hallicuneren van wiet?

COX94

Newbie
Ik had me een djonko gedraait met een vriend,
toen die op was, vet stoned.
maar hij moes de andere kant op, dus ik alleen aant fietse
begin ik te hallucineren dat er een man achter me aan rijdt en naar me aant wijzen is
ik fiets door, en toen leek het net alsof ik wakker werd op mijn fiets.
ik keek toen achter me, geen auto :openmouth:
da's tog niet normaal? :openmouth:

shokora

Wijs gebruiker
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands en keer dan terug.

(ja je kan hallucineren in die lichte vorm van wiet)

Judas

Wijs gebruiker
Laten we die jongen gewoon serieus antwoord geven ipv hem te kleineren :)

Ik ging altijd zwaar hallucineren van marijuana dude. 2 trekken aan een pijp of een brok stuff achter de kiezen en ik was gemiddeld 10 uur compleet van de wereld, verdwaald in een psychedelische wereld die te gek voor woorden was: Elke gebeurtenis had 5 echo's en vond dus 5x plaats. Wegen en velden veranderden in golvende oceanen waar ik in kabouterformaat doorheen liep en bloemen plukte die in balonnen veranderen die me het hemelruim in trokken. Hevige trips waar niet aan te ontsnappen viel. Daarom gebruik ik dat spul niet meer. Teveel controleverlies. Iedereen reageert anders op deze dope maar dat hallucineren heb ik van veel mensen gehoord. De ongelukkigen onder ons blijven er soms in hangen en worden dan schizo.

Zo te horen valt het bij jou allemaal nog al mee. Gewoon een beetje para, maar dat is bijna standaard effect in een bepaalde fase.
Houdt je goed :wink:

iraqio

Belezen gebruiker
Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)

martin van nu

Belezen gebruiker
iraqio zei:
Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)

Wat een stakker.
Schijnheilige praatjes van "keer je andere wang toe" enzo, maar als het er op aan komt ....
Hoeft ie bij mij echt niet te flikken, want dan gaat ie willen dat ie nooit herboren was.

Heb trouwens zelf nooit gehalicuneert van wiet (10jr minimaal 3 joints pd)
Heb er ook nooit eerder iemand over gehoort.
Zo te lezen komt het schijnbaar toch vaker voor, maar of het normaal is betwijfel ik.

raizeredge

Wijs gebruiker
als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen :)

Milos

Belezen gebruiker
never ever, wel soms als ik m'n ogen toe doe dat ik allerlei kleuren zie en kleurrijke patronen, maar daarvoor moet ik echt heel stoned/high zijn..

Amaranth

Bewuste gebruiker
martin van nu zei:
iraqio zei:

Wat een stakker.
Schijnheilige praatjes van "keer je andere wang toe" enzo, maar als het er op aan komt ....
Hoeft ie bij mij echt niet te flikken, want dan gaat ie willen dat ie nooit herboren was.
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

iraqio

Belezen gebruiker
raizeredge zei:
als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen :)

daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doen :openmouth: ben ik dan ook stoned :|

raizeredge

Wijs gebruiker
iraqio zei:
raizeredge zei:

daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doen :openmouth: ben ik dan ook stoned :|

nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow

Zazuu.

Bewuste gebruiker
hallucineren van wiet bedoel je denk ik.

moet je me toch is vertellen waar je die wiet haalt :P

iraqio

Belezen gebruiker
raizeredge zei:
iraqio zei:
raizeredge zei:

nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
^ :tearsofjoy: Die is wel mooi geplaatst.

OT: Mijn aller eerste keer goed stoned zijn was in de zomer in een park, en visueel had het bij mij hetzelfde effect als 8gram verse truffels. Kleuren, geuren, geluiden en gevoelens werder zeer intens en versterkt. Ook had ik een geweldige euforie.

En ik heb wel eens 3 gram wiet, puur in een waterpijp binnen 1,5 uur opgerookt. En daar had ik weinig visueel effect van, maar de gedachten gang was wel alsof ik aan het trippen was en dus ook mindfucks.

