hallucinaties van Xtc

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Hallo mensen

Hebben jullie ervaring met hallucinaties

Plaats ze hier en zeg wat je hebt gezien
Lijkt me wel leuk om jullie ervaringen ermee te lezen :tongueout:

mijn ervaringen zijn:
Het zien van een vliegende negerbaby met een rood oog xD
Het zien van een hek dat brandnetels waren en waar ik zo dom was het (hek) aan te raken
Het lopen over een brug die er niet was
Het zien van geesten die voor me stonden
Toen zag ik een man met een hond die de lucht in liep en in vlammen opging
En daarna d8 ik allemaal gehallucineerde mensen tezien , dus ik fiets er op af...
Was het geen hallucinatie

Nou dat waren mijn ervaringen en meer...
Maarja je vergeet ook he:tongueout:

magical

Experimenterende gebruiker
Een ruiter op een paard me een lans vast
(weet ik veel wat het was, was op een feesje)
Volledige conversatie in mijn hoofd met maten waarop ik antwoord 'hier is de tabak'.. Iedereen keek ff van :confused: :confused: :grin:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
hahaha

dat had ik ook dat je met je hoofd gewoon ergens anders zat en dat je gewoon aan het reageren was op de vragen die in je hoofd rondgingen :tongueout:

Miss J

Bewuste gebruiker
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.

Fratzl

Newbie
Na m'n eerste (geweldige) keer ging ik klaarliggen om te slapen.. Het was donker in de kamer maar volgens mij viel er een heeel klein beetje licht binnen. Ik lag op een matrasje op de grond en toen ik keek zag ik schaduwen (contouren) heel gaaf om me heen staan dansen.. was totaal niet eng en ik wist dat t nep was. Op t plafond zag ik een soort haperende ventilatorpropellor. Het duurde maar een paar minuten, want daarna viel ik in slaap. Was wel een perfecte afsluiting.

henkie84

Bewuste gebruiker
Copy/paste uit dopestories topic:
Met een goede vriend in het bos XTC gepakt. Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde en dus ging ik met een engeltje richting het bos - ideaal voor op de xtc kan ik je vertellen. Toen na in totaal 3 pilletjes de man we weer weggingen uit het bos, kwam ik erachter m'n beurs verloren te zijn. Ik zou die wel even gaan halen. In het donker. Waziger dan ik dacht te zijn.

Ik kwam in m'n eentje bij het bosje aan, en liep erin. Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren... Ik liep verder door het bosje, gewoon over het pad, dacht ik. Totdat ik ineens middenin een groot veld vol brandnetels en takken met prikkers stond. Na wat geworstel wist ik er uit te komen, ik zag een omgevallen boompje dat omhoog werd gehouden door iemand. Ik dacht even te helpen en hield het ook omhoog. Hier kwam ik er ook weer achter dat ik helemaal in m'n eentje daar stond.

Ik heb nog meerdere malen tegen bomen heel zachtjes 'hoi?!' gezegd om te kijken of het toch echt geen mensen waren, iedere keer zeiden ze niets terug. Ik besloot op te geven en de volgende dag maar te gaan kijken ofzo. Op de terugweg liep ik door een aspergeveld naar die vriend van me toe. Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom. Ik stopte nog ineens omdat ik midden in het veld een muur zag staan, maar na voorzichtig aftasten bleek ook die er niet te zijn .

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel ! geweldig :hearteyes:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Ik heb wel ooit eens meegemaakt dat iemand 10 minuten lang alleen maar "dat was niet leuk" heeft kunnen zeggen, en ik heb hem volgens mij ook die volle 10 minuten ongelooflijk dom aan zitten kijken.

-spaceman-

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel ! geweldig :hearteyes:

ja vet, zeker weten... vooral het gevoel hebben dat je totaal ergens anders bent herken ik goed... dat je ineens ''wakker'' word uit je space... maar ik zit helemaal niet in een discotheek... lekker weg zijn... heerlijk!

