Grote zorgen om "Bad Karma"!!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Syl

Bewuste gebruiker
Zoals jullie weten heb ik sinds een tijdje buiten het forum om contact met bad karma.
Dit omdat we beide geen aanspraak hebben of sociale contacten.
We chatte met elkaar op verschillende momenten van de dag.
Nu had bad karma al idee dat hij vandaag of morge zou worden afgesloten van internet.
Ondanks dat hij in de schuldhulpverlening zit worden zijn dingen niet goed geregeld voor hem.
Hij was al afgesloten van zijn tv en telefoon.
Nu was hij gister voor het laatst om 23 uur op het forum en 17 uur geleden op de chat.
Ik maak me grote zorgen omdat hij erg depressief was al.
Hij zei gister dat hij niet wist wat hij ging doen als hij van zijn WiFi zou worden afgesloten.
Ik maak me zorgen en keek op Google bij het nieuws in zijn woonplaats.
Zie ik ineens staan dat er in zijn woonplaats een lichaam is gevonden!!!.
Ik heb zijn adres omdat ik hem een kerstkaart ga sturen.
Ik ging kijken hoever de vindplek van het lichaam van zijn huis af is.
Dat was 6 min.
Ik was in shock en ik zei tegen mijn dochter het zal toch niet....
We hebben de politie in zijn woonplaats gebeld.
Aangegeven dat we ons zorgen maken dat het om bad karma gaat.
Volgens de politieagente kwam het uiterlijk niet overeen.
Ze heeft nu een aantekening gemaakt en zodra er een politiewagen vrij is gaan ze langs zijn huis om te kijken of alles goed gaat.
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat hij het niet is.
Ik vind het allemaal te toevallig.
Ik heb enorme buikpijn en maak me ernstige zorgen.
De politie belt mij terug zodra ze bij hem langs zijn geweest.
Mocht ik meer weten laat ik het horen.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee he... Dat klinkt allemaal te toevallig ja

Nou er zit niets anders op dan de politie afwachten...

Syl

Bewuste gebruiker
De politie belde net of adres wel klopte.ik zei dat het adres wat hun opnoemde niet klopte met het adres wat hij mij gegeven heeft.
Ze gaan nu zo naar zijn huis om te kijken.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Gelukkig maar!!

Dus er was helemaal geen connectie met dat gevonden lichaam?

En ja dat is goed voor te stellen, jullie zijn ook erg betrokken bij Bad Karma...

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Oh jeetje lieve Syl wat een stress en zorgen moet jij gehad hebben, en je dochter ook. Maar wat heb je het goed aangepakt op deze manier en wat een opluchting dat het niet zijn lichaam is dat is gevonden, pfoeh. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden om hem te helpen, in elk geval weer aan internet / telefoon, want afzondering en meer eenzaamheid is nu wel het laatste wat hij kan gebruiken.

Perenijsje

Bewuste gebruiker
Jeetje wat was dat schrikken voor jullie zeg! Ik ben echt opgelucht dat het lichaam niet van hem is. Maar wat een ontzettend rottige situatie. Je hebt echt goed gehandeld! En hopelijk kan hij nu de politie bij hem is geweest wel de juiste hulp krijgen ook bij dit alles. Sterkte voor jullie allemaal! Maar wel fijn om te lezen dat jullie zoveel aan elkaar hebben. Dat is wel echt het mooie aan dit forum, merk ik zelf ook.

Syl

Bewuste gebruiker
Pffff wat een dag jongens..
Schrik zit er nog steeds goed in bij me.
Zeg eerlijk ik had wel wat stress toen politie naar bad karma zijn huis ging.
Wat als bad karma dit helemaal niet op prijs weet te stellen.
Wat als hij straks boos word dat ik dit gedaan heb.
Maar oooh wat ben ik blij dat ik op mijn gevoel ben afgegaan zeg.
Het feit dat hij zo enorm emotioneel was toen de politie bij hem was zegt meer dan genoeg.
Wat had er kunnen gebeuren als hij tot morge in die toestand had gezeten in zijn eentje, wil er niet aan denken.
Hoop echt dat ze hem voor nu kunnen helpen en hem zo niet alleen achter laten.
Ik heb bad karma laatst beloofd dat ik er voor hem ben en hem niet laat vallen.
Denk dat ik goed gehandeld heb.

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vindt dat je het heel goed gedaan hebt @Syl
Maar als in het goed begrijp zit Bad Karma nu/op dit moment, helemaal alleen, zonder internet, telefoon, tv
afgesloten van de buitenwereld? Damm wat nu dan?

