Hallucigene pattern herkenning.

Fractal

Belezen gebruiker
raging_bull zei:
jcp zei:
Sinds ik op internet begon te lezen over de pijnappelklier en dmt heb ik me afgevraagd, hoe kan het dat moderne wetenschap dit links laat liggen?

Ik bedoel het is wel heel interessant om meer te weten te komen over zoiets toch? Khoop dat saskia bosman nog wel steeds bezig is met haar onderzoeken!
Waarom laat de wetenschap dit liggen? Ik denk dat dit al lang onderzocht is, maar dat de overhijd dit gewoon niet pubiceerd.

Het zou namelijk een hele grote doorn in het oog zijn van de overheden als de menshijd zou weten wat het leven werkelijk is. Stel dat reincarnatie realitijd zou zijn. Stel dat het bewezen is dat men na de dood op nieuw geboren zou worden.

Wat zou er dan gaan gebeuren denk je?

Wat zou er moeten gepubliceerd worden? Op de website van Bosman staan geen resultaten, alleen een voorstel van een onderzoek... Als elk nog te maken onderzoek gepubliceerd zou moeten worden, zouden we weinig anders meer moeten lezen.

De beschrijving van haar onderzoek ziet er mij, als leek, ook volkomen wetenschappelijk uit. Waar jij je reïncarnatie vandaan haalt weet ik niet, en wat dat met de pijnappelkier te maken zou hebben, nog veel minder.

vire

Experimenterende gebruiker
allemaal erg interesant en lees het ook makkelijk weg,
ben altijd al geintereseerd geweest in veel spirituele dingen.

maar, er blijft altijd zoveel zweverigs, dit zweverigge probeer
ik als ik over dit soort dinge nadenk altijd zover mogelijk weg
te krijgen. toch moeilijk maar wel leuk, aangezien, hoe uitgebreid
mijn theorieen ook worden er altijd openvragen blijven.
om weer verder over na te denken.

Hans

Wijs gebruiker
Je kan ook nooit bij de definitieve waarheid komen. Je kan alleen maar altijd blijven vragen om er steeds dichterbij te komen.

pieter-b

Wijs gebruiker
maar dat was dan dus ook de hele strekking van het onderzoekje wat is voorstelde.

AL die vage theorieen, oude leren en geloven, hebben 1 ding met elkaar gemeen.
Namelijk het gebruik van tekens, symbolen en geometrieen. (en meestal drugs)

Van alles waarover je kunt twijfelen...over de meerwaarde van deze tekens dus niet.

Als je dus de leap maakt en zegt dat er een vorm van spiritualiteit bestaat, dan kun je dus constateren dat deze tekens hierin centraal staan.

Nu zijn er natuurlijk ontelbaar veel tekens, sommigen commercieel, sommigen ter identificatie en ga zo maar door. Er zou dus gefilterd moeten worden welke tekens daadwerkelijk een nog te identificeren link vormen met het spirituele of onstoffelijke, if any...

De beste manier om dit te testen leek mij, om een persoon die geen kennis heeft van de betekenis van de diverse tekens, meerdere tekens te laten zien onder invloed van een hallucigeneen. Tekens die er consequent uitspringen lijken dan de tekens met speciale relevantie.

Kort samengevat probeer ik dus met empirisch onderzoek bewijs te verzamelen voor een onderwerp wat waarschijnlijk het minst te bewijzen valt :wink:

*Dit gezegd te hebben ben ik nogsteeds te lui gebleken om een fatsoenlijke lijst tekens samen te stellen..gaat nogal tijdrovend worden aangezien ze dan ook allemaal geremaked moeten worden tot 1 type afbeelding. (Een super druk en kunstig kruis met velle kleurtjes trekt toch meer aandacht dan een grijze cubus op een wit papiertje.)

Bovenaan