Guarana poeder roken

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Ja, ik drink veel kofie + energydrank en daar zit dus oa Guarana in. Na research kun je dat in vast vorm krijgen.

Zou je Guarana kunnen roken?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jaren geleden heb ik wel is van die guarana tabletten geslikt. Als ik daar meerdere van nam dat kreeg ik, als ik me goed herinner, last van brandend maagzuur. De smaak was ook redelijk scherp. Als ik dat dan vertaal naar hoe het in je longen zal voelen, dan is mijn advies: doe het niet!

Ach, je zult er niet echt schade van ondervinden denk ik, dus je kunt het, lijkt mij, gerust is een keer proberen, maar lekker zal het niet zijn. Een grote kans dat je een enorm brandend gevoel in je longen krijgt.

Verder heb ik in Uit Je Bol is gelezen dat guarana bij grotere hoeveelheden psychedelische effecten teweeg brengt. Maar ik denk dat je dan echt een half potje naar binnen moet werken. Misschien als het je lukt om het te roken dat je dan eerder dit soort effecten ondervindt.

Maar ik heb het al jaren niet meer gebruikt. Op de een of andere manier past het niet meer bij mij, ofzoiets.

Xtc Bob

Belezen gebruiker
je krijgt geen effect als je het rookt dacht ik
je moet Guarana poeder gewoon in je drank doen voor een effect te krijgen

TrippyShit

Badass junkie
kapitein-x zei:
Verder heb ik in Uit Je Bol is gelezen dat guarana bij grotere hoeveelheden psychedelische effecten teweeg brengt. Maar ik denk dat je dan echt een half potje naar binnen moet werken. Misschien als het je lukt om het te roken dat je dan eerder dit soort effecten ondervindt.

Klopt, vriend van me deed dat altijd vroeger toen ie jonger was. Moet je zeker idd wel flink wat innemen. Maar die werd helemaal leip, stom rondrennen, gillen, lachkicks en weet k veel allemaal. Die was altijd best van het padje af :P

donaldduck

Belezen gebruiker
Als je het zeker wil weten moet je het in een vloeitje gooien en oproken.
Waarom wil je het zo graag roken?
Ik zou zelf niet graag mijn longen verneuken als je ook gewoon het kan eten :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Je gaat toch ook geen xtc pil roken? Zelfs al zou het kunnen. Ze zijn gemaakt in pilvorm om ze oraal te nemen. Zelfs als je het zou kunnen roken komt er veel rotzooi in je longen. Slik ze nou maar gewoon..

Bovenaan