hallucineren van MDMA :S

1337

Experimenterende gebruiker
Afgelopen vrijdag-zaterdag was er een feestje bij een maat van mij, hij was alleen thuis.

Het begon gewoon met veel zuipen en blowen enzo. Toen rond half 3 de meeste mensen weg waren was ik met nog 4 mensen over. En we hadden nog een halve gram MDMA. Dus we besloten om dit te gaan doen. Ik heb 2/3 vingertoppen MDMA gepakt, het begon na 25/30 minuten al te werken.

En ja hoor ik kreeg de liefdesgevoelens enzo haha. Rond 6 uur s ochtends zat ik op de bank en keek naar de glazen op tafel, ik zag op een glas allemaal kleine piertjes kruipen. Ik dacht: WTF. Alle andere mensen zeiden: Wat is er ? Ik zei: Ik zie allemaal kleine piertjes op dat glas kruipen, het houd maar niet op. Dus ik raak het glas aan en ineens draaide er wormen om mijn vinger en een spinnenweb. Ik schrok hier wel ff van maar het boeide me niet zo veel. Later zat ik naar een ander glas te kijken en zag allemaal smerige muggen, vliegen,sprinkhanen er in kruipen, NIEMAND anders zag dit, alleen ik. Het bleef ook constant, het ging maar niet weg. En even later vulde een maat van mij zijn glas water en ik zag gewoon dat hij helemaal vol was terwijl hij amper iets ingeschonken had. En ik zag mensen hun hoofd omgedraaid enzo. En iedereen had een bril op en er groeide gewoon shag op mijn handen dacht ik.

Ik vond dit wel een hele vette ervaring en vraag me af hoe dit komt en of andere mensen dit ook wel eens hebben meegemaakt?

Thanks.

MetaalKonijn

Badass junkie
*meldt zich.

Nogal bizar om mee te maken inderdaad, vooral als d'r inderdaad overal haar/shag te zien is, krijg ik de creeps van die shit. :P

1337

MetaalKonijn zei:
*meldt zich.

Nogal bizar om mee te maken inderdaad, vooral als d'r inderdaad overal haar/shag te zien is, krijg ik de creeps van die shit. :P

Ik vond het niet super erg ofzo, maar ik dacht wel van SMERIG......

Ik zie liever een naakt wijf ofzo :P

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Waarom beleef ik nou nooit van die geweldige dingen op de M. Weleens licht gehallucineerd maar nooit zo heel erg moet ik zeggen, het bleef bij de bekende drangrekken die door ze hele zaal stonden.

1337

MetaalKonijn zei:
Het is wel nogal storend als 't maar door blijft gaan, als je iets te hard gaat.

Maar ik snap het dus ff niet, is het normaal datr je zo hard gaat hallucineren van MDMA?

Of is dit een geval appart

MetaalKonijn

Badass junkie
Je lichaam ontvangt de MDMA en verwerkt dat, als je veel MDMA pakt, maakt je lichaam dit tot MDA, en daar ga je van hallucineren.

Miss J

Bewuste gebruiker
Je bent niet de enige! Onder invloed heb ik ook al eens duizenden groene wormen over het plafond zien kruipen en ook kleine spinnen die met spinneweb en al van het plafond kwamen vallen :grin:

troebadoer

Bewuste gebruiker
hmmz, afgelopen weekend 0,7 gram mdma ofzo gebruikt verspreid over 6-7 porties, flink strak gestaan, en de enige hallucinaties wat ik had waren de normale, zoals trillend beeld, en alle lichten flitsten en golfden zo mooi.... :openmouth:

Madelief

.. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden.. :openmouth: Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was :grin: (slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen)
Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi!
@1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland?

nutsss

Wijs gebruiker
Wel apart dat sommige hallucinaties een soort gemeengoed zijn bij mdma gebruik. Zoals de brillen zien.

Hier viel mij op dat er meerdere keren wormpjes wordt genoemd. Ik heb ook uit de poriën van mijn huid wormpjes omhoog zien springen en met een sierlijke boog weer zien belanden in een andere porie!

Clownsneuzen heb ik ook meermalen gezien en de brandwondgezichten ook.

Jaaa, je blijft lachen op MDMA!

:smoke:

Northawke

Wijs gebruiker
Een vriendin van me heeft hele heftige visuals op MDMA, maar ik heb het zelf nog maar een keer gedaan en toen was er meer een algemeen gevoel van geluk en zo goed als geen visuals. Zij beschrijft nooit de dingen die jullie zien, trouwens.

Jeller

Badass junkie
nutsss zei:
Wel apart dat sommige hallucinaties een soort gemeengoed zijn bij mdma gebruik. Zoals de brillen zien.

