Hallicunerende pillen?

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Heey,
Ik heb gister anderhalve pil geslikt van 180 mg per pil.
Ten eerste moest ik kotsen, dat heb ik soieso nooit
en daarna ging ik halicuneren. Degene die naast me zat
z'n gezicht veranderder steeds enzo, en kleuren ook.
En ik heb m'n lippen gewoon helemaal dik gebeten,
erger dan waneer ik er 3 op heb..
Ik had wel een beetje dat Love-gevoel, maar ik
ben tog benieuwd.. Als ik de hele tijd halicuneerde
en ik ben nu trouwens ook heel veel dingen gewoon
kwijt van gister.. Is het gewoon MDMA of kan het ook iets anders zijn geweest?

MetaalKonijn

Badass junkie
Waarschijnlijk MDA denk ik. Heb zelf ook eens iets soortgelijks meegemaakt, is geen pretje, verdomd heftig. Bloed kotsen zelfs :P Maar heb me d'r doorheen gesleurd. Sindsdien nooit meer zo'n ziek ding in huis gehaald.

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb ik een 3 maanden geleden ook gehad, ik had een pil op en de gezichten van 2 van me maten waren gewoon hetzelfde :confused: :tongueout:
ook werd de asbol van me sigaret paars/blauw en nog zo'n paar geschifte dingen

chr776

Experimenterende gebruiker
snap niet dat jullie dan altijd slecht mda pillen lijken te krijgen die ik vroeger had waren toch zuiver en goed... zoals het hoort te zijn.
Als je veel feller van minder pillen gaat is de kans wel groot dat het idd mda pillen zijn. Ik heb zelf veel mda geslikt, opeltjes heb ik van begin productie tot eindproductie gehad en hmm.. belachelijk veel van die opeltjes geslikt in die periode. Heb nooit of te nooit een slechte uitwerking gekend of nawerking van mda pillen die ik had.

chr776

Nog even iets als je zeker bent van die 180mg zal het wel geen mda zijn geweest maar een zware mdma pil. normale dosis mda (voor 6h-8h effect) zou 20 tot 50mg zijn!! (Verschoot me ook toen ik dat las:tongueout:)

jappe_1991

baarsjesbewoner zei:
als je 20 kilo weegt misschien...
mda heb je veel minder van nodig dan mdma , 7% van mdma word in je lichaam omgezet naar mda op 180 mg is dat 15mg zoals topicstarter aangeeft was hij aan het halucineren , conclusie 20 mg tot 50 mg is al veel om 6-8 h te haluccineren hoor

chr776

jappe_1991 zei:
baarsjesbewoner zei:
als je 20 kilo weegt misschien...
mda heb je veel minder van nodig dan mdma , 7% van mdma word in je lichaam omgezet naar mda op 180 mg is dat 15mg zoals topicstarter aangeeft was hij aan het halucineren , conclusie 20 mg tot 50 mg is al veel om 6-8 h te haluccineren hoor

Het is nu ook weer niet zo dat 6-8 uren effect betekend dat je 6-8 uren aan het hallucineren bent. En niet iedereen hallucineerd even fel ervan denk ik. (Of misschien hallucineer je soms zonder dat je het doorhebt)
Andere informatieve bronnen stellen dat 50mg 12 uur effect geeft, en stellen ook dat velen aan zo een dosis een slechte ervaring opdoen. Al er ook weer gesteld word dat er maar weinig bekend is over de duratie van het effect van MDA, omdat dat bij verschillende ervaringen nogal uiteenloopt.
Mijn ervaringen ermee waren meestal 6 tot 8 uren van 1&half tot 2&half MDA pil op 1 uitzondering na waar 1 MDA pil 11 uren effect gaf. En het effect was voor die duur bijna constant.
Het beste wat ik me herinner van al die MDA pillen is dat ik er zo de kluts van kwijtraakte, serieus moeite had met mensen te herkennen en het spacen wel erg zwaar kon zijn en bijna niet mogelijk om echt onder controle te houden, en dat iedere trip even goed was als de laatste. Helemaal niet snel wenning aan hebt als met MDMA.

Ik heb ook wel eens van bepaalde Mitsubishi's gehad dat iedereen zijn gezicht veranderde, uiteindelijk weet ik niet wat er in die pillen zat. Het leek veel te zwaar voor MDMA maar was dan weer anders dan MDA. Het hallucineren was zelfs veel feller dan ik met MDA gewoon was. En het gevoel was veel strakker. (Al ook niet moest overgeven van deze). Je zou zeggen toch MDA maar toch kan ik ze niet plaatsen bij die 3 andere MDA pil soorten die ik heb gehad.

nb_killer

Newbie
mdma-hall.

Hei.
Ikzelf heb overlaatst 0.7 (-zeker en vast was het-) MDMA tot mij genomen en die keer onverwacht en voor de eerste keer een uur of 6 gehallucineerd die avond. Was redelijk onaangenaam want mijn vriend had steeds monsterlijke trekken etc. Ik zocht later info op over mdma-hallucinaties en vond 2 verklaringen voor de veroorzaking ervan:
1) er zit een andere stof, zoals bv. LSD, in verwerkt
2) (Hoogstwaarschijnlijk de meest voorkomende verklaring:wink: Bij MDMA wordt altijd een deel in je lichaam omgezet naar MDA, wat eigenlijk op zich niets van verschil maakt aan de werking. Maar bij een te hoge dosis MDMA wordt er ook een teveel aan MDA omgezet en zo kan je gaan hallucineren. Vandaar dus. En interessant vind ik: Als jeniet meer dan 0.3 MDMA neemt kan je zowiezo niet gaan hallucineren.

Verder heb ik zelf ook nog een vraag:
Mijn eerste keer hallucineren was dus helemaal niet leuk, terwijl ik er eigenlijk toch het beste van probeerde te maken. Ik voelde me goed in mijn vel en in de omgeving (een rustige, met mijn vriend bij mij). Doch zag ik enkel monsters, insectachtigen, verdrietige clowns en dergelijke, terwijl ik steeds rustig bleef, relativeerde en me concentreerde op mooie dingen waaraan ik dacht. Kan ik in het vervolg iets doen waardoor de hallucinaties niet meer gruwelijk/minder gruwelijk zullen zijn?

Besides, mijn vriend zegt dat hij niet 'gelooft' in hallucinaties. Welke dosis paddo's of mdma hij ook neemt, hij heeft er nooit last van. Gek vind ik. Zou het kunnen kloppen of is hij er waarschijnlijk gewoon niet gevoelig voor?

Static Search

Belezen gebruiker
de kans dat er lsd in zit is even groot als de kans dat je die er zelf hebt ingewerkt, bs dus..

mdma hoeft niet om te zetten naar mda om ervan te hallucinere..dus v 0.3 gr mdma kan je best hallucineren..

als je leuke dingen wilt zien zorg dat je hoofd vol met leuke dingen zit, positief bent en energie hebt..
iemand zei eens..
als je een mooie tuin hebt in je hoofd, zal je daar zijn..
en als je een vuilbak in je hoofd heb, zal je daar zijn..

en die vriend van je moet gewoon nog wat meer nemen ofzo.. :)

Flut

Belezen gebruiker
disaster zei:
het kan ook 2c-b/2c-i zijn geweest, daarvan zag ik ook allemaal hallucinaties.

Als die 180mg van een 2c-x compound had opgevroten was het denk ik een heel ander verhaal met em geweest. Ik vermoed ook dat et MDA was.

Bovenaan