Hallucineren na pillen

Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 18 jaar en experimenteer al een wat langere tijd met verschillende soorten drugs. Ik heb nog nooit last gehad ervan of vervelende ervaringen meegemaakt. Afgelopen zaterdag had ik een hardstylefeest en daar heb ik pillen geslikt; blauwe supermans. Die heb ik al vaker op en doen het bij mij erg goed. Toen ik thuis kwam om een uur of 6 was het al redelijk uitgewerkt, de laatste paar uur slik ik niks meer. Maar toen ik eenmaal in bed lag schrok ik me dood, ik ben gaan trippen en hallucineren als een malle. Er sprong een kat bij me in bed en ik zag m'n beste vriendinnetje ineens staan. Het werd steeds enger, er stond iemand in de spiegel die me aankeek en er zat een huilend meisje tegen mijn kast aan. Ook zag ik overal spinnen lopen. Ik heb ontzettend veel gezien en it freaked me out! Nu is mijn vraag: is dit normaal? Ik heb het nog nooit gehad en mijn vrienden ook niet. Heeft iemand dezelfde ervaring gehad?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je hebt waarschijnlijk gewoon te veel gehad, al vind ik de hallucinaties wel wat opmerkelijk. Veel mensen gaan hallucineren bij uitwerken van MDMA, voornamelijk als ze te veel gebruiken. Een deel van de MDMA wordt dan omgezet in MDA wat hallucinaties veroorzaakt.

Veel mensen zien op feesten bijvoorbeeld statafels en dranghekken staan en mensen krijgen baarden/brillen. Echter een huilend meisje tegen een kast en een kat op bed heb ik nog niet eerder gehoord.

Hoeveel heb je gehad?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb een keer gehad dat ik her en der mensen zag lopen toen ik onderweg was naar huis na een avond xtc. Hallucinaties kunnen per persoon en per keer verschillen, maar niet iets om je zorgen over te maken. Maar zoals SmartieAndMe zegt is het waarschijnlijk verstandig om de volgende keer wat minder te nemen.

SmartieAndMe zei:
Je hebt waarschijnlijk gewoon te veel gehad, al vind ik de hallucinaties wel wat opmerkelijk. Veel mensen gaan hallucineren bij uitwerken van MDMA, voornamelijk als ze te veel gebruiken. Een deel van de MDMA wordt dan omgezet in MDA wat hallucinaties veroorzaakt.

Veel mensen zien op feesten bijvoorbeeld statafels en dranghekken staan en mensen krijgen baarden/brillen. Echter een huilend meisje tegen een kast en een kat op bed heb ik nog niet eerder gehoord.

Hoeveel heb je gehad?

Niet eens veel, ik heb maar 2 keer wat geslikt. De eerste keer een halfje en die sloeg aardig in. Vandaar dat ik later nog maar een kwartje heb bijgenomen. Andere hallucinaties had ik geen last van.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Als je een klein meisje bent kan 3/4 pil wel veel zijn. Toch zeker als je zon sterke pil hebt.

Joopiejo zei:
Als je een klein meisje bent kan 3/4 pil wel veel zijn. Toch zeker als je zon sterke pil hebt.

Dit is precies wat ik wilde aangeven.
Hoewel je van de kleur of afdruk van een pil niets kan afleiden, staan blauwe supermannen wel bekend als zware pillen. Er zijn pillen getest op 180mg of meer!

Dit staat ongeveer gelijk aan 4 'normale' pillen. Je hebt gewoon te veel binnen gehad.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ik heb bij mezelf gemerkt dat het 'dan ook maar' naar bed gaan na drugsgebruik vaak niet lekker ging, van 'plafonddienst' wordt niemand vrolijk, misschien dat je door het alleen in het donker liggen die hallucinaties/ enge ervaring had ?

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
QocaïneIsBack zei:
Joopiejo zei:

Dit is precies wat ik wilde aangeven.
Hoewel je van de kleur of afdruk van een pil niets kan afleiden, staan blauwe supermannen wel bekend als zware pillen. Er zijn pillen getest op 180mg of meer!

Dit staat ongeveer gelijk aan 4 'normale' pillen. Je hebt gewoon te veel binnen gehad.

Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja...

Het is zo dat wij een slechte naam krijgen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Probeerenleer zei:
Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja...

Je kan toch kwartjes nemen?

Ik vermaal ze vaak. Dan afwegen en in een capsule, ideaal..!

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Probeerenleer zei:

Je kan toch kwartjes nemen?

Ik vermaal ze vaak. Dan afwegen en in een capsule, ideaal..!

Ben nog niet goed thuis in XTC. :openmouth:

Bovenaan