En nog een keer met een flinke over doses space cake, tot kotsen en outgaan aan toe. Toen waren de mensen om mij heen vage vlekken op een waterige wereld. Maar geen sterke visuals of iets in die geest.

Maargoed het kan wel degelijk, helaas moet ik er zo danig veel voor blowen dat ik me gewoon bijna niet meer lekker voel voordat ik er visueel aspect van ondervind. Dus ik blow dan ook niet zoveel, maar gewoon net genoeg om me lekker te voelen. :) Helaas heb ik op dat niveau geen trippy mind state en zeker geen visuals.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zelf heb het 1 keer mee gemaakt, mijn eerste keer drugs ooit.
Hartstikke ontwetend lekker 3 dikke plakken (shop cake) naar binnen gewerkt.

paar uur later kotsend op de grond in de wc, het wc kraantje mocht niet uit van me ( hoewel heel die kerel zn huis inmiddels onder stond) omdat anders de duivels uit de hel me zouden kunnen verbranden..

hallucineren van wiet : Moeilijk maar niet onmogelijk

heb het daarna trouwens nooit meer gehad.

paulXTC

Bewuste gebruiker
Soms als ik veel smokede, en deed me ogen dicht zag ik wel allemaal vage lichtjes enzo
Maar echt hallucineren heb ik maar 1 keer gehad van XTC, ook nog nooit met paddo's (verschillende hoeveelheden)

TrippyShit

Badass junkie
Wat je hebt is niet echt een hallucinatie maar gewoon een paranoia moment. Hallucineren op wiet is verder wel mogelijk. Heb int begin zovaak gehad dat bomen gezichten hadden en dat ik groepen indianen dacht te zien terwijl het een struik was en zulke dingetjes :P

Ewie

Belezen gebruiker
Hallucineren op wiet? @ TrippyShit volgens mij hallucineer jij wel vaker op drugs? Op wiet heb ik dit nog nóóit meegemaakt, natuurlijk wel af en toe wat paranoia (in een te drukke omgeving -> coffeeshop ofzo) maar daar blijft het dan ook wel bij..

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
Ik heb 1x gehad dat alles in slowmotion ging, toen ik net smokete :tearsofjoy:
Dat was echt VET, maar toen was ik nog niet zo verstandig, zat toen in de klas en me mentor zat toen toen tegen me te praten, en ik vroeg na 5 minuten: waar is de rest? :flushed:
bleek dat ik een kwartier te vroeg de klas ingegaan was :grin:
gelukkig had ze niks door xD ja dat waren nog eens tijden :stoned:
Helaas nooit meer zo'n spacey effect gehad, maarja gewoon relax zijn van de wiet is ook chill :)

Dit was gewoon soort uberstoned ofzo, ik was natuurlijk niet aan het trippen, en daarna niet meer geblowd onder schooltijd, omdat dat natuurlijk zonde is :wink:
Overigens nooit gehallucineerd op wiet, nooit dingen gezien die er niet waren, volgens mij kan dit alleen bij teveel spacecake ofzo :grin:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
wie zijn toch deze forum leden die beweren dat ze zo hard trippen van wiet?
ik vind het ongeloofwaardig klinken , en wil bij deze de forum moderator oproepen serieus naar de posters te kijken.

Propaganda van overheidswege, via forumspammende Ggz medewerkers lijkt me ongewenst, omdat de waarheid van wiet juist bekend moet worden.
Geen overtrokken verhalen svp.

dit schaadt het imago van cannabis namelijk onterecht.

3970

Wijs gebruiker
Volgens mij zie jij ook dingen van wiet die er niet zijn....werk je voor de regering toevallig? :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Afghaan-Gek zei:
wie zijn toch deze forum leden die beweren dat ze zo hard trippen van wiet?
ik vind het ongeloofwaardig klinken , en wil bij deze de forum moderator oproepen serieus naar de posters te kijken.

