supahgrass
Belezen gebruiker
hallo! dit is mijn 3e poging om dit bericht te plaatsen, maar de dag erna is het precies alijd weg o.i.d. Kan iemand mij uitleggen hoe je een benzodiazepine "reinigt", zoals je base-coke reinigt met amoniak? gewone coke injecteren is gewoon kwestie van op te lossen in water, en dan met een watje de afvalstoffen tegenhouden. maar hoe "verwijder" ik de schadelijk stoffen van een benzo? koken met water, met amoniak, of met aceton zoals bij speed?
ik vroeg me ook dat als je heroine wilt spuiten, moet je dan de hero en het citroensap (geen water erbij eh toch??) samen laten koken en dan gewoon net zoals zoals bij coke-basen het overige vocht (amoniak) laten wegtrekken met een papiertje.
kan iemand AUB mij een correcte uitleg geven aub, wat nu hoor ik al een verhaal dat je uw hand kan kwijtgeraken als je de benzo niet "reinigt"
hopelijk kan er mij hier iemand helpen, want beter vinde ze ni .... (SLIJM SLIJM
)
alvast bedankt voor de moeite
ik vroeg me ook dat als je heroine wilt spuiten, moet je dan de hero en het citroensap (geen water erbij eh toch??) samen laten koken en dan gewoon net zoals zoals bij coke-basen het overige vocht (amoniak) laten wegtrekken met een papiertje.
kan iemand AUB mij een correcte uitleg geven aub, wat nu hoor ik al een verhaal dat je uw hand kan kwijtgeraken als je de benzo niet "reinigt"
hopelijk kan er mij hier iemand helpen, want beter vinde ze ni .... (SLIJM SLIJM
alvast bedankt voor de moeite