Valentijntje

Bewuste gebruiker
man zonder hoofd, dichtbij had hij er wel 1.. in de verte mensen zien springen op een bankje, dichtbij bankje leeg..

oma zien oversteken.. dichtbij.. prullenbak

fo shizzle :cry:

Trippy-T

Newbie
het leuke is aan hallucinaties vind ik dat je soms zelf kan bepalen wat er gebeurt met wat je wil laten hallucineren :tongueout: bijvoorbeeld...

ik zag een beertje hangen aan een touw, ik dacht, ik ga hem wat laten doen, effen concenteren, en ik ja ik zag hem omhoog klimme :grin:

heel vaak ook naar het bos gegaan.. daaar hallucineer ik alleen maar beesten, het vetste was een paar bome die echt op een vet grote dino leek, die was echt leuk :grin:

voorderest allemaal kleine dingetjes, wat jullie allemaal hebbe gezien is trouwens echt leip :tearsofjoy:

Tientallen schroefjes op de heg zien leggen wat blaadjes van de bomen bleken te zijn

2 rechterarmen hebben toen ik aan het stofzuigen was

Iedereen die een bril opheeft(veel voorkomend)

Een sigaret aanzien voor een joint

Met 10 man om de vijver heen denken te staan terwijl je maar met z'n tweeen bent

gamezz

Bewuste gebruiker
op een tapijt
zo een zwarte vlek overlapt door een grijze
ik zag ineens een spin in de vleken met schaduw
het leek net alsof de spin aan het dansen was :grin:

Gemini

Badass junkie
Ik ben 1 keer gaan hallucineren van xtc en dat is meteen de reden geweest waarom ik een afkeer heb van hallucinerende middelen.
Ik ging fout, of nou ja, ik voelde me in principe wel ok, alleen ik schrok me steeds kapot van de dingen die ik zag. Ik zag allemaal enge dingen.
In het begin was het nog grappig, ik zag een tomaat lopen over de weg die naar me zwaaide en ik zag overal speeltuinen die er niet waren. Ook wilde ik mijn tas pakken, maar ik greep 3 x 'mis'. Ik zag hem overal, maar als ik greep ging ik erdoor heen.
Maar op een gegeven moment zag ik dus freaky dingen.
Als ik mijn toenmalige beste vriend aankeek, vielen de ogen uit zijn oogkassen. Met bloed en al, geen fijn gezicht en alle andere mensen die ik aankeek veranderde langzamerhand in monsters.
Ik zag ook mijn toenmalige vriend dood in het gras liggen, maar hij zat naast me. Ook heel erg vaag.
Toen ik thuis was en op de wc zat, werd ik ineens ingesloten door muggen. Echt overal zag het zwart van de muggen, ik kon de klink niet eens meer vinden.
En in bed zag ik ook allemaal insecten en ik had 1 of andere tekening op mijn kussen staan, maar die veranderde ook in 1 of ander monster.

Geen gezellige boel in ieder geval :wink:
Daarna ben ik ook een tijdje gekapt met de xtc en steeds als ik daarna een x xtc nam, wilde ik zeker weten dat ik er niet van ging hallucineren. Nu gebruik ik al een jaar of 3 geen xtc meer.
Het was in ieder geval een hele nare ervaring, ik was echt zooo bang. :openmouth:

tommeke

Newbie
vindt deze verhalen echt gestoord, kan me niet voorstellend at ik dit zou kunnen hebben.

Slecht één keer gehallucineerd, had mn gsm vast die nogal vrij groot is.

Plots was hij supr klein en mn arm gigantisch lang, tot op de grond.

Zag mn gsm ook 3 maal in 3 handen maar met 1 arm, allemaal zeer raar.

Heb daar ong 10 min naar mn gsm staan staren tot mn maat me kwam vertellen datk een beetj normaal moest doen omdat sommige naar me zaten te gapen.

Vond het ook geweldig mn arm omhoog en omlaag te doen :d

gamezz

Bewuste gebruiker
ik herriner me er nog een op een wandelpad met bomen
op het einde waren de bomen echt op elkaar gepalkt (ik weet dat dit nuchter ook zo is maar dit was sterker)ik voelde me net alsof ik op een heel open plek was.
een rookwolk van een sigaret die zo in een padenstoelvorm de lucht in werd geblazen en ja ik zag een paddenstoel :)

Ik heb een keer meegemaakt dat ik met mijn ogen dicht in een stoel languit lag te relaxen en om me heen de stemmen van mijn vrienden hoorde.. Toen ik enkele minuten later mijn ogen open deed zat iedereen op een andere plaats dan dat ik hun stem hoorde.. heel bizar..

evil_kermit

Bewuste gebruiker
* plots stoppen op de weg omdat er wegenwerken waren inc. graafmachines
* een rijdende fiets met niemand op (de pedalen gingen wel over en weer)
* in de discotheek de transportband van op men werk zien voorbijkomen
* de zonnebrillen :grin:

:xtc: amazing your escape from reality and the key to your dreams :rock:

riflexz

Bewuste gebruiker
Een van de vele hallucinates.

We kwam thuis na een nachtje uitgaan, hadden al heel wat pillen op. En om te nacht aftesluiten, een jointje roken. Nu, al die tabak & wiet die nog op de tafel lag, waren precies mieren en begonnen allemaal te bewegen.

Heb eigenlijk nooit van die hallucinaties dat ik bv een paard of roze olifanten zie....
Altijd van kleine dingen, bladeren die raar bewegen, patronen die bewegen, schaduwen, en zo'n dingen

Bertje

Newbie
Ik hallucineer vaak van xtc als ik een zonnebril op heb!
Het zijn wel van die 'kleine' hallucinaties; even met je hoofd schudden of met je ogen knipperen en het is weer weg. Het is meer 'vanuit je ooghoek' zeg maar, maar wel grappig om te zien. Mijn hallucinaties:

- Gaas zien staan voor de DJ-booth
- Een olifant geprojecteerd op een muur zien, terwijl dit gewoon lichtbundels waren
- Denken overal bekenden te zien (bijvoorbeeld mensen van school of uit je woonplaats, die eigenlijk nooit op het feest waar ik toen was, zouden komen)
- Mijn telefoon die steeds kleiner werd, toen ik een smsje aan het versturen was
- Iemand die een bril op had aanzien voor iemand met maar 1 oog
- Straat/stoeptegels/stoeprandjes zien i.p.v. de gewone vloer
- Sta-tafeltjes zien staan, waar deze er helemaal niet zijn

Dit was het wel volgens mij. Maar ik zie dergelijke dingen wel altijd pas als ik flink waus ben, dus wel pas na anderhalve pil ofzo, meestal.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
- Denken overal bekenden te zien (bijvoorbeeld mensen van school of uit je woonplaats, die eigenlijk nooit op het feest waar ik toen was, zouden komen)

Zeker droog altijd, ik heb soms wel hele verhalen tegen lui aan staan lullen die ik nog nooit had gezien en echt dacht dat het maten waren :P ! Lui ook vette lachkick natuurlijk, ook als iedereen brillen op heeft is altijd super wazig! Lijkt iedereen in een keer vet serieus met een brilletje op :smoke:

grtz,
Patrick

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Zat een keer bij een maat thuis, daar heb ik echt vanalles gezien, ik zat zo ook op de bank ineens voelde ik zon pluisje in me nek, ik er zo aan trekken keek zo opzei een witte staart-achtige ding, ik kijk zo en die verdwijnde zo ... best creapy.

Zat ik later bij hem in een schuurtje achterthuis, had ie daar zon harige teddiebeer staan, en k sweer leek nog of die leefde, haren van die beest bewogen en was net of die ademde, wel apart.

Ook dat ik bij hem zo in de warre was dat ik naar de muur keek en een hele grote moer-sleutel patroon in ze muur zag ronddraaien met alles er rood om heen.

