losbanditas zei:Dat kan je niet thuis testen dacht ik, alleen in een lab. Het is bovendien ook erg duur volgens mij vergeleken met bijvoorbeeld adem- en urinetesten. Waarvoor wil je er één hebben?
Tijdloos zei:losbanditas zei:Dat kan je niet thuis testen dacht ik, alleen in een lab. Het is bovendien ook erg duur volgens mij vergeleken met bijvoorbeeld adem- en urinetesten. Waarvoor wil je er één hebben?
Wil geen roet in je eten gooien maar het kost je zo duizend(en) euro's omdat het in het lab gedaan moet worden uitgevoerd..
Wat ons terug brengt naar de vraag waarom heb je interesse er een uit te laten voeren?
Psychedelibee zei:Ik dacht dat we je overtuigd hadden dat het niks was om je druk over te maken...
Tijdloos zei:Kan ook een allergische reactie zou het bij de huisarts neerleggen dat scheelt je indien hij/zij ermee instemt duizenden euro's. Of het is een allergische reactie op iets zeer specifieks . ik zou naar de arts gaan ermee iig.
Waarschijnlijk prima te behandelen met een antihistaminicum , maar de arts weet daar meer over die weet je achtergrond/dossier e.d
Zo niet een test op je haar kan terug gelezen tot jaren terug zelfs, geen haastige conclusies maken dus.
Mehmet189 zei:Tijdloos zei:Kan ook een allergische reactie zou het bij de huisarts neerleggen dat scheelt je indien hij/zij ermee instemt duizenden euro's. Of het is een allergische reactie op iets zeer specifieks . ik zou naar de arts gaan ermee iig.
Waarschijnlijk prima te behandelen met een antihistaminicum , maar de arts weet daar meer over die weet je achtergrond/dossier e.d
Zo niet een test op je haar kan terug gelezen tot jaren terug zelfs, geen haastige conclusies maken dus.
Is goed thanks wat zou ik bij de arts moeten zeggen gewoon van dat ik vaak rode pumten heb en wat het zou kunne zijn right?
Dunnetjess33 zei:Mehmet189 zei:Tijdloos zei:Kan ook een allergische reactie zou het bij de huisarts neerleggen dat scheelt je indien hij/zij ermee instemt duizenden euro's. Of het is een allergische reactie op iets zeer specifieks . ik zou naar de arts gaan ermee iig.
Is goed thanks wat zou ik bij de arts moeten zeggen gewoon van dat ik vaak rode pumten heb en wat het zou kunne zijn right?
De hele volledige eerlijke waarheid. Dat moet je de arts vertellen. Anders heeft het ook geen nut naar de arts te gaan.
Nothing but the truth, the whole truth, and nothing but.
Dunnetjess33 zei:Had ik allang gelezen. Dan nog: waarom liegen tegen je dokter? Wat heb je daar aan? Kan hij jou helpen als je liegt of dingen verzwijgt? Nee.
Dus het spijt me Mehmet, ga aub naar de dokter of stop over dit onderwerp. Je maakt jezelf gek als je maar blijft door gaan op dit en mij ook wel een beetje. Succes bij de dokter!
Mehmet189 zei:Dunnetjess33 zei:Had ik allang gelezen. Dan nog: waarom liegen tegen je dokter? Wat heb je daar aan? Kan hij jou helpen als je liegt of dingen verzwijgt? Nee.
Dus het spijt me Mehmet, ga aub naar de dokter of stop over dit onderwerp. Je maakt jezelf gek als je maar blijft door gaan op dit en mij ook wel een beetje. Succes bij de dokter!
Ja ga ik doen ik ga naar de dokter btw zeggen ze iets tegen me ouders nee tog?
Alrightkokosmakroon900 zei:Mehmet189 zei:Dunnetjess33 zei:Had ik allang gelezen. Dan nog: waarom liegen tegen je dokter? Wat heb je daar aan? Kan hij jou helpen als je liegt of dingen verzwijgt? Nee.
nee. Stel er zat echt drugs in je drankje (wat niet zo is) dan komen die puntjes echt niet na 3 weken nog is opzetten. Het zou dan al lang uit je systeem zijn. Overigens vraag ik mij nog steeds af waarom je hier vragen blijft stellen over dit onderwerp, want ik heb het idee dat wat er ook gezegd wordt, je het toch niet aanneemt. Ga gewoon naar de dokter, dan weet je het voor eens en voor altijd.
kokosmakroon900 zei:Mehmet189 zei:Dunnetjess33 zei:Had ik allang gelezen. Dan nog: waarom liegen tegen je dokter? Wat heb je daar aan? Kan hij jou helpen als je liegt of dingen verzwijgt? Nee.
nee. Stel er zat echt drugs in je drankje (wat niet zo is) dan komen die puntjes echt niet na 3 weken nog is opzetten. Het zou dan al lang uit je systeem zijn. Overigens vraag ik mij nog steeds af waarom je hier vragen blijft stellen over dit onderwerp, want ik heb het idee dat wat er ook gezegd wordt, je het toch niet aanneemt. Ga gewoon naar de dokter, dan weet je het voor eens en voor altijd.
Mehmet189 zei: