hallucinaties met wiet ???

Nismo

Newbie
hey ik heb een vragaje ik blow nog niet zo lang maar daar juist heb ik een bluntje gerookt en nu als ik lang naar een punt staar beginnen dingen te bewegen :confused: :)

dit kan toch niet van wiet ???

greeeetzzz (ps was purple haze)

Osi`

Bewuste gebruiker
Ma nee, da zijn geen hallucinaties, gewoon visueel spacen, heb dat ook soms als ik een goed stuk heb geblowt (vandaag meer dan 5 op en de laatste ne uur geleden) En ik zie soms als ik opsta, dingen mee vervagen, en al die kleuren zo heel fel, echt oranje. En zie schuin ja, maar echt zo mannekes of dwergjes, nee :tongueout:

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
Dat heet toch niet 'hallucineren' maar 'morphen' ?

Heb zelf ook nog nooit echt gehallucineerd van wiet of hasj, je kan wel flink spacen na een paar joints, en wat space cake, koekjes, chocolade etc. Maar echt hallucineren zoals met LSD, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt. :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
Er ZOU lsd in kunnen zitten..(kleine kans)

Verder heb ik ook wel eens het idee gehad te 'hallucineren' van wiet..

Maar of je het echt hallucinaties kunt noemen?

misshien wel, want met paddo's is het nooit veel heftiger geweest bij mij (op visueel gebied dan..) En had de 2e keer toch minimaal 2 porties op van 4 verschillende soorten..

Mindless1985

Badass junkie
Ook al zou er LSD in kunnen zitten, wat echt nergens op zou slaan, zou het totaal geen effect hebben omdat LSD roken geen zin heeft. En het is gewoon zonde van de LSD en het geld omdat het dus totaal geen effect geeft.

ZI09

Bewuste gebruiker
Hehe, ik had pas ook twee boten achter elkaar zien varen, maar dat had meer met de intepretatie te maken denk ik. Dat kan je ook nuchter hebben, dat je in de verte iets anders denkt te zien dan je normaal ziet.
Alleen is het stoned wat moeilijker om te zien wat het echt iets.

Echt iets van zien doe ik er niet, maar soms denk ik wel iets een beetje waziger of anders te zien dan het is, maar, het is meer dat je je dat inbeeld, ofzo.
Geen idee. Allemaal zo maf altijd van die rare wietjes :sunglasses:

buzzy

Badass junkie
Hallicuneren heb ik niet echt, maar wel het gevoel dat je samen met de complete kamer een slag over de kop gaat :sunglasses:

slunse

Bewuste gebruiker
misschien 5-meo-dmt. daarvan heb je echt een minieme hoeveelheid nodig, ter grootte van drie, vier zoutkorreltjes ofzo en dat merk je echt niet als dat tussen je weed zit.
vraag is, waarom zou iemand je dat plezier gunnen? :tongueout:
en het heeft nogal een gortige geur/smaak

Osi`

Bewuste gebruiker
Excuse me voor mijn vlaams, voor de hollanders, ik zei dat ik nooit mannekes of dwergjes zie als ik goe geblowd heb. ... als voorbeeld van hallucinaties :)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Auditief kan ik wel trippen op weed. Mijn stroom van gedachten is oncontroleerbaar, en soms hoor ik echo's van mijn gedachten. Dit heb ik wel alleen in mijn eentje.

Visueel heb ik nog nooit gehallicuneerd van weed. Maar wel bv dat ik alles wat ik zie vaag vind, en onwerkelijk. Dit gebeurt meestal als ik een tijdje niet heb geblowd. Alles wat er om mij heen gebeurt, zoals een hele drukke kalverstraat is een knettere toestand. Dan kijk ik om mij heen en denk ik: What the fuck??? Al die mensen, geeez, das knetter.

Om vervolgens in een propvolle free record shop een kwartier naar dvd's te staren en erachter komen dat ik TOTAAL niet aan het kijken ben naar al die hoesjes, ik bekijk ze, en het komt niet binnen :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Auditief kan ik wel trippen op weed. Mijn stroom van gedachten is oncontroleerbaar, en soms hoor ik echo's van mijn gedachten. Dit heb ik wel alleen in mijn eentje.

Visueel heb ik nog nooit gehallicuneerd van weed. Maar wel bv dat ik alles wat ik zie vaag vind, en onwerkelijk. Dit gebeurt meestal als ik een tijdje niet heb geblowd. Alles wat er om mij heen gebeurt, zoals een hele drukke kalverstraat is een knettere toestand. Dan kijk ik om mij heen en denk ik: What the fuck??? Al die mensen, geeez, das knetter.

Om vervolgens in een propvolle free record shop een kwartier naar dvd's te staren en erachter komen dat ik TOTAAL niet aan het kijken ben naar al die hoesjes, ik bekijk ze, en het komt niet binnen :grin:
Haha, heb ik ook soms, wat ik ook heel vaak heb is, als ik in de bus zit en ik zit dan buiten te staren en na een tijdje word ik zo een beetke wakker en denk ik van, wtf? was der dervoor gebeurt? Zo van, dat ik ganse stukken niet gezien heb en die gewoon overgeslagen heb.

Zoals vandaag weer, ik kwam in m'n straat en toen zat ik plots aan de garage en dacht ik echt van, wtf, hoe kom ik hier?

Bovenaan