Growtent : welke lampen

hcore

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ben al een flink aantal jaren niet meer met wiet kweken bezig geweest, maar het begint nu toch weer te kriebelen.

Ik wilde eigenlijk een klein growtentje van 60x60 aanschaffen. Vrij klein dus.

Wat zijn dan mijn opties voor lampen. Moet ik nog steeds minimaal een 400 watter natrium hebben, of zijn er inmiddels goede alternatieven voor een dergelijke oppervlakte?

Ik hoor het wel... bedankt !!

mvg
Marco

trippykees

Belezen gebruiker
250 watt natrium is ook altijd een optie, die geeft iig genoeg licht voor een oppervlakte van 60x60 plus dat er minder warmte van af komt dan een 400watter .
daar zou ik voor gaan

hcore

Thnx...

Vond een 400 watter ook wat veel voor een dergelijke oppervlakte ...

Ik ga me binnenkort de spullen es bij elkaar zoeken..

nogmaals bedankt ...

hcore

Zijn alleen maar bloei lampen die in de lijst staan... wat gebruik je als groei lamp?

Mvg

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
geld teveel ?

koop maar een natriumlamp en begin daar me, 2% gebruikt eerst een groei en dan een bloei. Jij bent die 1% die andere is ermee gestopt .

:wave:

hcore

Oke bedankt..

Geld teveel natuurlijk niet, maar als ik eenmaal aan de slag ben dan hou ik wel van wat experimenteren om laterna de resultaten te vergelijken.

Ik ga eens wat spullen bij elkaar zoeken..

bedankt ...

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
250 watt zou ik zeggen.

heb er toevallig gister een gekocht in de growsjoppa, wel moeten bestellen.

zeeer schattig lampje, met een voorschakelplaatje waar je een "Hello Kitty"sticker op zou verwachten ( zo klein, net echt )

zelf van plan dat te hangen in een kastje van 60x 80 cm oppervlakte ( nog te bouwen).

Bovenaan