hallucineren

takedown84

Belezen gebruiker
Hey, ik heg nog maar 1 keer mdma genomen en was wel chill.
Maar wil is iets (sterk) hallicunerend gebruiken.
wat was jullie eerste hallucinatiedrug, en hoe was het?

ik dacht aan paddo's fzo :tongueout:

WeirdoW

Belezen gebruiker
Dasset gekke..

Kging super veel hallucineren.. bij XTC.. (was ook int donker) maar toen ging ik paddos doen.. en khad de slechste trip die je maar kon hebben..

* Na 3u al uitgewerkt
* Geen hallucinaties
* voelde BIJNA nix

Dusja :grin: kep nix om aan te rade,,

takedown84

Belezen gebruiker
Weird_Tripping zei:
Dasset gekke..

Kging super veel hallucineren.. bij XTC.. (was ook int donker) maar toen ging ik paddos doen.. en khad de slechste trip die je maar kon hebben..

* Na 3u al uitgewerkt
* Geen hallucinaties
* voelde BIJNA nix

Dusja :grin: kep nix om aan te rade,,

hehe, ik hallucineerde niks bij xtc, was ook maar 1 pilletje :)

WeirdoW

Belezen gebruiker
Ja bij mij 4 :P en twas donker

Int donker is ook nice :grin:

Gwoon LSD nemen, dan komt alles wel guwd :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
Als je genoeg pillen naar binnen smijt raakt je serotonine op, vervolgens zetten je hersenen mdma om in mda en dan hallucineer je de pan uit :)

takedown84

Belezen gebruiker
Weird_Tripping zei:

mjah, mr kheb gehoort dat lsd na weken dat je het ingenomen hebt kan terugkeren ofzoiets?

DreamWeaver

Badass junkie
takedown84 zei:
Weird_Tripping zei:

mjah, mr kheb gehoort dat lsd na weken dat je het ingenomen hebt kan terugkeren ofzoiets?

LSD is safe als jij emotioneel/geestelijk stabiel bent. Komen er psychoses voor in je familie? Hoe oud ben je?

takedown84

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
takedown84 zei:
Weird_Tripping zei:

LSD is safe als jij emotioneel/geestelijk stabiel bent. Komen er psychoses voor in je familie? Hoe oud ben je?

17 en geen psychose nee :) en heb enkel xtc genome dus kben niks gewoon xD

Bail

Experimenterende gebruiker
Eerst maar is een paar keer aan de paddo's zou ik zeggen
LSD kan je overweldigen, zie het maar eens 8 uur vol te houden terwijl je angsten werkelijkheid worden.

takedown84

Belezen gebruiker
Bail zei:
LSD kan je overweldigen, zie het maar eens 8 uur vol te houden terwijl je angsten werkelijkheid worden.

ok, is er nog iets anders leuk hallucinerend? xD

teebo

Bewuste gebruiker
door teveel mdma ga je dingen zien, maar chill vind ik het niet
bij psychedelica neem je anders waar, vervormd alles enz

Wacky

Badass junkie
Koop een peyote cactus, die zijn ook legaal in de smartshop te koop.

Moet je wel een volgroeide kopen, anders duurt het een jaar of 10 voor je kan trippen.

Bail

Opium.

Gewoon buiten een stel Papavers (somniferum) inkerven en na een paar uur het verharde vocht afschrapen en een paar dagen op een donkere plek bewaren.

Veel geluk met het vinden van 100 papavers.

Jaimie

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Als je genoeg pillen naar binnen smijt raakt je serotonine op, vervolgens zetten je hersenen mdma om in mda en dan hallucineer je de pan uit :)

Hoeveel serotine heeft een mens en hoeveel/per tijd wordt er aangemaakt,gemiddeld of verschilt dit hard van mens tot mens?

DreamWeaver

Badass junkie
Jaimie zei:
DreamWeaver zei:

Hoeveel serotine heeft een mens en hoeveel/per tijd wordt er aangemaakt,gemiddeld of verschilt dit hard van mens tot mens?

Je serotoninevoorraad uitputten is niet ideaal. Het duurt vervolgens tot wel 3 maanden eer dat het weer helemaal terug is en ikzelf heb de eerste week erna last van een (lichte) depressie. Veel beter haal je wat paddo's bij de lokale smartshop en maakt daar een leuke trip mee.