Syl

Bewuste gebruiker
Maar als in het goed begrijp zit Bad Karma nu/op dit moment, helemaal alleen, zonder internet, telefoon, tv
Ja hij zit in de schuldhulpverlening maar die regelen niks goed.
Overal moet hij zelf steeds achteraan en ze reageren nergens op.
Hij was laatst al afgesloten van zijn tv en telefoon en sinds ik vermoed vanacht van internet.
En dan niemand om je heen hebben en op geen enkele wijze contact maken met de buitenwereld.
Dat terwijl je al depressief bent.
De politie is met hem in gesprek gegaan en wezen kijken naar hulp..
Ik heb dit te horen gekregen van de politie.
Heb bad karma dus niet gesproken.
Wat er nu precies voor hem geregeld word weet ik dus niet.

De Dunne

Badass junkie
Dat dat mag he in Nederland... Kunnen ze toch niet maken? Geen telefoon of internet? Je moet toch een arts kunnen bellen, vrienden, je bewindvoerder of bank oid.
TV allá, dat is nog geen drama maar iemand isoleren door alle communicatie weg te nemen kan imo echt niet. Kut voor m man!
Wel goed gehandeld @Syl !

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Tsjeeesses Nom Du Chen!!
Wat een schok ging er door me heen, ik trek me de hele ellendige situatie persoonlijk erg, erg aan....je hebt SUPERBE gehandeld, Syl!!!
Nou maar hopen dat hij op de been blijft!

En dan te bedenken dat er bepaalde groepen mensen alleen al door wie zij zijn, never en nooit bij een soortgelijke onmenselijke situatie kunnen zullen komen. Wat een uur overheid!😡😡😡🤬🤬🤬🤬

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Graag ook van mij hem alle sterkte toewensen en geef hem een "hug"!!
Ongelooflijk wat deze man toch allemaal moet meemaken. Ik zit me razend van woede te maken. Echt waar.
Alleen heeft niemand daar wat aan, maar toch.
Tegen deze bierkaai moeten vechten helemaal alleen, en ze nemen je alles af.
Een teringbende is het . Bah.

Syl

Bewuste gebruiker
Graag ook van mij hem alle sterkte toewensen en geef hem een "hug"!!
Ongelooflijk bwatcdeze man toch moet meemaken. Ik zit me razend van woede te maken.
Alleen heeft niemand daar wat aan, maar toch.
Tegen deze bierkaai moeten vechten helemaal alleen, en ze nemen je alles af.
Een teringbende is het . Bah.
Gister toen ik hem voor laatst sprak zei hij :als mijn internet straks ook afgesloten is weet ik niet wat ik doe!!.
Hij zat er al helemaal door heen.
Godzijdank dat ik zijn adres heb en politie is gaan kijken

Syl

Bewuste gebruiker
Hoe gaat hij weer aan internet komen dan?
Hoop dat de politie nog iets voor hem kan doen maar heb daar niet veel hoop op eigenlijk. Wat kunnen die doen?
De politie zal de nodige instanties kunnen inlichten.
Ik mag toch aan nemen dat ze hem in deze staat zo overstuur en emotioneel niet alleen achter hebben gelaten.
De politie die als eerste bij hem was heeft hem later aan een ander team van politie overgedragen die rustig de tijd namen om met hem te praten rn te helpen

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Dat mag je wel zeggen! Met allerlei shitzooi zijn wij allemaal wel bekend maar ik moet je zeggen dat déze zaak toch de kroon spant.
Dit is zelfs voor de sterken onder ons geen kleinigheid. Nee.
Daarom, je hebt supergoed gehandeld!
Schouderklopje!!

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
De politie mag zeer zeker iets doen.
Sterker nog, zij MOETEN iets doen, dat is nl ook hun taak.
Iemand hulpeloos in zo een toestand achterlaten, nee. Dat mogen ze niet.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Dat dat mag he in Nederland... Kunnen ze toch niet maken? Geen telefoon of internet? Je moet toch een arts kunnen bellen, vrienden, je bewindvoerder of bank oid.
TV allá, dat is nog geen drama maar iemand isoleren door alle communicatie weg te nemen kan imo echt niet. Kut voor m man!
Wel goed gehandeld @Syl !
Zonder beltegoed of abo kun je nog wel 112 bellen. Technisch gezien heb je dan een optie om in noodsituaties aan de bel te trekken. Maar da's dan ook alles...