Hier viel mij op dat er meerdere keren wormpjes wordt genoemd. Ik heb ook uit de poriën van mijn huid wormpjes omhoog zien springen en met een sierlijke boog weer zien belanden in een andere porie!

Clownsneuzen heb ik ook meermalen gezien en de brandwondgezichten ook.

Jaaa, je blijft lachen op MDMA!

:smoke:
ja echt e
maar kdenk dat da wel normaal is.. net zoals iedereen op lsd de zelfde soort mandala visuals heeft als je op iets blijft staren of je ogen dicht doet

teebo

Bewuste gebruiker
Phreakingout zei:
Waarom beleef ik nou nooit van die geweldige dingen op de M. Weleens licht gehallucineerd maar nooit zo heel erg moet ik zeggen, het bleef bij de bekende drangrekken die door ze hele zaal stonden.

hallucineren op mdma, het is een heel speciale ervaring ma het is wel gortig
als je je ogen sluit ben je ergens anders, je bent veel te vaag.
ik vind het niet chill

buzzrider

Wijs gebruiker
teebo zei:
Phreakingout zei:

hallucineren op mdma, het is een heel speciale ervaring ma het is wel gortig
als je je ogen sluit ben je ergens anders, je bent veel te vaag.
ik vind het niet chill
Ik vind dit juist wel chill, lekker trippe

Supervlieg

Wijs gebruiker
Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.

Been there done that :mrgreen:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
brillen, littekens,gekke kapsels, poppen die rond me dansen, een persoon die in m'n tv zat, een beeld dat plotseling een vogel word, bomen die in 2d veranderen,...
Supervlieg zei:

geox

Bewuste gebruiker
Groene stengels die aan de muur komen, flessen zien omvallen terwijl ze gewoon blijven staan, kleine kaboutertjes , lamp die heen en weer beweegt ( dacht eerst dat het de wind was :P ). Insecten die rondvliegen, schaduwen op de muren,de muur die percies opschuift waardoor er een spleet onstaat tussen de muur en plafond, soort van geesten die door m'n ruit de kamer komen ingezweefd. soort van draad dat door m'n hele kamer gaat. Ohjaah wat hou ik van MDMA
:hearteyes:

tonderslag

Ik zie dat hier een hele hoop reactie's zijn van leuke ervaringen met hallucineren.

Ik heb momenteel zelf redelijk wat verschillende soorten pillen gebruikt tijdens feesten/disco's.
In mijn vriendengroep word door iedereen drugs gebruikt, als we slikken doen we ook allemaal dezelfde pillen en vertellen elkaar wanneer we pakken hoe we ons voelen en of er problemen zijn.
Ikzelf ben 31 december 2009 begonnen met xtc ik had ervoor wel eens geblowd maar niet vaak.
in de tussentijd hebben we al redelijk wat verschillende soorten getest en ook wat andere soorten drugs uitgebrobeerd ( b.v. speed snuiven/capsules). Maar we gebruiken dus op een feest b.v. allemaal dezelfde pillen, mijn vriendin en 2 andere meiden voelen de pillen meestal wat eerder maar het is bekent dat dit bij vrouwen normaal is.Ik en 2 andere jongens voelen het verschillend. Maar ik ben de enigste die hallucineert ik zoek dit punt vaak ook wel op omdat ik het leuk en relaxed vind maar me vrienden denken dat hallucineren door een overdosis komt en heel slecht is voor je. Normaal zag ik wel eens midden in een zaal een glazen tafel staan waar ik omheen liep, mensen met maskers op, en nog veel meer. Maar vorige week wou ik mijn grenzen aftasten door wat sneller en grotere hoeveelheden te pakken. Ik had 2 blauwe driehoeken met een kruisje en 1 blauw bruin/wit gespikkelde pil. ik begon om 12 uur met de eerste driehoek, na een half uur pakte ik de volgende driehoek, ik begon het al te voelen maar na korte tijd kwam hij goed aan en had ikd e bekende gevoelens. Ik pakte na een half uur de laatste pil die naar zeggen van de dealer 175mg bevatte.
Ik dacht wel dat het snel was maar had niet verwacht dat ik zo hard zou gaan, ik begon zwaar te hallucineren en zag bijvoorbeeld een vriendin haar hoofd aan als een spinnenweb mensen die op de grond lagen en nog vager ik zag ongeveer 5 minuten lang iedereen in slow motion bewegen niet haperend maar gewoon echt slow motion ik stond als het waren als enige normale in de zaal maar de rest was slow motion behalve geluiden. later die nacht het laatste uur dat we in de disco waren kon ik mijn ogen niet meer openhouden ik stond met mijn hoofd naar boven,ogen dicht,kaak strak op elkaar en met mijn armen en handen te bewegen op de muziek.
Mijn vrienden zeggen dat hallucineren eigenlijk een tekort aan zuurstof is in je hersenen en dus zeer gevaarlijk voor je leven is, ik wil graag reactie's want ik ben dol op hallucineren (zo erg als dit verhaal hierboven wil ik absoluut niet meer) en wil graag hun geruststellen zodat ze zich niet ongerust maken over mij.
verder zal ik zeggen dat iedereen gewoon lekker los moet gaan met of zonder drugs maar doe je met,koop dan een eigen testpakketje hieraan kun je meteen zien of er mdma of speed inzit.
een kennis van mij is zijn broer verloren aan op feesten gekochte pillen waar nog geen gram mdma/speed inzat hij proefde wel anders iets meer gemisch maar niet overdreven dus test je stuff eerst ff:P
Bedankt voor het lezen en ik wacht op reactie
grz tonderslag