Als je per sé wil hallucineren door mda kun je het best op zoek gaan naar echte mda-pillen, dit geeft niet het hele gedoe met je serotoninestelsel. Mdapillen zijn niet erg makkelijk te vinden; succes :wave:

Jaimie

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Jaimie zei:
DreamWeaver zei:

Je serotoninevoorraad uitputten is niet ideaal. Het duurt vervolgens tot wel 3 maanden eer dat het weer helemaal terug is en ikzelf heb de eerste week erna last van een (lichte) depressie. Veel beter haal je wat paddo's bij de lokale smartshop en maakt daar een leuke trip mee.

Als je per sé wil hallucineren door mda kun je het best op zoek gaan naar echte mda-pillen, dit geeft niet het hele gedoe met je serotoninestelsel. Mdapillen zijn niet erg makkelijk te vinden; succes :wave:

Maar het gaat hem juist niet over hallucineren,maar ik heb nu al twee keer MDMA genomen,met +- 3 maanden tussen,beide keren +-1/3 van een halve gram maar volgende keer zou ik 2/3 van een gram willen nemen,want als ik het rond 10.30 inneem ofzo,dan is het precies uitgewerkt rond 3-4 uur,buiten dat ik nog wakker ben :tongueout: en ik wou efe uitvissen of dat niet te schadelijk is voor me serotine niveau

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Bail zei:

lol, gij hebt dus duidelijk nog geen lsd genomen...

lsd is minder overwelidigend dan paddos... kweet nie, maar uw angste werkelijkheid... kheb toch nog nooit tijdens mijn lsd-trip levend begraven geweest ofzo... hooguit wat golvende patronen, lichtflitsen door de lucht, dambordpatroon, groen-blauwe-rode weien, vervormen van gezichten,... Je bent bij lsd nog nuchter in je hoofd, bijj paddos is het een hele hoop zotte gedachte enzo...

dat is tenminste zo in vergelijking met 1 portie paddos VS. 1 blotter (van ongveer 150 µgs)

een zware blotter kan natuurlijk wel sterker uitdraaien dan paddos... marja, als ik moest kiezen tussen 2 porties paddos nemen of n trip van 400 µg... xou voor de trip van 400 gaan, ookal duurt die langer... paddo-trips lijken soms wel eeuwen te duren, tijdsbesef is totaal weg, terwijl ik dat bij lsd niet zo hard heb...

lsd is veel visueler, minder mindfuck, mooier, leuker,...

Bail

Pfff blotters kopen, dan kan je net zo goed niks nemen. die troep die ze verkopen zit niet meer in dan 150 microgram in (dan heb je nog geluk)
Ik heb het hier over vloeibare LSD waarvan je zeker weet dat je ook een goede dosis binnenkrijgt.

En jij hebt zogenaamd een dosis van 400 microgram genomen en alleen wat golvende lijntjes en flitsen gezien ...

Veel mensen nemen 50 - 150 microgram. 50 - 100 microgram is voor ervaren LSD trippers een lichte trip. Voor onervaren trippers is dit al tamelijk sterk. Vanaf 200 - 250 microgram heb je een sterke trip met hallucinaties en vergaande inzichten. Een trip met zeer heftige en totaal overweldigende hallucinaties ontstaat na 400 microgram. Het verder verhogen van de dosis verlengt de trip, maar verhevigt deze dan niet meer.

Wacky

Badass junkie
Hoe ga je nou paddos met LSD vergelijken als je niet van beide een dosis vaststelt ? Zonder het eens te zijn welke dosis je wilt vergelijken kun je amper wat vergelijken.

In mijn ervaring is LSD ook gemakkelijker dan paddos, zonder een dosis in account te nemen omdat het effect controleerbaarder is. Daarom als je het mij vraagt is LSD het beste voor je eerste trip.

Dat mensen paddos eerst roepen is volgens mij puur omdat het een natuur product is en veel mensen assiocieren een natuur product met veiliger of minder heftig ofzo, wat enorme onzin is.