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Ja, je kunt idd 112 bellen. Jazeker.
En ik moet zeggen dat dit in deze zaak beslist gekund zou hebben, maaaarrrr
Zeer waarschijnlijkzou dit tot een opname op een PAAZ afdeling geleid hebben. Crisisopname in dit geval.
Ik kan natuurlijk niet zeggen of dit de goeie gang van zaken zou zijn.
Mijn idee daarover is dat eigenlijk een opname voor bk weleens positief zou kunnen werken.
Hij krijgt rust in zekere zin en zit beschermd. Dan kunnen zijn problemen aangepakt worden, en dit alles in wat langzamere manier, als nu wellicht.
Maar, ik kan er dus niet veel over zeggen.
Maar, hij heeft absoluut hulp nodig en wel meteen.

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De politie die als eerste bij hem was heeft hem later aan een ander team van politie overgedragen die rustig de tijd namen om met hem te praten rn te helpen
Dat is heel mooi natuurlijk, maar wat kan dat andere team voor hem doen als praten? Die kunnen hem toch verder toch ook niet aan een huis helpen ofzoiets?

Ben benieuwd hoe Bad Karma dit allemaal ervaart zeg.

moet je eens voorstellen: er staat politie aan je deur. Huuuh??? Ja we werden gebeld door een iemand van een drugsforum, ze maken zich zorgen over je....

Syl

Bewuste gebruiker
Ben benieuwd hoe Bad Karma dit allemaal ervaart zeg.

moet je eens voorstellen: er staat politie aan je deur. Huuuh??? Ja we werden gebeld door een iemand van een drugsforum, ze maken zich zorgen over je....
Nou heb natuurlijk niet gezegd dat ik hem ken van een druggsforum ten eerste.
Ik heb gebeld in eerste instantie omdat ik heel bang was dat bad karma de gene was waar over ik las in krant online.
Zeker gezien zijn gemoedstoestand.
De politie gaat er ook niet heen om zijn problemen kwa huisvesting op te lossen.
Het ging hier erom dat deze man totaal van de buitenwereld was afgesloten en depressief is.
Als ik niet genoeg tekenen zou hebben om mij echt zorgen te maken had ik niet gebeld.
De politie kan hulpinstanties aan het werk zetten en dingen in gang zetten.

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ben het helemaal met je een sjor @Syl en je hebt het supergoed gedaan 👍

De politie kan hulpinstanties aan het werk zetten en dingen in gang zetten.
maar dit, die hulpinstanties, die zijn toch aan het werk voor hem? Dat zijn degenen die hem in dat sloophuis gezet hebben, wie heeft zijn internet, tv afgesloten? Zijn geld wordt toch beheerd door de schuldsanering voor zover ik weet? Die betalen zulke dingen toch? Of is dat nog voor eigen rekening ofzo? Van die 50€ per week?

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Pfoe wat een verhaal. Zat ook even op de bank gekluisterd bij de start van dit topic. Gelukkig is hij "ok" voor zover het ok kan zijn. Echt wel een kutsituatie zo van de wereld afgesloten. Je moet je ook wel onwijs zorgen maken. Hopelijk kan de politie hem helpen of mss in een omgeving brengen waar hij wel terug bereikbaar is. In deze toestand kunnen ze hem toch niet alleen laten. Hoop spoedig op meer nieuws van hem!

Syl

Bewuste gebruiker
Ben het helemaal met je een sjor @Syl en je hebt het supergoed gedaan 👍

maar dit, die hulpinstanties, die zijn toch aan het werk voor hem? Dat zijn degenen die hem in dat sloophuis gezet hebben, wie heeft zijn internet, tv afgesloten? Zijn geld wordt toch beheerd door de schuldsanering voor zover ik weet? Die betalen zulke dingen toch? Of is dat nog voor eigen rekening ofzo? Van die 50€ per week?
Hij zit in de schuldhulpverlening.
Deze horen zijn rekeningen te betalen.
Dit verloopt niet goed en ze reageren niet op de mails van bad karma.
De enigste hulpinstanties die hij heeft is iemand van het wijkteam.
Waar het vandaag om ging was puur en alleen dat hij depressief is en ook mij duidelijk had aangegeven dat hij niet wist wat ie ging doen als ook zijn internet werd afgesloten.
Hij heeft nu zijn verhaal kunnen doen.
Hij liep met zoveel emoties rond zonder dit te kunnen delen.
Zo wil je iemand niet alleen ergens zien toch

