Hallucinaties (xtc)

monstahr

Newbie
Ik had dit weekend xtc gedaan, 2 pillen gepakt en toen dikke hallucinaties gekregen. Ik zag overal vieze dieren lopen en heb alles bij elkaar geschreeuwt. Vriend waarme ik het deed, leek helemaal in elkaar te zijn geslagen (zijn hoofd veranderden ook vaker dan 1 keer), of hij leek op een meisje etc.. ook had hij de ogen dicht, maar ik zag ze heel snel open, of dat zijn ogen eruit hingen etc.

Toen ik in een spiegel keek, kreeg ik allemaal witte lichtflitsen en toen ben ik met mijn kop voorover geknalt en 'out' geweest.

de dag erna, zag ik op de muren van die kleine strepen, bolletjes worden en toen liepen deze verder ?? en als ik mijn ogen dichtdeed, zag ik blauw licht.

heeft iemand hier meer ervaring mee ? en vertel jouwn ervaringen ?

de pillen waren, paarse lamborghini's

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Een deel van de mdma word door je lichaam omgezet naar mda. Volgens mij was het 7%. Ik heb dat 'vroeger' ook wel eens gehad, dat ik hard ging hallucineren op alleen mdma :wink:

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Heb je er ook veel bij geblowd? Heb zelf veel ergere hallucinaties altijd als ik tijdens het spacen een joint rook..

Mijn vriend en ik hebben al veel soorten xtc gehad, nooit gehallucineerd.
Totdat we paarse tryforce hadden 1 pilletje was al genoeg

Mijn vriend ging op de grond vechten met een stok en hij was ervan overtuigd dat het een slang was!
Ik zag wel 100 mensen in 1 boompje werken en allemaal zo'n gekke dingen.
Dat blijven toch wel onze favorites :hearteyes:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik heb dit eigenlijk altijd wel in de comedown en kan er echt van genieten. Vooral huid wordt volgezet met veranderende patronen. Duurt ongeveer een uurtje, en werkt niet goed met daglicht. Is meest heftig bij weinig licht. Kunst is om je er niet tegen te verzetten, maar te zien als een extraatje. Geniet van alle onzin die je hersenen bij elkaar sprokkelen, en houd in je achterhoofd dat het niet echt is, en vanzelf weer weggaat. Soms lijkt het ook wel alsof anderen mensen allemaal littekens in het gezicht hebben, alsof ze ooit zijn verbrandt. Dat kan eerste keer best freaky zijn, maar als je rustig blijft is er niets aan de hand. Zet licht wat hoger als echt onaangenaam is. Probeer voor de grap eens om het te sturen.

Ik had gister ook paarse lambo's 3/4 van op.. ik zag ipv zwarte pupillen, paarse pupillen bij iemand en af en toe van die vage paarse bolletjes. echt heel vaag, heb het ook nooit eerder gehad! wel hallucineren, maar niet dat et opeens een andere kleur lijkt te zijn enzo.

Waren jouw pupillen groot of niet? Mijne bleven namelijk super klein terwijl ik wel gewoon echt hard ging, geen idee hoe dat kwam ook..?!

Marsss

Experimenterende gebruiker
XTC hallucinaties zijn THE BEST! :mrgreen:

Mensen met brillen, stukken vlees er af, dansende kabouters, als je weet dat dat dus door de XTC komt dan is het allemaal fascinerend vond ik. :wave:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik heb het idee dat blowen bij XTC dit effect versterkt trouwens. Iemand dit ook al wel eens opgevallen?

McKintyre

Newbie
Heb ik ook gehad ja, zag mensen door bars heenlopen en wat andere gekke dingen, zolang je je keer op keer blijft relativeren is het gewoon genieten :P
Viel bij mij reuze mee maar had ook veeels te slappe pillen.

cookie91

Newbie
mmh laatst zate we met paar man te chillen in ons hok en ik zag gewoon pokemons best grappig miss vroeger iets te veel gekeken. en soms als ik na huis fiets na avondje uit en heb gebruikt denk ik heletijd dat er iemand achter mij fietst en roept heletijd heel raar maar ook soms eng:tongueout: meestal met paarse lambo's

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik had het laatst ook. 2 Nintendo's op in totaal(beetje teveel ik weet het) en had een paar hijsjes van een hasjpijpje van iemand daar op. Hallucineerde als een malloot! Geschminkte mensen, verbrande gezichten, dansvloer waren allemaal klinkers, kliko's, tafeltjes, (et was in een kelder) plotseling het gevoel alsof ik op een festivalterrein stond(bomen uit het niks e.d.). Was een leuke ervaring, maar volgende keer toch wat minder nemen, en geen hasjpijpje van een vreemde aannemen. Het ''love'' gevoel vind ik toch wat aangenamer om eerlijk te zijn!

Ja tafels midden in de zaal klinkt bekend, ik heb zelfs een Keer gras op de stoep zien groeien :P

@ pandan wow 2 Nintendo's, ik ging op een halve al tering hard haha!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb één keertje echt alles bij elkaar gehallucineerd. Brilletjes, statafels, muren en pilaren die er niet waren, noem maar op. :") Maar heb het sowieso wel regelmatig. Alhoewel mijn voornemen is om voortaan minder te nemen in het kader van less = more, dus ben benieuwd of ik het nog weer eens zal krijgen dan.

Ik zei hier inderdaad vaker terug komen dat je op paarse lambos zou halilicuneren. Nou dan weet ik dat ik daarmee niet de enigste ben geweest, ik was op een festival in een tent en ik zag op de grond een grasveldje met schapen erin en toen ik naar buiten keek toen stonden daar een paar mensen en een van de lichten van de stage schenen op hen, toen zag ik er groene aliens in. Ik vond het prachtig om te zien hoe je daar zo van op kon kijken. Ik ging zeer lekker toen. maar denk ook dat het door de hoge dosering komt in deze pil. (rond de 220)

Bovenaan