Bail

Wacky zei:
Hoe ga je nou paddos met LSD vergelijken als je niet van beide een dosis vaststelt ? Zonder het eens te zijn welke dosis je wilt vergelijken kun je amper wat vergelijken.

In mijn ervaring is LSD ook gemakkelijker dan paddos, zonder een dosis in account te nemen omdat het effect controleerbaarder is. Daarom als je het mij vraagt is LSD het beste voor je eerste trip.

Dat mensen paddos eerst roepen is volgens mij puur omdat het een natuur product is en veel mensen assiocieren een natuur product met veiliger of minder heftig ofzo, wat enorme onzin is.

Paddo's kan je altijd nog voor een groot gedeelte uitkotsen, ik zou niet weten hoe je LSD uit je systeem kan halen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Bail zei:
Pfff blotters kopen, dan kan je net zo goed niks nemen. die troep die ze verkopen zit niet meer in dan 150 microgram in (dan heb je nog geluk)
Ik heb het hier over vloeibare LSD waarvan je zeker weet dat je ook een goede dosis binnenkrijgt.

En jij hebt zogenaamd een dosis van 400 microgram genomen en alleen wat golvende lijntjes en flitsen gezien ...

huh? waar haal je nu dat ik van 400µg enkel lijntjes en flitsen zie??? ik had het wel over een gewone blotter (dus zoals je zegt van 150 µg)

en wat voor dikke stierenstront is dat nu da op blotters maar max. 150 opzit???

Panoramixen zijn tussen 300 en 380 µg
Hartjes ongveer 400µg
Maya's ook 400µg
....

azgaza

Badass junkie
Als je echt goed visueel wil hallicuneren raad ik LSD aan vanaf 150-200 ug, dan heb je toh wel echt een goede visuele trip met sterke vervorming van gezichten, waarin alles beweegd, er lagen van patronen over alles zijn, dingen vervormen in andere dingen en je geweldige tracers hebt, meer kleuren ziet etc.
Paddo's zijn toch meer een mindfuck trip, dus minder hallucinerend, maar wel qua gedachten weer wat sterker, maar wel aan te raden als eerste tripmiddel omdat het véél korter duurt dan LSD. Mijn eerste trip was ook paddo's, pas na 13 keer paddo's heb ik LSD gedaan.

takedown84

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Als je echt goed visueel wil hallicuneren raad ik LSD aan vanaf 150-200 ug, dan heb je toh wel echt een goede visuele trip met sterke vervorming van gezichten, waarin alles beweegd, er lagen van patronen over alles zijn, dingen vervormen in andere dingen en je geweldige tracers hebt, meer kleuren ziet etc.
Paddo's zijn toch meer een mindfuck trip, dus minder hallucinerend, maar wel qua gedachten weer wat sterker, maar wel aan te raden als eerste tripmiddel omdat het véél korter duurt dan LSD. Mijn eerste trip was ook paddo's, pas na 13 keer paddo's heb ik LSD gedaan.

denk dak ga beginne me paddo's vanwege de tijd :tongueout:, lsd volgt later wel xD

takedown84

Belezen gebruiker
takedown84 zei:
azgaza zei:

denk dak ga beginne me paddo's vanwege de tijd :tongueout:, lsd volgt later wel xD

en euh.. wa kost zowiets?

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb nog nooit gehallucineerd op XTC, meeste da ik inslikte was 4 pillen op toch wel 4 uur tijd, om het uur een ander. Mss lette ik daar niet op.

M'n eerste fatsoenlijke trip was op LSD ^^
10 uur lang genieten.

Paddo's = 10 a 18 euro voor een portie (afhankelijk van soort)
LSD = 7 a 10 euro voor een zegel (afhankelijk ook soort?)
Allez, da's de prijs als je voor een gebruikershoeveelheid koopt hé. Als ge grote hoeveelheden koopt zal da wel goedkoper zijn :wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
LSD tussen de 7 en 10 euro? Zo veel heb ik er nog nooit voor betaald.

Bwa, kdenk wel dat da de normale prijs is voor n goeje trip...

kheb zelfs een keer 15 betaald, maar dat was wel n trip waar 4 druppels op waren, dus 4 trips ineens... met die ene blotter heb ik toch 2 keer een zware trip gehad.

Bovenaan