hallucineren?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
gister in een behoorlijk stoned/stronken gesprek, vertelde iemand die ik ken dat ie cocaine wil proberen omdat het zo'n te gekke trip schijnt te zijn en ook dat je kan hallucineren... maar als je het over een te gekke trip hebt.. denk je toch eerder aan lsd? kan je van cocaine hallucineren?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
is wel belangrijk, want volgens mij heeft hij geen idee hoe verslavend het is... en het wordt toch zeker niet als "trip" middel gezien?

melissa

Wijs gebruiker
whahaha halicuneren op sos :rolleyes: :rolleyes:
nee hoor.........
ja mischien als je flink doorhaalt.......wil je na 24 uur nog weleens dingen in je ooghoeken zien die er niet echt zijn.......
maar van sos word je juist helder,en toch een beetje stoned....
je hebt zin om te discuseren,te praten,te bewegen....
je hebt op alles een antwoord,en vind jezelf de opper discuseerder.....
je denkt dat je iedereen de tong voorbijlult......
dingen zijn intensiever,en je concentratie vermogen optimaal......soms te optimaal en dan stuiter je uit je stoel bij ieder geluidje.
en niet te vergeten vind je jezelf fantastisch :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
behalve de volgende ochtend......
soms begin ik in een groep over dingen te praten waarvan ik de volgende ochtend denk........heb ik dat gezegd :confused:
met alcohol heb je nog een excuus,maar met sos weet je je alles nog precies te herinderen.....
heel lelijk soms.......
een echt waarheidsserum......
in t begin deden we nog wel is t spelletje truth or dare.........da was echt wel lachu....
ik heb zelfs ooit is tegen een vriend gezegd dat ik zijn vrouwtje een loeder vond.........dat is ze ook hoor..........
maar nuchter had ik dat nooit gedaan :(

Haze

Bewuste gebruiker
Waterpijp zei:
gister in een behoorlijk stoned/stronken gesprek, vertelde iemand die ik ken dat ie cocaine wil proberen omdat het zo'n te gekke trip schijnt te zijn en ook dat je kan hallucineren... maar als je het over een te gekke trip hebt.. denk je toch eerder aan lsd? kan je van cocaine hallucineren?

Sos maakt je overmoedig zoals Melissa hierboven al met iets meer woorden uitlegde :) Zeg maar tegen die vriend van je dat ie naar de smart moet gaan om paddo's te halen

Frisko

Badass junkie
hmmmz,ik weet nog dat ik altijd snachts na een avondje sos
als ik dan in mn bed lag en alles was muisstil,dan piepte mn oren echt niet meer normaal,harder stiller,dan weer ff weg...

echt PIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP maar aan 1 stuk door :)
kent iemand dit? :(

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
hmmmz,ik weet nog dat ik altijd snachts na een avondje sos
als ik dan in mn bed lag en alles was muisstil,dan piepte mn oren echt niet meer normaal,harder stiller,dan weer ff weg...

echt PIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP maar aan 1 stuk door :)
kent iemand dit? :(

whahaha ik denk altijd dat ik de buren hoor wipperdewippen als ik in bed lig,en hun bed piept ook :mrgreen:
mijn mannetje zegt dat ik niet wijs ben....
nu ik nuchter ben de laatste paar weken heb ik t niet meer gehoord.......
mischien halicuneer ik toch wel een beetje :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja na een nachtje sos hoor ik ook altijd vreemde ggeluiden als ik in bed lig...heeel irritant

A

Anonymous

Gast
Ik ging zwaar halucineren na een avond pillen en wat sos, die sos droeg er cker wel iets bij. Niet normaal alles trilde vet leip.

melissa

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik ging zwaar halucineren na een avond pillen en was sos, die sos droeg er cker wel iets bij. Niet normaal alles trilde vet leip.

nog nooit meegemaakt van sos hoor,zullen wel alleen de pillen zijn geweest zoals space al zei :wink:

Mac...

Badass junkie
Als je al begint te trippen is het niet van de sos zelf, maar eerder door de oververmoeidheid.

melissa

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Als je al begint te trippen is het niet van de sos zelf, maar eerder door de oververmoeidheid.

klopt,maar ik denk dat dat niet echt een relaxte manier van trippen is.....
eerder paranoide......
ik haat t als ik in die staat ben :(

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Waterpijp zei:

Ja iedere keer hallucineer ik weer dat ik nog wat in me pakketje heb....
Nee joh echt das bullshit.....juist helemaal niet...alleen als je zoals mel al
zei een paar dagen door haalt ga je in je ooghoeken dingen zien maar dat komt door slaapgebrek..

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Waterpijp zei:

zei een paar dagen door haalt ga je in je ooghoeken dingen zien maar dat komt door slaapgebrek..

waar heb jij in godsnaam gezeten kerel,ik miste je al :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
melissa zei:
Psychonaut1976 zei:
Waterpijp zei:

waar heb jij in godsnaam gezeten kerel,ik miste je al :wink:

Hi,
Was druk met paar dingen...weinig tijd,maar ga aankomend weekend weer ff rapportje maken van de microdotjes die ik ga snoepen v/h weekend.

Mac...

Badass junkie
melissa zei:
Mac... zei:

klopt,maar ik denk dat dat niet echt een relaxte manier van trippen is.....
eerder paranoide......
ik haat t als ik in die staat ben :(

Moet je van proberen te genieten, dan kan het best lachen zijn :)

Bovenaan