Halfjes en Hele nemen?

T-Talker

Newbie
Yo mensen,

Ik heb 2 keer xtc gebruikt en elke keer is het enorm goed bevallen, sterker nog het was ronduit amazing! Maar ik had een vraagje, beide keren ben ik begonnen met een halve en beide keren was er na anderhalf uur ofzo nog geen gevoel/inslag. Vervolgens heb ik beide keren nog een halfje genomen en daarna kwam t gelijk keihard opzetten na een half uurtje.

Ik wil altijd een halve nemen voor de zekerheid maar 't lijkt erop dat 't eigenlijk geen zin heeft, want t werkt toch pas na een hele?

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik kan hier geen uitspraak over doen als ik niet weet hoe die pillen gedoseerd
zijn. Kom er eerst achter wat erin zit, bij voorkeur dmv van een betrouwbare test.

pascal828

Badass junkie
Hey,

Ik houd zelf veel van harde inklappers en ik neem dus altijd wel een hele.
Bij mij is die met 45-60 mins wel ingeklapt, maar natuurlijk je moet er ook niet echt op gaan wachten. Ga lekker een stukje lopen met mensen.

Ook is het natuurlijk zo dat als je gaat bewegen dat het kleine snoepje sneller verteerd, integenstelling tot dat je stil zit.

Maar als jij houd van harde inklapper en je wilt niet dat het zo lang duurt, ga dan lekker een stukje lopen en wacht niet totdat het inklapt.

Greetz.

Dubz

Bewuste gebruiker
Wachten is het kutste van alles vind ik zelf. Neem me altijd voor gewoon te pakken en dan verder gaan waar ik mee bezig was, maar onbewust zit ik me dan toch af te vragen of je al iets voelt. Een halfje om te beginnen werkt ook wel hoor, en hoeft niet per sé langer te duren voordat het begint.
Maar als ik jou was zou ik gewoon lekker met een hele beginnen, en als deze z'n piek voorbij is en je wil langer, dan nog een halfje.

blu

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
Ook is het natuurlijk zo dat als je gaat bewegen dat het kleine snoepje sneller verteerd, integenstelling tot dat je stil zit.

Niet dus. Fysieke activiteit remt je metabolisme, dus als je gaat bewegen duurt het langer voordat je pilletje is opgenomen in je lichaam.

Ik denk dat jij bedoelt dat te tijd totdat je snackie inslaat korter LIJKT te duren als je bezig bent met iets, dan wanneer je er op zit te wachten.

alcoholist

Wijs gebruiker
ben het eens met de 1e reactie..

laten testen. komen de miligrammen boven de 140 uit,zou ik voor jouw doen een halve nemen..
ligt het deronder, wat ik bijna wel zeker weet .... een hele!!!!!!!! :rock: :hearteyes:

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat een halfje misschien ook op zich kan laten wachten omdat er een bepaalde drempelwaarde aan de dosis zit voordat je echt wat gaat merken. Ik heb meermaals gehad dat ik met 'n halfje wel wat onrustig was, maar dat ik bij het tweede halfje na enkele minuten al ontplofte.

Dit kan echter ook toeval zijn.

Olle

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Ik vind het chill om met een hele te beginnen en dan verder te gaan op halfjes of kwartjes, ligt eraan hoe sterk ze zijn. Heb ook wel snackies gehad waarbij een halve een prima start dosis was :wave:

T-Talker

Newbie
Ollemann zei:
Ik denk dat een halfje misschien ook op zich kan laten wachten omdat er een bepaalde drempelwaarde aan de dosis zit voordat je echt wat gaat merken. Ik heb meermaals gehad dat ik met 'n halfje wel wat onrustig was, maar dat ik bij het tweede halfje na enkele minuten al ontplofte.

Dit kan echter ook toeval zijn.

Olle

Dit is precies wat ik bedoelde, maar ik heb idd 't gevoel dat er een soort drempelwaarde bij zit, want tot nu toe is het alles of niks geweest. :wink:

Overigens sloegen ze bij mij in wanneer ik even ging rusten na het dansen...denk dat blu wel gelijk heeft hehe.

Dopezilla

Badass junkie
Als je een halfje neemt, merk je dan echt helemaal niks in het begin? Ik merk namelijk wel dat ik dan al klamme handjes krijg en stukken sneller loop, en 'n lichte kriebel in m'n buik krijg, maar meer ook niet.

Olle

T-Talker

Newbie
Ollemann zei:
Als je een halfje neemt, merk je dan echt helemaal niks in het begin? Ik merk namelijk wel dat ik dan al klamme handjes krijg en stukken sneller loop, en 'n lichte kriebel in m'n buik krijg, maar meer ook niet.

Olle

Nee ik voel niks dat er echt op lijkt, en zeker 1.5 tot 2 uur gewacht. En dan opeens BOEM na de 2e helft. Ik denk de volgende keer toch maar een hele dan :wink:

Vodka

Newbie
T-Talker zei:
Ollemann zei:

Olle

Nee ik voel niks dat er echt op lijkt, en zeker 1.5 tot 2 uur gewacht. En dan opeens BOEM na de 2e helft. Ik denk de volgende keer toch maar een hele dan :wink:

Wat je ook kan proberen, is eerst een halfje nemen, en dan na 'n half uurtje/kwartiertje de andere helft. Dan heb je niet het probleem dat je 2 uur moet wachten, maar ook niet een misschien te heftige inslag.
.. Is maar 'n idee hoor :).

SyntheticDistortion

Experimenterende gebruiker
Het ligt eraan hoe de pillen worden afgedraaid, warm of koud.

Zowiezo zijn er 2 helften in een pil, en in elk van de helften zit een bestandeel, of soms zit er alleen maar in de ene kant van het pilletje wat. Ik zou gewoon een hele nemen en dan zit je zowiezo goed:)

Bovenaan