Ben ook een keer in een park geweest zag ik overal vaag gekleurde koraal achtige dingen op de grond en tegen muren aan, dit was best wel eng aangezien ik die dingen overal zag, van klein naar groot , tegen autos aan op de grond etc...

Toen in die bos zat ik ook op een boomstang en vloog er ineens een zoemend beest naast me oor, ik kijken zag ik gewoon een soort insect vliegen van ong een halve meter, helemaal gekleurd net als een pauw :xtc: , nare shit.

Altijd leuk.

Peace!

TrippyShit

Badass junkie
1e keer echt hallucineren was na 300mg kristallen en wat wiet

zag 2jongens fietsen.. ik zei: hey wie zijn dat. 1 stopte en stapte af.. ik wou em aanraken poef weg wassie uitelkaar geknald in duizende pixels ofzo..

tijgers voorbij zien rennen. Paarden in de zaal van discotheek. Mensen in hoek van kamer of naast me op de bank waar je mee zit te praten tot hij weg is.. eigen gezicht zien in iemand anders zn gezicht.. dat klopt tot in de details.. dat vind k op 1 of andere manier altijd confronterend.

600mg mdma speed en keta was het ergst.. zag vriend van me in een babytrappelpakje.. als kikker.. vriend van me veranderde in hagedisman.. muur van kunstgras materiaal.. handtas van 2bij2 voor het raam wat een sprei was. mensen die tegen me aant praten waren.. DF topic lezen wat de muur was.. etc.etc zo kan k wel ff doorgaan :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TrippyShit zei:
zag vriend van me in een babytrappelpakje.. als kikker..

I couldn't help myself (:

Expresso

Newbie
Hallowa!

Ik heb nu twee keer hallicunaties gehad van XTC. Ik heb thuis schitterend laminaat en dit was flink aan het ademen, op een gegeven moment werd het zelfs een mond. Toen dit voorbij was gingen de muren van de kamer ademen, was een erg tof gezicht.

De tweede keer was iets heftiger, toen ik in de spiegel keek ging mijn gezicht helemaal vervormen. Ik deed mijn trui uit of dit ook met mijn lichaam gebeurde en ja! Het leek net of ik mijn hart kon 'zien' kloppen en mijn gehele bovenlichaam bewoog mee. Daarna gingen ik en mijn vriendin op ons balkon zittten. Vlak bij ons huis staan allemaal bomen en zij zei ineens "Kijk baby's in de boom" waarop ik zei:"Jij bent gek, dat kan niet". Ik wou dat ik dat nooit had gezegd want een paar minuten later zag ik ijsberen in de boom, toen die weg waren zag ik winkelwagens in de boom. Daarna een batman auto (wat de volgende dag een oude Fiat was).

En dit alles op drie witte mercedesjes. Door dit alles, blijft XTC de beste en lekkerste drugs die er is, ik zal dan ook nooit verder gaan. Heb één keer paddo's gedaan, ging toen helemaal fout. (reportje staat er straks op).

Ben nieuw trouwens:grin:

Groeten

strawberry_colada

Experimenterende gebruiker
Ik heb slechts één keer last gehad van hallucinaties bij een xtc-pil:

Ik dacht dat hij al uitgewerkt was (ik had maar een halfje op om te testen), en ik was op mijn bed gaan liggen om wat te chillen. Plots hoorde ik mijn gsm overal rond mij bellen, en toen ik hem opnam bleek er niemand gebeld te hebben...
Ik wou onder mijn laken kruipen en er zat plots een gele kabouter op mijn laken die echt niet weg wou gaan en die begon te zingen in mijn oor iedere keer als ik mijn ogen wou sluiten.
Ik dacht echt dat ik gek werd en ik was doodsbang toen ik allemaal mensen hoorde lachen op mijn kamer (ik was wel alleen).

Zo ervaringen wil ik in de toekomst toch liever vermijden...

Bovenaan