Hallicuneren

NckTablet

Newbie
Hallo beste forum leden,

Ik gebruik ongeveer om de 6 weken een pilletje.
En dan gaat het meestal niet om de love feeling maar om te hallicuneren. En we hebben daar al aan gemerkt dat je vrij veel moet nemen om dit effect te krijgen. Tijdens onze space gaan we altijd het bos in omdat je dan de leukste effecten krijg. Maar ik weet dat dit erg slecht is omdat je het dan misbruikt nu vroeg ik me af is dit wel de juiste drug? ik heb verder nooit echt drugs gebruikt behalve heel af en toe is een jointje. Zijn wij niet beter af met bijvoorbeeld paddos om dan toch meer de hallicunerende effecten te krijgen?

Ik hoop op een antwoord

Mvg

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik heb ook wel eens hallucinaties gehad met XTC, en die zijn een stuk anders als die van truffels/paddo's. Met truffels en paddo's heb ik juist dat je dingen ziet die er wel zijn, alleen dan in een vervormde staat. Met XTC heb ik dat je dingen ziet die er totaal niet zijn, dus echt aan het hallucineren bent. Maar inderdaad, als je zoveel XTC gebruikt kan het schadelijk voor je zijn. Ik zou zeggen, probeer truffels gewoon een keertje! Als het je bevalt kan je het blijven proberen, ik raad je de hollandia aan. Je kan natuurlijk ook LSD proberen, al heb ik daar helaas(nog) geen ervaring in! Maar ik denk niet dat XTC voor trippen is(persoonlijke ervaring).

NckTablet

Newbie
Bedankt voor je reactie! Ja LSD beetje grimmig van omdat vriendin van me moeder er in is blijven hangen. Die zit nu in wolfheze maar paddos zeker een keer gebruiken!

Bovenaan