haarverkleuring door speed

selly

Experimenterende gebruiker
ik gebruik nu ongeveer 1 jaar meestal ieder weekend speed, zo'n 2 gram per weekend.
nu heb ik de laatste 2 weekenden dat ik gebruikte gehad dat mijn haar verkleurde.
de eerste dat ik dat had was mijn haar donker paars en donker groen en nu heb ik het weer en nu is mijn haar donker blauw/paars.
nu vraag ik mij af hoe komt dit precies en kan je er iets tegen doen op het moment dat het verkleurd is of moet je wachten tot het weer weg trekt?
en zijn er meer mensen die dit ook hebben.
:wave:

caatje

Badass junkie
ben blij, ik geef kapitalen uit bij de kapper voor een kleurtje :wink: grapje, ik weet niet hoe of wat, ik heb er nog nooit iemand over horen klagen

Frisko

Badass junkie
heb gezien en gehoord van een meisje die hardcore speed snuift dat zei er een bruiner velletje van krijgt... :confused:

Mac...

Badass junkie
selly zei:
ik gebruik nu ongeveer 1 jaar meestal ieder weekend speed, zo'n 2 gram per weekend.
nu heb ik de laatste 2 weekenden dat ik gebruikte gehad dat mijn haar verkleurde.
de eerste dat ik dat had was mijn haar donker paars en donker groen en nu heb ik het weer en nu is mijn haar donker blauw/paars.
nu vraag ik mij af hoe komt dit precies en kan je er iets tegen doen op het moment dat het verkleurd is of moet je wachten tot het weer weg trekt?

denk dat je mss wat minder moet snuiven. hallucinaties noemen ze dat wel eens

Mac...

Badass junkie
ik heb geen idee hoe die zonnebank bij jou thuis werkt, maar het heeft iig niks met porieën te maken.

selly

hallucinaties noemen ze dat wel eens
(q)

nee toevallig waren het geen hallucinaties.
zelfs mijn moeder en mijn broertje hebben het gezien en die waren broodje nuchter, en gebruiken zelfs geen drugs :)
maar okee maakt niet uit.

Wortel

Bewuste gebruiker
selly zei:
Keep dreaming girl :grin: Neem nog een lijn :wink:

zommes

Badass junkie
Mensen, waarom reageren jullie zo dom?

Het KAN WEL dat het pigment uit je haren verdwijnt door de chemische rotzooi die je gebruikt. Dit staat ook in sommige bijsluiters van medicijnen.

Ik denk wel dat jij met smerige speed te maken heb gehad. Amfetamine zelf hoort dit namelijk niet te doen. (voor zover ik weet)

Frisko

Badass junkie
zommes zei:

Het KAN WEL dat het pigment uit je haren verdwijnt door de chemische rotzooi die je gebruikt. Dit staat ook in sommige bijsluiters van medicijnen.

Ik denk wel dat jij met smerige speed te maken heb gehad. Amfetamine zelf hoort dit namelijk niet te doen. (voor zover ik weet)
mjah,ik heb wel al een meisje haar huid echt knalgroen zien uitslaan van de combi speed en ghb...weet niet of er rommel in zat,maar ze zag er net uit als de chick van the hulk ofzow :rolleyes: :confused: :confused: :confused:

Speed-queen

selly zei:

jep zeker vaag maar ik denk dat je gewoon moet kleren...
heeft geen invloed op je haar, ik ben zelf kapster dus
je hebt kunstpigment toegevoegd aan je haar daar heeft pep
geen invloed op wel op de conditie vanje haar...

:openmouth: wel haaruitval en futloos haar (net als medicijnen)

maar denk dat je gewoon moet kleuren..
en waarscchijnlijk is je groen blauw geworden toch? dat kan want
allekleuren worden altijd gemengd.
en geel en blauw (primaire kleuren) worden groen (secundaire kleur)
als het gaat vervagen kanhet blauwachtig worden...

Lijkt me onwaarschijnlijk dat je haar er door verkleurt.....maar je haar groeit wel sneller door speed...

Je nagels trouwens ook...let er maar eens op :sunglasses:

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
zommes zei:

mjah,ik heb wel al een meisje haar huid echt knalgroen zien uitslaan van de combi speed en ghb...weet niet of er rommel in zat,maar ze zag er net uit als de chick van the hulk ofzow :rolleyes: :confused: :confused: :confused:
mijn maat zag ook groen de eerste keer dat hij smoorde :grin:
maar kdenk dat het bij hoor toch anders ligt hoor..

Bovenaan