Syl

Bewuste gebruiker
Pfoe wat een verhaal. Zat ook even op de bank gekluisterd bij de start van dit topic. Gelukkig is hij "ok" voor zover het ok kan zijn. Echt wel een kutsituatie zo van de wereld afgesloten. Je moet je ook wel onwijs zorgen maken. Hopelijk kan de politie hem helpen of mss in een omgeving brengen waar hij wel terug bereikbaar is. In deze toestand kunnen ze hem toch niet alleen laten. Hoop spoedig op meer nieuws van hem!
Ja ik hoop ook snel iets van hem te horen.
Ik houd jullie op de hoogte.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Natuurlijk wil ik en anderen heel graag op de hoogte worden gehouden!
Het is een ten hemel schreiende zaak.
Je moet jouw reilen en zeilen graag met ons delen, je weet maar nooit of we kunnen helpen , toch?

Syl

Bewuste gebruiker
Heb net gebeld naar het wijkteam waar bad karma hulp van krijgt en gevraagd naar zijn contact persoon.
Deze man was van niks op de hoogte.
Ik zei dat ik me zorgen maak en of hij er langs zou kunnen gaan.
Deze beste man vond het allemaal beetje overdreven in zijn ogen.
Hij zei :we kunnen niet bij iedereen langs gaan als iemand zich natuurlijk zorgen maakt.
Wtf
U werk is toch om mensen te helpen daar waar ze hulp nodig hebben !?.
Het feit dat ik zei dat bad karma depressief was viel volgens hem wel mee.
Ik heb me netjes ingehouden voor bad karma maar dat was moeilijk kan ik je vertellen.
Ik vroeg hem of hij bij bad karma langs wou gaan.
Ik zei die man is van alle contacten naar de buitenwereld afgesloten.
Zei die man, nou Mevr hij kan mij gewoon bellen als er iets is.
Meneer hij is afgesloten nogmaals van zijn telefoon en internet.
Nou hij heeft belooft er vanmiddag langs te gaan.
Ik heb er zo mijn twijfels bij of hij dit ook daadwerkelijk gaat doen.
Maar goed laten we van het beste uitgaan dan maar.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is denk ik toch zo dat voor dat soort instanties 1 iemand toch weer een van de velen is. Aan de ene kant begrijp ik waarom ze moeilijk doen om langs te gaan. Aan de andere kant heeft iemand soms ook dringend hulp nodig, maar vraagt dat niet. Ik zou denk ik ook niet zomaar om hulp vragen. Goed dat je toch gebeld hebt...

Syl

Bewuste gebruiker
Ik ging er eigenlijk van uit dat de politie gister wel melding bij wijkteam had gedaan en hun het zouden oppakken.
Dacht het word nu wel geregeld.
Maar denk bel gewoon voor de zekerheid.
Maar wijkteams wist nergens van.
Man kwam enorm laks over.
Wuifde alles wat ik naar voren haalde beetje weg.
Ik heb hem beleefd gevraagd om toch even langs hem te gaan.

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Ik vind het vanuit een menselijk perspectief goed wat je gedaan hebt. Ik weet echter niet zo goed of dergelijk contact met iemand die zover in de problemen zit, bijdraagt aan je eigen herstel en dat van je dochter. Ben ook van mening dat jij niet zomaar contact op mag nemen met zijn hulpverleners.

Syl

Bewuste gebruiker
Ik vind het vanuit een menselijk perspectief goed wat je gedaan hebt. Ik weet echter niet zo goed of dergelijk contact met iemand die zover in de problemen zit, bijdraagt aan je eigen herstel en dat van je dochter. Ben ook van mening dat jij niet zomaar contact op mag nemen met zijn hulpverleners.
Ik chat met bad karma en dan praten we over de allerdaagse dingen .
ik heb hier veel aan omdat ik ook weinig sociale contacten heb.
Door de dingen wie hij me verteld weet ik wat hij wel en wat hij niet op prijs steld.
ik bespreek met zijn contact persoon van wijkteam geen persoonlijke dingen over hem.
Dit mogen hun niet en dit wil ik ook zelf niet.
De reden dat ik gebeld heb is enkel om te vragen of ze bij hem langs kunnen gaan.
Of het verstandig is om contact te hebben met iemamd die zo ver in de problemen zit weet ik niet.
Ik kan zijn problemen niet voor hem oplossen.
Wat ik wel weet is dat ons contact ons beide goed doet.
En nu dat hij geen internet meer heeft is voor mij geen reden om hem te laten vallen .
Mijn herstel zit hij zeer zeker niet in de weg .
in tegendeel hij geeft mij juist fijne afleiding als we chatten .

Bovenaan