Propaganda van overheidswege, via forumspammende Ggz medewerkers lijkt me ongewenst, omdat de waarheid van wiet juist bekend moet worden.
Geen overtrokken verhalen svp.

dit schaadt het imago van cannabis namelijk onterecht.
Denk je echt dat ik een andere hier in opdracht van de overheid zijn? :tearsofjoy: Hahaha beter laat jij je jointje liggen :tearsofjoy: Iedereen reageerd anders op een bepaalde drug. Dat het jou niet overkomt wil niet zeggen dat het niet kan kloppen he. In het begin heb ik zovaak een bosje voor een oud vrouwtje aangezien en dergelijke dingen. En wie had het over 'hard trippen'? Heb ik hier volgensmij niemand zien zeggen dat ze 'hard tripte'. En wat dacht je van wiet in je eten verwerken? Voor ietswat onervaren gebruikers kan dit zeker trippend overkomen. Dus kom niet met bijdehante en wijze opmerkingen als je er zelf blijkbaar de ballen verstand van hebt. JOUW ervaring met het effect van weed/hasj hoeft die van een ander niet te zijn.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
noem de dingen zoals ze zijn.

een vaag gevoel is niet hetzelfde als trippy

voor iedereen die wel eens een hallucunierend middel heeft ingenomen( amanita muscaria, psilootjes) , het is toch echt een andere catergorie dan een plak 5 dubbel zo sterke spacecake....

TrippyShit

Badass junkie
Heb zelf redelijk vaak paddo's gedaan en lsd dus ik weet 'een hallucinerend middel' is. Dat neemt niet weg dat iedereen nog steeds anders op wiet kan reageren. Ook op paddo's zijn er mensen die alles zien golven etc en mensen die een grap vertellen aan een stoeptegel en en gerust mee gaat zitten praten.

Jouw beleving op een bepaalde stof kan nogal afwijken met die van een ander. Das een feit hoe je het ook went of keert. Blijf lekker denken dat ik hier ben om wiet zwart te maken in opdracht van de overheid en vergeet morgen niet op tijd je antipsychotica in te nemen :wink:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
Ik kruimel net een stevige laag antipsychotica in mijn vloei .. dank voor de suggestie.

Velen waar ik mee geblowed heb gingen wel eens te hard , of helemaal flippen.
Gekke denkbeelden , jazeker, visoen achtige momenten - tuurlijk..maar het in een trip zitten vind ik een onjuist gebruik van woorden als het gaat om LICHT hallucinerende werking , die wiet idd wordt toegeschreven
DAT klinkt namelijk eerder als een psychotische afwijking , dan de berichtgeving omtrent cannabis met kritisch oog te bekijken, wat ik wel doe.

Toevallig is me wel bekend dat ggz volk is aangestuurd om de koffieshop-bezoekende populatie aan te sporen vooral te stoppen ( met het oog op een gelijktrekking van wetgeving met omringende landen),...

Alleen dat iemand paranoia beleeft , wil niet zeggen dat niemand achter em aan zit.
alle wietrokers zijn vrij wild in de huidige politieke situatie.

TrippyShit

Badass junkie
Afghaan-Gek zei:
Velen waar ik mee geblowed heb gingen wel eens te hard , of helemaal flippen.
Gekke denkbeelden , jazeker, visoen achtige momenten - tuurlijk..maar het in een trip zitten vind ik een onjuist gebruik van woorden als het gaat om LICHT hallucinerende werking , die wiet idd wordt toegeschreven

Wiet is een blijft een licht psychedelisch middel en voor een onervaren gebruiker kan dit dus 'trippy' overkomen. Ik ben nu wat langer dan 1jaar gestopt met elke dag blowen en ik kan er veel minder goed tegen. Als ik een avondje ga blowen vind ik het toch ietswat trippy. En nee, tuurlijk niet trippend als paddo's. Maar er zijn toch ook zat psychedelische middelen die een ander effect geven dan paddo's terwijl het allebei een psychedelisch middel met 'hallucinerende werking' is. Als je elke dag blowed ga je de psychedelische effecten van wiet/hasj niet echt meer merken. Maar ik heb het gemerkt bij mezelf en veel andere om me heen toen we in de 'beginfase' zaten zegmaar en nu, nu ik niet veel meer blow.

Bovenaan