bezorgen zullen ze er vast ook wel op gaan letten als ze je op gaan halen van een groot feest. Dat verband is namelijk al snel gemaakt :wink:

Carlitos

Badass junkie
Nja, mijn vader en moeder en zus weten het dus ook van MDMA,grote pupillen.

Me pa keek/kijkt er ook altijd naar als ik in de avond thuis kwam.
Maar zelf zegt ie dat ie meestal niet herkent ook als ik er 1 op heb.
In de avond is het ook lastiger te zien.

Ander punt waar je mee moet oppassen is dat je niet de hele tijd slikt,daar herkent MIJN vader het nog beter aan.

Soms heb je het niet eens door dat je zo slikt,of kauwt.

Maikelk

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Ander punt waar je mee moet oppassen is dat je niet de hele tijd slikt,daar herkent MIJN vader het nog beter aan.

Soms heb je het niet eens door dat je zo slikt,of kauwt.

das bij mij ook het geval, niet dat ze het herkennen of weten dat ik iets genomen heb. Maar altijd is het dan op zondag 'wat slik je moeilijk, heb je het in je keel ofzo?'

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
gisterenniet echt goe geslapen, zat met van die mega grote pupillen op het werk, ... en ik weet dat ze dat hebben gemerkt, allesinds neem ik geen speed meer voor te werken no way!!!, morgen gewoon wat ephedrine mee nemen, om niet in slaap te vallen!

whiterose

Nou, vrijdag dus feest gehad. Ik kon geen Speed krijgen want het was op helaas. Dus ik heb me vermaakt met een aantal pillen, maar helaas kon dat andere meisje dus niks doen. Maar ze kon dus ook niet gepakt worden met haar ouders gelukkig. Oja ze werd niet opgehaald ze ging met de scooter, was later afgesproken dus daar zou ze ook mazzel mee gehad kunnen hebben.

:wave:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Gewoon zeggen dat het donker is :)
En als je het bommetje aan het begin van de avond inneemt heb je aan het eind van de avond niet echt grote ogen meer denk ik... Zolang je niet bij neemt natuurlijk :beer:

Juist de ochtend erna als het uit begint te werken of daar al mee bezig is.. In het zonlicht zie je het niet, maar oh wee als je ineens op een donkere plek komt.

Oke met XTC/MDMA is het altijd erger.. :rolleyes:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als je drugs gebruikt en naar een feest gaat krijg je meestal grote pupillen, is een natuurlijke reaktie van de ogen, tis vaak donker binnen en de ogen willen toch licht naar binnen krijgen om wat te kunnen zien vandaar.
wil je dat het niet opvalt gewoon (kleur)lenzen indoen die houden het effect aardig tegen!

sannetjuh

Belezen gebruiker
ibra_is_imba zei:
sannetjuh zei:
wat ook leuk is..lenzen indoen met katteogen..ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad whaha...
lol ja, zaterdag had er ook ene dat in de room , vind ik toch wel overdreven:confused:

heb ze ook maar uur in gehad..daarna zag ik er niks meer door en dede ze pijn..maar was wel lache voor 1x..gewoon de reacties

Bovenaan