tonderslag

hehe xD had ik nog niet eens gezien.

vond t wel leuk om er wat te reageren misschien komen er wel meerdere reacties xD

JGV

Newbie
Re:

Supervlieg zei:
Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.

hahahahhahaha ! Jaaaah, indd ik heb ook wel eens gehad dat ik in mijn bed lag en als ik mijn ogen dichtdeed dat ik allemaal vrienden hoorde praten alsof ze aan het chille waren op mijn kamer.

Bij In Qontrol liep ik om zogenaamde glazen huisjes heen.

Ik denk dat dat mede mogelijk gemaakt word door het dragen van een (zonne)bril ! :wink:

x

T-men

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Dit topic komt uit 2007 he...
Und..?! :wink:

Ja, hallucinaties heb ik zeker wel gehad op X.

Bij m'n ex spinnetjes uit haar neus zien kruipen. Zelfde spinnetjes haalde ik vervolgens uit m'n mond, liepen over m'n armen (waren de haren van m'n arm) en onder m'n hoeslaken( waren de blauwe strepen op m'n matras).

Een jonge kat die met een bolletje wol door de kamer rende.

Terwijl ik op m'n best de liefde probeerde te bedrijven met haar ineens een oude vrouw met bril te zien in plaats van mijn ex.

Sowieso hebben we toen maffe dingen gedaan...
Zo'n kort helder moment; 'Euhm schat, weet jij eigenlijk dat we midden in de nacht en poedelnaakt de liefde zitten te bedrijven in de tuin...' (terwijl ze tot 5 huizen verder zo in onze tuin konden kijken)

Mooi spul, haha!

Overigens nooit angst gehad, altijd kunnen relativeren (voor zover je het nog zo kan noemen).

DeepPurple

Belezen gebruiker
Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn...

tonderslag

DeepPurple zei:
Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn...

maskers zien is een must xD

atbboy

Bewuste gebruiker
Heb nog nooit echt gehallicineerd van Mdma, alleen soms dat ik wat shillouletten zag maar als je met je ogen knippert is het weg.

tonderslag

atbboy zei:
Heb nog nooit echt gehallicineerd van Mdma, alleen soms dat ik wat shillouletten zag maar als je met je ogen knippert is het weg.
Beschrijf is en avond ( hoeveelheid pillen, tussentijden, en situaties ) misschien kan ik je wat ervaring delen ik zit genoeg aan de hallucinaties hehe

Drugsmeisje

Wow :P! haha lijkt me niet echt fijn, als ik spinnenwebben en al die shit zou zien zou ik niet blij zijn ben de dood voor spinnen haha :tearsofjoy: !

Maar ik heb wel van mdma als ik 3 pilletje van 120 mg inneem dat ik dan af en toe ga hallucineren als ik 3 of 4 jointjes erbij rook is wel zkr vet:)! je ziet van alles was er normaal niet hoort te zijn haha , zoals een tv die oppeens naar voren en na achteren groter en kleiner word. een paard die in een tuin staat? de gekste dingen :mrgreen:

schijvenbikker

Laatst ook nog flink geknald,
Ik liep over straat en elke brievenbus/prullenbak en alles wat een beetje blonk waren politie agenten met hele hesjes aan. De zelfde nacht ook nog inderdaad de brillen gezien en op de terugweg naar huis vissen door de lucht zien vliegen :sunglasses:

Ik vind deze hallucinaties juist heel erg leuk en heb gelukkig nog nooit enge of nare dingen gezien.

Bovenaan