Grote verschil Paddo's/LSD

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hey peeps,

Ik ben van plan om binnenkort een keer paddo's te proberen, paddo's en LSD staan hoog op mijn to-do lijstje. Maar wat is nou het grote verschil tussen paddo's en LSD? LSD lijkt me een stuk vetter, maar omdat het sterker en langer duurt dan paddo's, probeer ik eerst is paddo's.

Is LSD nou precies hetzelfde als paddo's, alleen dan 'harder/sterker' en dat het langer duurt, of zit er wel degelijk een groot verschil in?

:wave:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Oke, bedankt voor je reactie.

Paddo's paddo's paddo's :hearteyes: Kan niet wachten wou ze eigenlijk al vandaag halen maar voorlopig nog niet echt de tijd voor.

:wave:

TrippyShit

Badass junkie
Worden ze nou nog verboden? zou vandaag beslist worden?
Wil namelijk zaterdag waarschijnlijk dan een eventuele laatste tripje doen

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Zo'n hippiegast van een Smartshop hier in de buurt zei iets over de zomer.. aan het begin van de zomer ofzo?

En een laatste trip? Gewoon inkopen die handel nu 't nog kan :P , en daarnaast kan je het toch altijd nog wel krijgen, net als elke verboden harddrug. En paddo's groeien nog in 't wild ook.

TrippyShit

Badass junkie
Maar het verbod is er gekomen dus? Das jammer, toeristen hebben het verpest voor de Nederlanders die wel verstandig met drugs om kunnen gaan :wave:

Jeller

Badass junkie
grote verschillen zijn:
-inname :tongueout: (gore paddosmaak tov stukje papier
- werkingsduur van LSD is 2 tot 3 keer zo lang
- LSD gaat minder in golven van intensiteit, paddo's wel
- paddo's is introvert en passief, LSD is socialer en actiever, wat het beter geschikt maakt voor feesten en paddo's voor thuis of rustige omgeving
- op LSD is het moeilijker om te slapen
- LSD zindert langer na dan paddo's, die werken gewoon uit
- LSD is iets visueler en helderder

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
lsd vind ik technischer, chemischer en helderder, ik voel mij in tegenstelling tot paddo's meer aangetrokken tot de buitenwereld en mensen. visuals zijn minder natuurlijk, wel overweldigender, kronkels en fractalen, redelijk wiskundig en koud vind ik wel. er zijn inderdaad geen golven. de trip duurd langer en je hebt iets meer tijd nodig om hem te verwerken, zet een biertje fris voor na afloop. paddo's is iets raarder en soms moeilijker te vatten, op lsd zie ik mijn gedachten voor mij, ik hoef maar een gedachtegang te kiezen :tongueout: Op paddo's kan ja langzaamaan bad vibes krijgen terwijl je op LSD maar één zin verkeerd moet interpreteren om effe een frenzie te krijgen, maar dat valt wel mee. Appelsienen zijn lekker op LSD

nah, je ziet het wel. :wave:

Bovenaan